Zekers!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Naked & Famous mogen ook komen, wat een superalbum zeg.
Door afspraken met de artiesten, etc. gemaakt zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:37 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat moeten ze eigenlijk regelen voordat de namen worden uitgebracht? Hij zegt altijd dat die nog dingen moet regelen enzo. Is het echt dat het op de laatste moment nog een contract wordt ondertekend ofzo, een dag voordat je namen uitbrengt? Iemand ervaring met dat zulk werk?
Pas maar op, straks is je kaartje ongeldigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Dan verklaar ik Bob officieel een bitch.
Je moet je eerst de crew in neukenquote:
100%eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
Door afspraken met de artiesten, etc. gemaakt zijn.
Misschien willen die het ook nog achter houden.
Owh en wie zeker mag komen: JUSTICE!
Die nieuwe track 'Civilization' is erg tof.
[ afbeelding ]
http://bit.ly/iTunesCivilization
Jaaa, The Subs!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
The Subs staan al een paar keer in Nederland ook weer, mogen ook wel naar Lowlandssssss (hebben ook een nieuw album).
Kut, ik ook weer zeker? Ga jij je eerst maar eens fatsoenlijk wassen deze keerquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet je eerst de crew in neuken
http://www.voornamenboek.nl/24maand.htmquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef HaringMilkshake het volgende:
goverdompje nog steeds geen namen ik ga huilen heel hard ga ik.
Ja maar jij mag dit keer met iemand anders hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kut, ik ook weer zeker? Ga jij je eerst maar eens fatsoenlijk wassen deze keer
Zekerrrquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Naked & Famous mogen ook komen, wat een superalbum zeg.
Ik neem aan dat alles wat officieus bekend is officieel wordt, dat gaat meestal wel zo. En nog een paar namen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Let op morgen wordt een teleurstelling;-)
Alles??? Nou dat zou dan een hele prestatie zijn... Want was is nu wel een betrouwbare bron?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alles wat officieus bekend is officieel wordt, dat gaat meestal wel zo. En nog een paar namen.
Je snapt wat ik ik bedoel. De dingen met een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Alles??? Nou dat zou dan een hele prestatie zijn... Want was is nu wel een betrouwbare bron?
Ja sorry de laatste tijd ben ik wel een beetje het spoor bijster met wat nu wel of niet een betrouwbare bron isquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je snapt wat ik ik bedoel. De dingen met een betrouwbare bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |