Deze hetero ook....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor,morgen gaat de hele Gay Scene zoals Stervio het noemt, voor hem smsén......
Ja hij spat eraf hè met die lekkere lach.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap lekker geurtje. Saaie Laura naast een vrolijke Geer.
Ik help alleen maar....dan is de schok morgen iets minderquote:
Dan blijkt dat de gaycommunity behoorlijk heeft lopen liegen en pisnichten zoals Stervio niet door hun worden uitgekotst?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor,morgen gaat de hele Gay Scene zoals Stervio het noemt, voor hem smsén......
Wat Jo zegt......quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een suffe UI????
Sommige mensen kan je niet bekeren.......quote:
Ze weten ook bij SecretStory, dat zeker 95% van de streamers die ook forums volgen de reclame onderdrukken, en ook dat het meerdendeel van die personen weten dat ze worden opgelicht met het sms'en. De grootste opbrengst moeten ze toch van het TV publiek hebben ben ik bang.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het niet HiDi zou toch wel een hele stomme zet van SST zijn als ze Gerard naar huis sturen, ze zien op forum`s ook hoe popu Gerard is, ze willen gewoon dat je gaat bellen..en bellen betekent KASSA
Vuilnisbakke-ras gok ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL wat hebben jullie er voor eentje?
De schok die we krijgen omdat weer gaat blijken dat het absoluut onontkenbaar doorgestoken kaart is zal even bekend zijn als die van vorige weekquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik help alleen maar....dan is de schok morgen iets minder
Ik verwacht zeker een uitnodiging van Geerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef chufi het volgende:
Geer is zo cool dat ie zowieso een feestje geeft voor allen en alsnog een donatie doet als ie er nu uit zou moeten ... Het maakt hem niet toch niet uit...
Nope, hagelslag, pindakaas, 2x chocopasta en speculaas maar ze waren er blij mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Sommige mensen kan je niet bekeren.......![]()
Maarreee......Karim mocht 5 dingen pakken? Zat er wat leuks bij?
Een Zuid-Afrikaanse Boerboelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL wat hebben jullie er voor eentje?
Ze gaan aan de afwas
En die week ervoor en die week daarvoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De schok die we krijgen omdat weer gaat blijken dat het absoluut onontkenbaar doorgestoken kaart is zal even bekend zijn als die van vorige week
mijn god wat een gedrochtquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef evaxsis het volgende:
Ik mute Jo maar nog is een keer![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |