Ach nou witte gai't fleskequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar okee, Durske was wel beter ja. Kon ff niet op t woord komen
Wat heb je besteld??quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
Kijk, daar gaat alweer een beetje ruimte uit de boekenkast... even een bestelling bij Bol.com geplaatst!
Ja, ik bedoelde ook deel 1 van je post eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat ie liggen om geaaid te worden, gaat 10 seconden goed en dan ineens MIAAAAUW KRSSSSSSSSS *kras*
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dan is die prijs misschien toch niet zo'n goed idee
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nukke in de kukke op ut oarecht van mart.
Bij Bol? Hoax!!!quote:
Komme dur allemoal vlekskes op ut oarechtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nukke in de kukke op ut oarecht van mart.
Egwelquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonguh, gij gaat Fles nie voor zunne bakkes meppe jonguh
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook deel 1 van je post eigenlijk
<insert reclame antikal>quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komme dur allemoal vlekskes op ut oarecht
Jonge nie jonge bam jonge egnieee!quote:
Ik ken het niet eensquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar okee, Durske was wel beter ja. Kon ff niet op t woord komen
Die had je van mij mogen lenenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Mijn opa was een Duitser" en "weg on legging".
Betekent 'meisje', maar daar was je waarschijnlijk wel al achter. Kan trouwens ook Deurens zijnquote:
Ik verstond alles gewoon hoorquote:
Als ik boeken ga lenen, blijf ik met een lege plank zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had je van mij mogen lenen![]()
Veul plezier mì ow spelleke jongquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet. Dan ga ik maar even wat gamen
Simlish is duidelijker
geen toalenknupf dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet. Dan ga ik maar even wat gamen
Simlish is duidelijker
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verstond alles gewoon hoor
Hmmmz ik begrijp hem niet helemaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
Nada'k den perdken penen hed gegeben, most ik mijn poeten titten en nar mijne bed.
Ik ken het alleen zeggen, getypt is het crap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |