quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Da wit ik nie
[..]
Wij uit Brabants kunnen allemaal ABBNNou zit je gewoon dingen te verzinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het nog wel twinteg joar eduurtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk, tot dat je weg ging uit het zuiden
Wiebelt de tafel nu niet weer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zoooooo blij, ik was een boek van de schoolbieb kwijt en die heb ik nu eindelijk gevonden![]()
![]()
het zal wel zaterdag avond worden voor ze beginnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht... als ik een camera wil kopen, voor het weekend zeker als ik met PIN wil betalen.
Die wiebelt nooitquote:
is pure waarheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou zit je gewoon dingen te verzinnen
Ik wilde zaterdag overdag iets gaan kopen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het zal wel zaterdag avond worden voor ze beginnen
PGR weer beetje blij?quote:
pff ik lees de teksten nu automatisch plat op zn brabantsquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die wiebelt nooit
Wiebelt de keukentafel bij jou wel ooit dan?
Ik heb geen keukentafelquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die wiebelt nooit
Wiebelt de keukentafel bij jou wel ooit dan?
ik heb je gewaarschuwdquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde zaterdag overdag iets gaan kopen!
Ik ook niet, het aanrecht is al prima.quote:
Ohquote:
Lijkt me opzich helemaal niet zo handigquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, het aanrecht is al prima.
Nietesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh
Ojee dan ben je nu nog meerdan eerst
Mensen die normaal bij mij komen zijn nu op tv, schulden en gedoe en dat willen ze dan verbeterenquote:
Hee gast, blievus van dien neute van dèh epke afquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect-vertaler.php
LOL
Ik versta je primaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Was wel grappig trouwens, mijn ouders moesten helemaal niks van Brabant hebben eigenlijk maar ik was er wel vanaf mn 6e opgegroeid. En als er dan eens iets aan het terras gedaan moest worden moest er een Loonwerker komen. Tôône hitte dieje meejs, en dieje keunt gin weurt proate mee osmoederNaaje
gin weurt
![]()
Dus ik moest dan een beetje tolken als ze aan het bespreken waren hoe het moest worden![]()
Moeders: "Nou Toon, kun je anders niet die grote tegel daar en dan die kleine zo er tegenaan leggen?"
Tôône: "Witte vrouwke, dè goanie, want die steen is veul dikker as diejen aaaaandere!"
quote:
hoe snijd jij je groente dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me opzich helemaal niet zo handig
Gezelligquote:
Ik lees gewoon prima door de taal heenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Was wel grappig trouwens, mijn ouders moesten helemaal niks van Brabant hebben eigenlijk maar ik was er wel vanaf mn 6e opgegroeid. En als er dan eens iets aan het terras gedaan moest worden moest er een Loonwerker komen. Tôône hitte dieje meejs, en dieje keunt gin weurt proate mee osmoederNaaje
gin weurt
![]()
Dus ik moest dan een beetje tolken als ze aan het bespreken waren hoe het moest worden![]()
Moeders: "Nou Toon, kun je anders niet die grote tegel daar en dan die kleine zo er tegenaan leggen?"
Tôône: "Witte vrouwke, dè goanie, want dieje steen is veul dikker as diejen aaaaandere!"
Avondquote:
Neu, die zijn veul te lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee gast, blievus van dien neute van dèh epke af
Deze is echt nieuw nieuw, die heb ik ook overdag niet eerder gezienquote:
met een vorkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |