Of je zegt waarom het niet kan of je houdt op met er op hintenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou ook wel naar bed willen
Ja de onschuldige manier ja
Lekker ff wat eten danquote:
Dankquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb deze keer geen honger![]()
Kusje op je baaldag![]()
Dat heb ik al lang gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je zegt waarom het niet kan of je houdt op met er op hinten
Dat had ik gemistquote:
het verhaal achterquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is gewoon echt nog betere slaapmuziek dan Ride The Lightning
Veranderde dat filmpje nou ineens?quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vriendin/ex-klasgenoot weer...
ja ik had de verkeerde te pakkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veranderde dat filmpje nou ineens?
Goed idee!quote:
Ken beur'nquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik had de verkeerde te pakken
Dat heb ik denk sowieso ergens gemist... Of is het de wegloopster? Is ze weer weg??quote:
Dat is zij ja, ze is gewoon thuis, maar ze voelt zich weer echt verschrikkelijk en al die dingen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik denk sowieso ergens gemist... Of is het de wegloopster? Is ze weer weg??
Probeer je er niet te druk om te maken hequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is zij ja, ze is gewoon thuis, maar ze voelt zich weer echt verschrikkelijk en al die dingen...
Arm kindquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is zij ja, ze is gewoon thuis, maar ze voelt zich weer echt verschrikkelijk en al die dingen...
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Probeer je er niet te druk om te maken heHet heeft weinig zin als jij ook onderuit gaat door dit alles
Denk aan jezelf kee?
Ik herken haar situatie gelukkig niet, maar kan wel inschatten hoe ze zich ongeveer voeltquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arm kind![]()
Kan te goed met haar meevoelen
Dat snap ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NatuurlijkMaar ik wil haar graag helpen, al gaat dat niet echt
Ze zegt regelmatig dat ze het fijn vindt dat ik haar help enzo, alleen had ik niet echt het gevoel dat ik haar hielp...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ikEn je kunt haar helpen door er voor haar te zijn als ze dat nodig heeft
Meer kun je waarschijnlijk ook niet doen...
hij is er niet vanavondquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Symph gaat bijna draaien![]()
Maar waar is Friem nou?? Dit is al de 2e dag dat ik hem mis
Je hebt geen idee hoe fijn het is om gehoord en gesteund te wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zegt regelmatig dat ze het fijn vindt dat ik haar help enzo, alleen had ik niet echt het gevoel dat ik haar hielp...
Friem is nog aan het bijkomen van die nachtelijke weerwolfavonturen tijdens de hele volle maan van begin deze week!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Symph gaat bijna draaien![]()
Maar waar is Friem nou?? Dit is al de 2e dag dat ik hem mis
Maar vaak kun je ook niets concreets doen, behalve haar vriendin zijn... En volgens mij doe je dat al zoveel je kanquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zegt regelmatig dat ze het fijn vindt dat ik haar help enzo, alleen had ik niet echt het gevoel dat ik haar hielp...
Gisteren ook niet.. Waar is hij dan???quote:
Ergens andersquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren ook niet.. Waar is hij dan???
geen idee maar hij was in ieder geval niet onlinequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Friem is nog aan het bijkomen van die nachtelijke weerwolfavonturen tijdens de hele volle maan van begin deze week!
Ik zal zijn agenda er even bij pakkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
(Gelukkigquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe fijn het is om gehoord en gesteund te worden
Ik ben niet meer echt moe nu, ben alweer over m'n slaap heenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vaak kun je ook niets concreets doen, behalve haar vriendin zijn... En volgens mij doe je dat al zoveel je kanDus ga slapen als je moe bent
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft ze morgen 2 proefwerken, hele dag geleerd (op wrts en dus op de computer), komt haar moeder eraan: 'ja je hebt de hele dag achter de computer gezeten en niet geleerd, als je onvoldoendes haalt zwaait er wat'. Zij dus helemaal bang en nu wil ze de hele nacht gaan leren!
Zo gaat het daar dus altijd, ze wordt ontzettend onder druk gezet en ondanks dat ze zo goed haar best doet, gaat het toch vaak fout...quote:
Geen paniek, ik ben er al!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee maar hij was in ieder geval niet online
Hele dag geleerd hoor ik net.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft ze morgen 2 proefwerken, hele dag geleerd (op wrts en dus op de computer), komt haar moeder eraan: 'ja je hebt de hele dag achter de computer gezeten en niet geleerd, als je onvoldoendes haalt zwaait er wat'. Zij dus helemaal bang en nu wil ze de hele nacht gaan leren!
Wat ontzettend rot voor haar.. Krijgt ze niet de kans het uit te leggen dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo gaat het daar dus altijd, ze wordt ontzettend onder druk gezet en ondanks dat ze zo goed haar best doet, gaat het toch vaak fout...
Over wie gaat dit in the first place?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom een beetje raar over geloof ik nu![]()
Dattie niet online is (en gisteren was) zie ik ook wel ja, duhhhh
En ik dacht dat iemand hier wellicht wist waarom ... Maar kennelijk is dat een heel idioot idee van me
quote:
friemquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over wie gaat dit in the first place?
Aan haar ouders bedoel je? Nee, die worden dan boos. Ze worden altijd boos, wat er ook gezegd wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ontzettend rot voor haar.. Krijgt ze niet de kans het uit te leggen dan??
Wat afschuwelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan haar ouders bedoel je? Nee, die worden dan boos. Ze worden altijd boos, wat er ook gezegd wordt
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Herkenbaar, had ik ook altijd met mijn moeder.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan haar ouders bedoel je? Nee, die worden dan boos. Ze worden altijd boos, wat er ook gezegd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |