issie er net vanaf wil die ze weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef Urb het volgende:
Maik zegt omdat ie toch z'n clipje vind in het gras " Krijg nou tietuh "
Maik zei dat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
Maik zei, Krijg nou tieten, toch een missie
Van mij ook en hij denkt echt wel aan zijn maatjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
[..]
van mij mag hij winnen ! samen met karim
Zou hij RAT ook uitnodigen???quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van mij ook en hij denkt echt wel aan zijn maatjes.
als ie slim is doet ie dat never nooit nietquote:
Ik heb haar moeder een paar tweets gestuurd, maar nog geen reactie teruggekregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe onsympathiek ik madam ook vind, dit vind ik wel sneu voor haar. Helemaal omdat mama besloot het op Twitter te gooien, terwijl Jo niks weet.
Werkt bij mij prima maar je moet een code intypen. Standaard staat die op '0000' maar die is zelf te veranderen in een persoonlijke code in de settings.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
ik was vanmiddag bij iemand die upc heeft, wilde met die rode knop stemmen op gerard , maar er gebeurde niets ! hoe werkt dat? ik zelf heb ziggo dus weet het gewoon niet
hmm...lamazitten dan he? hahaha thanksquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Werkt bij mij prima maar je moet een code intypen. Standaard staat die op '0000' maar die is zelf te veranderen in een persoonlijke code in de settings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |