Heb de nieuwe CD van the Streets net voor het eerst geluisterd. Vergeleken met Original Pirate Material vind ik hem zo op het eerste gehoor ook een stuk minder. Toch klonk het zeker niet slecht. Nog een paar keer luisteren, misschien dat ik de CD dan wat beter kan beoordelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef Limhes het volgende:
(kick!)
Heeft iemand de nieuwe CD van The Streets, A Grand Don't Come For Free, al? Heb em nu 'n week en al behoorlijk vaak geluisterd, maar heb t idee dat dit album nooit t niveau zal halen van OPM... Het is n stuk trager/zwaarder, en ook de teksten vind ik minder sterk.
Wat vinden jullie?
Audio Bullys zijn inderdaad supergoed, maar toch wel wat anders dan The Streets hoor, veel meer richting dance.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:37 schreef Kletz het volgende:
Dan moet je ook de AUDIO BULLYS tjekken... dat lijkt veel op de streets... ook ongeveer zo'n sound... zeker een aanrader...
Als je dan toch bij de platenboer bent.......
je mist het beste nummer vent!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Audio Bullys zijn inderdaad supergoed, maar toch wel wat anders dan The Streets hoor, veel meer richting dance.
Goeie nr's:
We don't care, de bekendste maar wel goed.
100 Million
Veteran
Way too long
Ik dacht ik laat het even aan een ander over om die te noemen, ik wil niet overdreven veel goede tips gevenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:33 schreef Kletz het volgende:
[..]
je mist het beste nummer vent!
FACE IN A CLOUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die clip is inderdaad echt cool gemaakt en Fit, but you know it is ook echt een cool nummerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:49 schreef Frenkel het volgende:
Gister de clip gezien van: Fit, but you know it
Echt supernummer, met lache clip!
Ja, de Audio Bullys zijn ook erg goed. Ego War heb ik al helemaal grijs gedraaid. Echt vergelijken kan ik de Audio Bullys niet met The Streets. Ik vind het toch een ander genre, alhoewel de teksten van allebei vol zitten met mooie verhaaltjes met veel humor. The Streets zijn misschien beter te vergelijken met Beans en Dizzee Rascal. Die zijn ook heel erg goedquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:37 schreef Kletz het volgende:
Dan moet je ook de AUDIO BULLYS tjekken... dat lijkt veel op de streets... ook ongeveer zo'n sound... zeker een aanrader...
Als je dan toch bij de platenboer bent.......
Heb je die op TV bij MTV oid gezien? Kan me nauwelijks voorstellen dat MTV een nummer van The Streets uitzendt. Of is die toevallig ergens op Internet te zien?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:49 schreef Frenkel het volgende:
Gister de clip gezien van: Fit, but you know it
Echt supernummer, met lache clip!
Scho-tel.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:13 schreef Pistol_Pete het volgende:
Heb je die op TV bij MTV oid gezien? Kan me nauwelijks voorstellen dat MTV een nummer van The Streets uitzendt. Of is die toevallig ergens op Internet te zien?
MTV zend 'm soms ook uit, tijdens een alternatieve programma ergens in de late uurtjes.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:13 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Heb je die op TV bij MTV oid gezien? Kan me nauwelijks voorstellen dat MTV een nummer van The Streets uitzendt. Of is die toevallig ergens op Internet te zien?
Jeppe, ik vond het nummer ook tegenvallen ten opzichte van het debuut. Het album voor de rest heb ik nog niet gehoord maar opm evenaren zal lastig zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:04 schreef Razzerr het volgende:
[..]
MTV zend 'm soms ook uit, tijdens een alternatieve programma ergens in de late uurtjes.
Bij Top 11 at 11 ofzoiets geloof ik...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:13 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
mtv zend hem ook uitquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:13 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
ignore the chicken, we'll pick it outquote:Op zondag 16 mei 2004 12:11 schreef ajuu het volgende:
o, the pizza is here, will someone let him in please?
Thanks...net even gekeken. Coole clipquote:Op zondag 16 mei 2004 01:56 schreef marcek het volgende:
[..]
mtv zend hem ook uiten je kan hem kijken op de site van the streets
Hmm... ben ik zo'n slechte luisteraar...?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Tsjettel het volgende:
Het nieuwe album AGDCFF vind ik weer verschrikkelijk goed.
De beats zijn even wennen (heel anders dan op OPM), maar na twee keer luisteren is het weer genieten van zijn heerlijke flow en schitterende teksten.
Enne, misschien een spoiler.... maareh... is het nog niemand opgevallen dat het hele album één verhaal vertelt? Je móet 'm helemaal achtereen luisteren om te weten waar het allemaal over gaat.
Dan snap je ook meteen waarom hij zoveel over zijn kapotte tv lult.
Ahhaaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Tsjettel het volgende:
Het nieuwe album AGDCFF vind ik weer verschrikkelijk goed.
De beats zijn even wennen (heel anders dan op OPM), maar na twee keer luisteren is het weer genieten van zijn heerlijke flow en schitterende teksten.
Enne, misschien een spoiler.... maareh... is het nog niemand opgevallen dat het hele album één verhaal vertelt? Je móet 'm helemaal achtereen luisteren om te weten waar het allemaal over gaat.
Dan snap je ook meteen waarom hij zoveel over zijn kapotte tv lult.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |