welnu, ik ben een man maar ik word er nie warm of koud van, maar ik kijk dan ook wat verder dan naar de buitenkant he....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die is helemaal in love, hij kan zichzelf niet helpen![]()
Logisch ook hoe zij telkens de boobs in de strijd gooit buiten denk dat als man ben je daar niet ongevoelig voor.
ohhhhhhh liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen draaft er hier rond
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef bazb het volgende:
[..]
Begrijp ik dat de vriend van Jo inmiddels een ex-vriend van Jo is?
Ja, dat hoorde ik...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoorde jullie dat??
Een medeweker van de Stem.Een vrouw.
Hij is zijn clipje kwijt?
wat een poepie, een bobtail?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
Best beessiequote:
Wat voor een ras?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Best beessie
Echt gezelschapshond, luistert goed, en bijt alleen in zijn brokken
Nee, daar issie te klein voorquote:
Die is lieffffffffffffffffquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek niet maar hoorde het op mijn koptelefoon ineens, was wel grappig. WasKarim toch?quote:
Eentje met lange harenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal mijn doggie maar niet plaatsen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, daar issie te klein voor
Eeen tibetaanse terrier.
Mijne is wel korter van vacht...
Ook zo mooi kalf als van MissJ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zal mijn doggie maar niet plaatsen hier
Laten we allemaal niet ons doggie plaatsen hier... ging over SST toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zal mijn doggie maar niet plaatsen hier
Dat had ik allang door, je weet hoe verrot ze van binnen is en dat schikt je af.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
welnu, ik ben een man maar ik word er nie warm of koud van, maar ik kijk dan ook wat verder dan naar de buitenkant he....
hahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook zo mooi kalf als van MissJ?
Filmpje wat gerard maakt van zijn neefje Robin, op het eind een deel van het huis en de tuinquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan alleen fenkoster vinden op youtube.. zal wel aan mij liggen*blér*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |