hoihoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen![]()
zo ik ben er weer....heb de uitzending ook nog ff gezien..heeeel vreemd dat het huis van gerard, de vrouw van gerard én de favoriete filmpjes over gerard erop zijn geweest. heeft dit iets te betekenen? of zie ik dat nou fout. dat was toch niet zo bij alle anderen die weg zijn? ik snap er niks meer van. misschien hebben jullie het er al over gehad, maar ja, ik was er niet , dus vandaar nog ff ...en die tussenstand klopt ook niks van volgens mij. stervio is veel te veel ingelopen lijkt me....
ja over gerardquote:
Over Gerard omdat ie er morgen uit gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ja over gerardmaar toch vind ik het vreemd dat het er zo dik op lag toch?
Hi, ik hoop dat het betekend om nog meer op hem te stemmen want zijn vrouw staat achter hem en zo slecht is hij niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen![]()
zo ik ben er weer....heb de uitzending ook nog ff gezien..heeeel vreemd dat het huis van gerard, de vrouw van gerard én de favoriete filmpjes over gerard erop zijn geweest. heeft dit iets te betekenen? of zie ik dat nou fout. dat was toch niet zo bij alle anderen die weg zijn? ik snap er niks meer van. misschien hebben jullie het er al over gehad, maar ja, ik was er niet , dus vandaar nog ff ...en die tussenstand klopt ook niks van volgens mij. stervio is veel te veel ingelopen lijkt me....
hahaha die is top!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef mangalie het volgende:
Even offtopic maar ik ben zo blij met mijn nieuwe avater..Met dank aan Mazaru die er een "winkeltje"in heeft gemaakt.
![]()
Thanks
ja ik ook, de mijne is het mooistequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef mangalie het volgende:
Even offtopic maar ik ben zo blij met mijn nieuwe avater..Met dank aan Mazaru die er een "winkeltje"in heeft gemaakt.
![]()
Thanks
Nah.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over Gerard omdat ie er morgen uit gaat
Ben je bang dat hij eruit gaat? Zou er wel dik boven opliggen dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ja over gerardmaar toch vind ik het vreemd dat het er zo dik op lag toch?
Ik wil juist wel zijn huis zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
"wie wil het huis van Serv zien" NEEEEEEEE ik wil NIKS van STERF zien !
Goffer Hidiquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over Gerard omdat ie er morgen uit gaat
van mij mag hij winnen ! samen met karimquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij eruit gaat? Zou er wel dik boven opliggen dan.
nee , niet interessant voor mij in ieder geval .... wil niks van die kwal zienquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
van mij mag hij winnen ! samen met karim
Ik weet het ook niet heb ook Ziggo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
ik was vanmiddag bij iemand die upc heeft, wilde met die rode knop stemmen op gerard , maar er gebeurde niets ! hoe werkt dat? ik zelf heb ziggo dus weet het gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |