abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4589603
Ik heb ze (hem) pas ontdenkt en in vind het geweldig!! Zeker een aanrader om te luister als je toch bij de platenboer bent..

Ken je het? en wat vind je ervan??

pi_4590027
Ik heb maar een paar nummers van hem gehoord en het idee is leuk, de crossover tussen hiphop, 2-step, dancehall en weet ik veel wat nog niet meer, maar de uitvoering vind ik toch nog niet geweldig. Ik mis steeds iets in zijn nummers eigenlijk..

Denk trouwens dat je niet veel reacties zal krijgen, zo bekend is ie nou ook weer niet

pi_4590050
Ik heb de cd (gebrand) maar nog niet veel geluisterd. Zit echt vanalles in qua stijlen maar ook qua tekst. Toch wel erg leuk.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_4590056
Weet ik, maar mijn streven is ook niet een megatopick te openen. Eerder om te delen wat ik tof vind.

Wat ik tof vind zijn de teksten en zijn britse accent.. Hij is pas 20 geloof ik, dus nog tijd genoeg om te groeien

pi_4591724
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 17:51 schreef snaakster het volgende:
Weet ik, maar mijn streven is ook niet een megatopick te openen. Eerder om te delen wat ik tof vind.

Wat ik tof vind zijn de teksten en zijn britse accent.. Hij is pas 20 geloof ik, dus nog tijd genoeg om te groeien

Hij is volgens mij 22 jaar oud.. er staat een verhaal over hem in de nieuwste OOR.. Best leuk verhaal....
  maandag 17 juni 2002 @ 18:17:44 #6
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_4624227
Ik vond die single van vorig jaar (Has it come to this) maar niks, maar moet toegeven dat de rest van het album me aangenaam verraste.
pi_8201411
But just don't mug yourself
Hackney Downs
pi_8201656
geniale sound

hij was vorige maand nog in de Melkweg in Amsterdam

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_8201759
Ja geweldig inderdaad! Ik heb een week geleden de cd gedownload en de afgelopen twee dagen zitten luisteren. Die combinatie van hip-hop,(trage) drum 'n' bas/garage/2-step en dat zware britse accent: geweldig!

De single (Let's Push Thing's Forward) kende ik al een tijd via de VPRO en die vond ik toen al meteen zeer sterk.
Toen ik het album recentelijk zag opduiken in allemaal jaarlijstjes heb ik hem toch maar eens gedownload.

via www.metacritic.com kan je een groot aantal recensies over het album vinden.

Hmmzz....
pi_8204729
Oi, oi, oi!
Aldus.
pi_8208635
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:22 schreef -Wepeel2- het volgende:
via www.metacritic.com kan je een groot aantal recensies over het album vinden.
Geniale site
pi_8225672
Dit is toch echt een cd die ik origineel wil hebben. Wat een fantastische plaat. Die engelse flow is echt heerlijk om te luisteren.

Een paar van mijn favoriete tracks:
Let's Push Things
Too Much Brandy
Geezer's Need Excitement
The Irony Of It All
Who Dares Wins

Hmmzz....
  zaterdag 1 februari 2003 @ 21:43:36 #13
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8226382
ikke vind het geweldig! Vooral its too late = master nummer
de mazzel en tot fok! webtip= http://www.xs4all.nl/~stefanjh
  donderdag 27 februari 2003 @ 09:47:17 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_8745641
The Irony of it all

Geweldig nummer! Soort gesprek tussen een of ander stuk tuig en een figuur die de hele tijd dat tuig belachelijk probeert te maken... klinkt een beetje vaag, maar anyway, supervet nummer.

Let's push things forward en Don't mug yourself vind ik trouwens ook de betere van The Streets.

pi_8745747
sja, ik kan er niet echt warm van worden, Royksopp heeft een nummer van em gebruikt (weak become heroes) en omdat ik dat een zeeeer goed nummer vond heb ik wat van em gedowned.
Maar ik was zwaar teleurgesteld toen ik dat hoorde (kan me niet herinneren welk nummer ik als eerste hoorde) maar goed.
Ik dus de rest van de gedownde nummers ook maar luisteren (hij verdiende nog een kans wat mij betreft) maar ik vond maar zelden een stukje leuk, het was veels te monotone wat mij betreft.... en ach, het accent kon ik wel om lachen.
Maar ik heb nu de +-15 nummers die ik op me comp had maar verwijderd... (trouwens wel weinig muziek als the streets eerder gehoord, dus das wel pluspuntje).
Unbanned :)
  donderdag 27 februari 2003 @ 10:01:00 #16
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_8745835
Je moet het ook even de tijd geven en alle nummers een paar keer luisteren, dan ga je het vanzelf waarderen, geloof mij.
pi_8748549
tja wat mij zo aanspreekt zijn vooral de teksten.. daar zit echt zoo'n diepere betekenis achter...

bijvoorbeeld bij the Irony of it all gaat over de ironie dat mensen die zich lamzuipen en alles kort en klein slaan zo'n beetje getolereerd worden, zeg maar de hooligans enzo (die schreeuwerige gast in het nr) terwijl mensen die zich met blowen bezig houden (die kalme gast) en heling 'een gevaar voor de natie' zijn terwijl die laatste groep eigenlijk nog de minste overlast veroorzaakt (weed is nog altijd verboden in Engeland)
Als je dat allemaal weet wordt het ineens een stuk interessanter

en Too Late hoef ik voorlopig even niet meer aan te horen (ben net 2 weken onvrijwillig vrijgezel ) de dingen die in dat nr gezegd worden kloppen zoo griezelig precies

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 4 maart 2003 @ 00:58:36 #18
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8848187
Best leuk zeg

iniedergeval tig keer leuker als Eminem om nog maar een bleke rapper te noemen

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_8848205
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 00:58 schreef BAZZA het volgende:
Best leuk zeg

iniedergeval tig keer leuker als Eminem om nog maar een bleke rapper te noemen

wat een vergelijking
  dinsdag 4 maart 2003 @ 01:00:29 #20
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8848217
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 00:59 schreef Rulin het volgende:

wat een vergelijking

Sorry hoor
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 5 maart 2003 @ 22:20:44 #21
41911 Oid
Inna rudeboy stylee
pi_8897530
Prima album hoor, lekker als achtergrondje als je zit te poeteren, en de teksten zijn inderdaad vaak best herkenbaar.

Weak become heroes
it's to late
turn the page
Don't mug yourself
...
Dat zijn wat mij betreft de toppers.

hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
pi_8917305
Ik luister het album weer, lekker hoor.
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:10:34 #23
25947 flaphead
twisted shit.
pi_8920886
heerlijk album! combinatie van de muziek (ik ben niet bekend met garage dus ik hoor een flinke mengeling van vele stijlen) met dat geweldige britse accent is top. het is echt een album waar ik vrolijk van kan worden en geloof me, daar bestaan er maar weinig van!
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_18953483
(kick!)

Heeft iemand de nieuwe CD van The Streets, A Grand Don't Come For Free, al? Heb em nu 'n week en al behoorlijk vaak geluisterd, maar heb t idee dat dit album nooit t niveau zal halen van OPM... Het is n stuk trager/zwaarder, en ook de teksten vind ik minder sterk.

Wat vinden jullie?
...when logic and proportion have fallen sloppy dead.
pi_19115631
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef Limhes het volgende:
(kick!)

Heeft iemand de nieuwe CD van The Streets, A Grand Don't Come For Free, al? Heb em nu 'n week en al behoorlijk vaak geluisterd, maar heb t idee dat dit album nooit t niveau zal halen van OPM... Het is n stuk trager/zwaarder, en ook de teksten vind ik minder sterk.

Wat vinden jullie?
Heb hem nu ook net, paar keer geluisterd en mijn eerste indruk is hetzelfde als die van jou.

Teksten een stuk minder, hoevaak lult hij wel niet over z'n tv , en de nummers hebben geen tot amper variatie. Sommige tracks zijn dan wel weer steen goed maar in zijn totaliteit haalt 't album het niet bij Original Pirate Material.

Maar toch, The Streets
// Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')