9780 is het nieuwere model, en waar de 9700 zilveren accenten heeft aan de zijkant, heeft de 9780 dat niet (die is gewoon all-black). Voor de rest zit er op de 9780 volgens mij standaard OS6, wat de nieuwste versie is die nog niet officieel voor de 9700 uit is voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen een 9700 en 9780? Ik overweeg om een BB aan te schaffen nu mijn HTC Vario II dood begint te gaan.
ik kreeg op mijn 9700 gewoon een legale update naar os 6 hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Heeft iemand anders ook dat het hoofdscherm van WhatsApp, met een overzicht van al je open gesprekken, super langzaam kan worden? Ik heb nog geen reden kunnen achterhalen maar rebooten helpt niet, en het is echt heeeeel hinderlijk want het is super langzaam. In gesprekken zelf gaat alles prima, het is echt alleen als ik in het hoofdscherm zit.
[..]
9780 is het nieuwere model, en waar de 9700 zilveren accenten heeft aan de zijkant, heeft de 9780 dat niet (die is gewoon all-black). Voor de rest zit er op de 9780 volgens mij standaard OS6, wat de nieuwste versie is die nog niet officieel voor de 9700 uit is voor zover ik weet.
Voor de rest komt het ongeveer op hetzelfde neer. Als het prijsverschil niet enorm is zou ik gewoon voor de 9780 gaan.
Wanneer? Bij welke provider? Via BB Desktop manager?quote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik kreeg op mijn 9700 gewoon een legale update naar os 6 hoor.
Ah oke.quote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Heeft iemand anders ook dat het hoofdscherm van WhatsApp, met een overzicht van al je open gesprekken, super langzaam kan worden? Ik heb nog geen reden kunnen achterhalen maar rebooten helpt niet, en het is echt heeeeel hinderlijk want het is super langzaam. In gesprekken zelf gaat alles prima, het is echt alleen als ik in het hoofdscherm zit.
[..]
9780 is het nieuwere model, en waar de 9700 zilveren accenten heeft aan de zijkant, heeft de 9780 dat niet (die is gewoon all-black). Voor de rest zit er op de 9780 volgens mij standaard OS6, wat de nieuwste versie is die nog niet officieel voor de 9700 uit is voor zover ik weet.
Voor de rest komt het ongeveer op hetzelfde neer. Als het prijsverschil niet enorm is zou ik gewoon voor de 9780 gaan.
wanneer. al een heeele tijd terugquote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wanneer? Bij welke provider? Via BB Desktop manager?
Omdat de batterij exact 0% is op dat momentquote:Op maandag 4 april 2011 12:19 schreef NumberSeven het volgende:
hebben jullie dat ook weleens dat wanneer je batt. leeg is hij dan uitvalt en het vervolgens echt een uur duurt voordat je m uberhaupt kunt aanzetten? ook al heb je de lader er al in zitten. dat je dan zo'n wit scherm krijgt met een batterijtje wat dan gaat laden, waarom duurt het zo verschrikkelijk lang?
ik heb dat witte scherm nu al een half uur en hij is op de helft, maar als je de lader erin hebt zitten dan is er toch stroom genoeg aanwezig, dan moet ie op zn minst aankunnen toch?quote:Op maandag 4 april 2011 12:22 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Omdat de batterij exact 0% is op dat moment
Je wi-fi uitzetten als je die niet nodig hebt etc..quote:Op maandag 4 april 2011 13:22 schreef Miam het volgende:
De batterij van m`n bb raakt steeds sneller leeg! Moet`m nu echt dagelijks aan de lader zettengebruik m`n bb niet eens intensief! Frustrerend
Al batterypull gedaan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef NumberSeven het volgende:
weet iemand een oplossing? mijn bb staat de hele dag al op een wit scherm met zo'n batterij met daardoor een rode streep. ik snap het niet, hij doet niks. heb m de halve dag zitten opladen maar hij reageert niet. dat balkje loopt tot de helft en dan loopt ie vast. hebben jullie dat nooit gehad nadat ie is uitgevallen? dat ie dan helemaal niks meer doet.
ik heb m meerdere malen eruitgehaald en er weer in, maar steeds hetzelfde probleem. zelfs met de stroom erop doet hij helemaal niks.quote:
ook niks man, heb je dat weleens gehad? dat witte scherm en dan met die supertrage lading van de balk?quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Uithalen en ff paar minuten wachten, erin doen dan met usb/computer opladen proberen
Nee nooit gehad. Je komt dus nooit verder dan dat schermpje? Kan je via blackberry world je telefoon zien op je computer.quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ook niks man, heb je dat weleens gehad? dat witte scherm en dan met die supertrage lading van de balk?
via de pc lukt ook niet, hoe kan de batterij doodgaan dan? zomaar? en als ik een nieuwe accu heb doet ie t dan weer, en heb ik de bestanden dan nog?quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nee nooit gehad. Je komt dus nooit verder dan dat schermpje? Kan je via blackberry world je telefoon zien op je computer.
Misschien reset als je een backup kan maken
Anders is misschien je Batterij overleden
Ok, kan aan van alles liggen zo'n accu. Bestanden zal je vast behouden dat zit op het geheugen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
via de pc lukt ook niet, hoe kan de batterij doodgaan dan? zomaar? en als ik een nieuwe accu heb doet ie t dan weer, en heb ik de bestanden dan nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |