abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94877128
Het spel Guns'n'Glory (vrije versie, zoek nog een crack) heb ik geinstalleerd. Maar telkens als ik het spel wil spelen krijg ik een connecting error. Ik heb n Curve 8520. Heeft iemand een ide.
Zoon van Tolmai.
  zaterdag 2 april 2011 @ 19:53:58 #52
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_94951040
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen een 9700 en 9780? Ik overweeg om een BB aan te schaffen nu mijn HTC Vario II dood begint te gaan.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_94994138
Heeft iemand anders ook dat het hoofdscherm van WhatsApp, met een overzicht van al je open gesprekken, super langzaam kan worden? Ik heb nog geen reden kunnen achterhalen maar rebooten helpt niet, en het is echt heeeeel hinderlijk want het is super langzaam. In gesprekken zelf gaat alles prima, het is echt alleen als ik in het hoofdscherm zit.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen een 9700 en 9780? Ik overweeg om een BB aan te schaffen nu mijn HTC Vario II dood begint te gaan.
9780 is het nieuwere model, en waar de 9700 zilveren accenten heeft aan de zijkant, heeft de 9780 dat niet (die is gewoon all-black). Voor de rest zit er op de 9780 volgens mij standaard OS6, wat de nieuwste versie is die nog niet officieel voor de 9700 uit is voor zover ik weet.

Voor de rest komt het ongeveer op hetzelfde neer. Als het prijsverschil niet enorm is zou ik gewoon voor de 9780 gaan.
Of toch du vader?
  zondag 3 april 2011 @ 21:35:57 #54
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_94997810
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Heeft iemand anders ook dat het hoofdscherm van WhatsApp, met een overzicht van al je open gesprekken, super langzaam kan worden? Ik heb nog geen reden kunnen achterhalen maar rebooten helpt niet, en het is echt heeeeel hinderlijk want het is super langzaam. In gesprekken zelf gaat alles prima, het is echt alleen als ik in het hoofdscherm zit.

[..]

9780 is het nieuwere model, en waar de 9700 zilveren accenten heeft aan de zijkant, heeft de 9780 dat niet (die is gewoon all-black). Voor de rest zit er op de 9780 volgens mij standaard OS6, wat de nieuwste versie is die nog niet officieel voor de 9700 uit is voor zover ik weet.

Voor de rest komt het ongeveer op hetzelfde neer. Als het prijsverschil niet enorm is zou ik gewoon voor de 9780 gaan.
ik kreeg op mijn 9700 gewoon een legale update naar os 6 hoor.
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_94998026
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

ik kreeg op mijn 9700 gewoon een legale update naar os 6 hoor.
Wanneer? Bij welke provider? Via BB Desktop manager?
Of toch du vader?
  zondag 3 april 2011 @ 23:35:35 #56
128056 MrManiak
pi_95005851
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ah oke.
Ik heb hier nu een pagina voor me van Hi, dat ik mijn abonnement kan verlengen met BB erbij. BB 9780 i.c.m. abo van twee jaar. 120 minuten / 240 smsjes inc. Blackberry Internet voor 28,40 per maand. Nice?
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 3 april 2011 @ 23:38:42 #57
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95005980
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Wanneer? Bij welke provider? Via BB Desktop manager?
wanneer. al een heeele tijd terug

had een uitgelekte versie er eerst op
en na een tijdje kreeg ik gewoon een legale update

en via desktop manager ja
geen provider, had mn bold 9700 gewoon simlock vrij gekocht
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  maandag 4 april 2011 @ 00:39:27 #58
128056 MrManiak
pi_95008312
Heb een BB besteld :D! Hij komt als het goed is deze week binnen. Hell yeah!
Mijn (inte)r(e)views!
pi_95018084
hebben jullie dat ook weleens dat wanneer je batt. leeg is hij dan uitvalt en het vervolgens echt een uur duurt voordat je m uberhaupt kunt aanzetten? ook al heb je de lader er al in zitten. dat je dan zo'n wit scherm krijgt met een batterijtje wat dan gaat laden, waarom duurt het zo verschrikkelijk lang?
pi_95018149
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:19 schreef NumberSeven het volgende:
hebben jullie dat ook weleens dat wanneer je batt. leeg is hij dan uitvalt en het vervolgens echt een uur duurt voordat je m uberhaupt kunt aanzetten? ook al heb je de lader er al in zitten. dat je dan zo'n wit scherm krijgt met een batterijtje wat dan gaat laden, waarom duurt het zo verschrikkelijk lang?
Omdat de batterij exact 0% is op dat moment
All management is Strategic Management.
pi_95018221
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:22 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Omdat de batterij exact 0% is op dat moment
ik heb dat witte scherm nu al een half uur en hij is op de helft, maar als je de lader erin hebt zitten dan is er toch stroom genoeg aanwezig, dan moet ie op zn minst aankunnen toch?
pi_95020099
De batterij van m`n bb raakt steeds sneller leeg! Moet`m nu echt dagelijks aan de lader zetten :( gebruik m`n bb niet eens intensief! Frustrerend
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 4 april 2011 @ 13:24:56 #63
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_95020176
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:22 schreef Miam het volgende:
De batterij van m`n bb raakt steeds sneller leeg! Moet`m nu echt dagelijks aan de lader zetten :( gebruik m`n bb niet eens intensief! Frustrerend
Je wi-fi uitzetten als je die niet nodig hebt etc.. :)
Zoveel mogelijk dingen uitzetten die je niet altijd gebruikt, scheelt al een heel stuk.
  maandag 4 april 2011 @ 16:22:54 #64
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_95027248
Meld me hier ook maar weer even hier.
Laatste tijd gelukkig geen problemen meer nadat ik alle data heb vervangen :+
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_95044563
weet iemand een oplossing? mijn bb staat de hele dag al op een wit scherm met zo'n batterij met daardoor een rode streep. ik snap het niet, hij doet niks. heb m de halve dag zitten opladen maar hij reageert niet. dat balkje loopt tot de helft en dan loopt ie vast. hebben jullie dat nooit gehad nadat ie is uitgevallen? dat ie dan helemaal niks meer doet.
pi_95045339
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef NumberSeven het volgende:
weet iemand een oplossing? mijn bb staat de hele dag al op een wit scherm met zo'n batterij met daardoor een rode streep. ik snap het niet, hij doet niks. heb m de halve dag zitten opladen maar hij reageert niet. dat balkje loopt tot de helft en dan loopt ie vast. hebben jullie dat nooit gehad nadat ie is uitgevallen? dat ie dan helemaal niks meer doet.
Al batterypull gedaan?
We fear that which we cannot see
pi_95045507
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Al batterypull gedaan?
ik heb m meerdere malen eruitgehaald en er weer in, maar steeds hetzelfde probleem. zelfs met de stroom erop doet hij helemaal niks.
pi_95045913
Uithalen en ff paar minuten wachten, erin doen dan met usb/computer opladen proberen
pi_95046368
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Uithalen en ff paar minuten wachten, erin doen dan met usb/computer opladen proberen
ook niks man, heb je dat weleens gehad? dat witte scherm en dan met die supertrage lading van de balk?
pi_95046589
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

ook niks man, heb je dat weleens gehad? dat witte scherm en dan met die supertrage lading van de balk?
Nee nooit gehad. Je komt dus nooit verder dan dat schermpje? Kan je via blackberry world je telefoon zien op je computer.
Misschien reset als je een backup kan maken
Anders is misschien je Batterij overleden :{
pi_95046800
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Nee nooit gehad. Je komt dus nooit verder dan dat schermpje? Kan je via blackberry world je telefoon zien op je computer.
Misschien reset als je een backup kan maken
Anders is misschien je Batterij overleden :{
via de pc lukt ook niet, hoe kan de batterij doodgaan dan? zomaar? en als ik een nieuwe accu heb doet ie t dan weer, en heb ik de bestanden dan nog?
pi_95046974
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

via de pc lukt ook niet, hoe kan de batterij doodgaan dan? zomaar? en als ik een nieuwe accu heb doet ie t dan weer, en heb ik de bestanden dan nog?
Ok, kan aan van alles liggen zo'n accu. Bestanden zal je vast behouden dat zit op het geheugen.
Ga anders ff naar de winkel waar je hem vandaan hebt.
pi_95047472
Misschien connect je batterij niet goed met je pinnetjes? Probeer is met een stukje papier erin te duwen zodat die goed connect met je pinnetjes
pi_95047707
ook niet, ik laat de batterij eruit tot morgen en dan kijken of ie t doet. zo niet dan ga ik naar de winkel.
pi_95047789
Ok, ik kan verder ook niks bedenken :{ su6 ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')