Ik ken het niet eensquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar okee, Durske was wel beter ja. Kon ff niet op t woord komen
Die had je van mij mogen lenenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Mijn opa was een Duitser" en "weg on legging".
Betekent 'meisje', maar daar was je waarschijnlijk wel al achter. Kan trouwens ook Deurens zijnquote:
Ik verstond alles gewoon hoorquote:
Als ik boeken ga lenen, blijf ik met een lege plank zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had je van mij mogen lenen![]()
Veul plezier mì ow spelleke jongquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet. Dan ga ik maar even wat gamen
Simlish is duidelijker
geen toalenknupf dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik begrijp het allemaal niet. Dan ga ik maar even wat gamen
Simlish is duidelijker
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verstond alles gewoon hoor
Hmmmz ik begrijp hem niet helemaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
Nada'k den perdken penen hed gegeben, most ik mijn poeten titten en nar mijne bed.
Ik ken het alleen zeggen, getypt is het crap.
nou, ik had vandaag een woonwagenbewoonster aan de lijn...die liet het echt minder mooi klinken hoorquote:
Normale talen wel. Maar als ik hier Japans ga typen gaan de meeste mensen stralen.quote:
Dat laatste daar hebben heel veel meer mensen last van hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een keer een bruiloft gehad in Vaals en daar kon ik de mensen echt niet verstaan, en ik kon ze ook niet bijhouden met zuup'n
Kee danquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Mijn opa was een Duitser" en "Weg om legging".
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik had vandaag een woonwagenbewoonster aan de lijn...die liet het echt minder mooi klinken hoor![]()
maar die snapte ook niet dat 040 een kengetal was.
Ik moest het spellenNul..vier.....nul!
Zij: en mut doar gin nullaggendettig veur?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik boeken ga lenen, blijf ik met een lege plank zitten.
En uit welke streek komt dat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
Nada'k den perdken penen hed gegeben, most ik mijn poeten titten en nar mijne bed.
Ik ken het alleen zeggen, getypt is het crap.
Iets met titten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz ik begrijp hem niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |