Ieder zijn ding gelukkig, daar is het ook Lowlands voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:13 schreef friekin_ het volgende:
Hehe. Ik zou ze ook een beetje mijden. Of ergens op het gras gaan liggen.
Ik vind ze niet slecht. Ik vind Humbug alleen een kleine misser, en ik heb ze al 3 keer gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ieder zijn ding gelukkig, daar is het ook Lowlands voor
Ondertussen stond Wir Sind Helden een geweldig optreden te geven in de Indiaquote:
Ai, dan had ik het een hele moeilijke keuze gevonden..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ondertussen stond Wir Sind Helden een geweldig optreden te geven in de India
Dat laatste album hadden ze toen nog nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Ai, dan had ik het een hele moeilijke keuze gevonden..
Wir Sind HeldenAlleen jammer van dat laatste album.
Ja dat hoop jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Gelukkig komt Arcade Fire ook naar Nederland/LL.
Volgende week denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:31 schreef Strychnos het volgende:
Hmm is het al het einde van de maand, want ik wil namen???
Van mij part maken ze anders wat bekend van het nachtprogramma!
Het zit een beetje in de trend van de afgelopen jaren:quote:
Was dat ook in 2006? 2009 was saai heb ik gehoord en dan wordt 2011 natuurlijk weer een feestje.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Susi het volgende:
Arctic Monkeys, nee toch ? Ik snap nog steeds niet dat daar blijkbaar nog altijd een hype inzit. Hoewel ze wel erg vermakelijk waren toen buiten de Alpha op de helling allemaal modderglijpartijen bezig waren, terwijl AM maar niet begrepen waarom iedereen zo aan het joelen en juichen was, want ze deden niets
2009 was zeker niet saai of slecht.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Was dat ook in 2006? 2009 was saai heb ik gehoord en dan wordt 2011 natuurlijk weer een feestje.
Arctic Monkeys soort van bevestigd: http://www.lowlove.nl/nie(...)op-lowlands%E2%80%99quote:Op zondag 27 maart 2011 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb ik iets gemist de afgelopen week? Geen zin om bij te lezen.
één van de mooiste Lowlands momenten ooitquote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik voel het, The Chemical Brothers komen.
Krijg hem niet geopend, maar dat kan aan mijn internetverbinding leggen. Is zeker Hey Boy Hey Girl, dat was ech waanzinnig om daar mee te openen, het ging gelijk helemaal los!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één van de mooiste Lowlands momenten ooit
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/18869451#ondemand.18869451
als begin van hun optreden
Ah c'mon realplayer for real??? Die zooi komt er bij mij niet meer op...quote:Op maandag 28 maart 2011 09:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Krijg hem niet geopend, maar dat kan aan mijn internetverbinding leggen. Is zeker Hey Boy Hey Girl, dat was ech waanzinnig om daar mee te openen, het ging gelijk helemaal los!!!
Komt nu wel heel erg in de buurt. Zonde als ze Arcade Fire laten schietenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef Haunter het volgende:
Nou, Arcade Fire staat 29 augustus dus in de HMH. Kans dat ze Lowlands aandoen is dus wel reeël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |