Oh ja, jij hebt die anti-groente-leeftijd nogquote:
Dè geleuvik goed ja! Me jou keunde laache!quote:
Ik ben onopvallend.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is Yevoul
Ze was er gisteren en vandaag ook al
Frikkedelle zain ok gruuntequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt die anti-groente-leeftijd nog
Vandaag wélquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is echt nieuw nieuw, die heb ik ook overdag niet eerder gezien
ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt die anti-groente-leeftijd nog
Sorry?quote:
undercoverquote:
Ge kunt leut hebbe mee dieje meesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dè geleuvik goed ja! Me jou keunde laache!
Zei ik ook, maar kennelijk nietquote:
Ee maar gai tiept dè dialek ok noguns hullumol leesboarquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, echtquote:
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry?![]()
Waar haal je dat vandaan?
brabantse vriendin ... daar was een nummer mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een brabantse vriendin gehad, als ik daar was antwworde ik in plat amsterdams
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Poste jij iets over een gitaar?
Potjandriedubbeltjes wat een uiterst vervelende tegenslag nou!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerige kutzooi![]()
klat de wiki eruit net als ik op invoeren duw
Toen zei die daquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow ja
Dat ik hem mooi vind en zo
14 topics voor de kat z'n kut in zitten voerenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Potjandriedubbeltjes wat een uiterst vervelende tegenslag nou!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een brabantse vriendin gehad, als ik daar was antwworde ik in plat amsterdams
En als die kat nou geen kut heeft?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
14 topics voor de kat z'n kut in zitten voeren
Wie zei dat?quote:
jah ik had zoiets gehoord, ben het alleen niet aan het kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus, mensen met 2 auto's en dan geld moeten lenen van je kinderen![]()
En dan vooral de ene peuk na de andere peuk roken
Om je kapot te schamen...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Oh, dat was dan toevalquote:
Dan sta je voor de kat zijn kut.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En als die kat nou geen kut heeft?
Op tv eerst: 'Oh oh oh we hebben geen geld om speelgoed en kleertjes te kopen voor onze kinderen' En tegelijkertijd maar paffen en op de achtergrond dikke flatscreenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus, mensen met 2 auto's en dan geld moeten lenen van je kinderen![]()
En dan vooral de ene peuk na de andere peuk roken
Om je kapot te schamen...
Dè zeej ik toch vrouwke. 'T is gin onzin akzeej dak veul toale sprik of zo è.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ee maar gai tiept dè dialek ok noguns hullumol leesboar
Dakennie als die er gin hedquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan sta je voor de kat zijn kut.
quote:
succesquote:
Vrouwke nog wel? Ik dag eerder durske ofzouwequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dè zeej ik toch vrouwke. 'T is gin onzin akzeej dak veul toale sprik of zo è.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Echt te erg gewoon... En vooral die 17 jarige zoon... dat die geld moet lenen... OMGquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik had zoiets gehoord, ben het alleen niet aan het kijken
Was je er danquote:
Jahaaa, maar dan heeft ZIJ haar dus nog niet eerder geziehien!quote:
damn ik kan het nog lezen ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dè zeej ik toch vrouwke. 'T is gin onzin akzeej dak veul toale sprik of zo è.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |