Ach, relax. Het is KT maar (in positieve zin)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat op 10,6% bij de laatste meting.
De eerste keer doet altijd een beetje pijn. Zeggen ze.quote:
Mijn állereerste cul-topic werd vrij snel naar ONZ verplaatstquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De eerste keer doet altijd een beetje pijn. Zeggen ze.
Ach wat zielig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn állereerste cul-topic werd vrij snel naar ONZ verplaatst
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn állereerste cul-topic werd vrij snel naar ONZ verplaatst
Ik wacht op het moment tot de magnetron klaar is met mijn macaronie-brouwsel van afgelopen maandag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
En welkom KT. Hoe ziet jouw culinair leven er uit? Kindercola, McDonalds, KFC of Burger King of meer finesse?![]()
Je mag bij de magnetron. Of is het kant-en-klare?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke popcorn pakt en in spanning afwacht
Lama newbie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je mag bij de magnetron. Of is het kant-en-klare?
Vriendin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Anders jij voor mij wel, vriend.
Neuh, digibeet.quote:
Krak, dat is je nu al twintig keer uitgelegd en het heeft niets met digibetisme te maken. Je kon je hier registreren, dus kan je ook een profiel invullen. Toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh, digibeet.
Ik ben te lui om dat mannetje in mijn sig te veranderen.
Ik heb geen zin in weer een ander password om een poppetje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Krak, dat is je nu al twintig keer uitgelegd en het heeft niets met digibetisme te maken. Je kon je hier registreren, dus kan je ook een profiel invullen. Toch?
En ik ga echt proberen om mijn prinsessen foto hier te zetten. Als ik ooit iets met scans kan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Krak, dat is je nu al twintig keer uitgelegd en het heeft niets met digibetisme te maken. Je kon je hier registreren, dus kan je ook een profiel invullen. Toch?
Vampiers in CUL?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef golfer het volgende:
We hebben een newbie, of eigenlijk een opvolger van een ouwe gebande user, in de SC?
Leuk, vers bloed.
Ja. We eten en drinken hier alles.quote:
Wat was dat ook weer? 20/20?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. We eten en drinken hier alles.![]()
Maar eerst zal je waarschijnlijk door wat dames meegenomen worden naar de kelder hier voor de gebruikelijke ontgroening.
Tof. Welke dames moeten er ontgroend worden dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. We eten en drinken hier alles.![]()
Maar eerst zal je waarschijnlijk door wat dames meegenomen worden naar de kelder hier voor de gebruikelijke ontgroening.
Jij wordt ontgroend!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tof. Welke dames moeten er ontgroend worden dan?
Da's triest ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef AnneX het volgende:
Jeetje, wat een besluit van je moeie moedertje, Bluezz toch.
Sterkte voor jou en je zussen ook.
Het lidmaatschap van VVE heb ik maar opgezegd: mijn moeder kan er nix mee.
Triest want zij was een uitgesproken en trots lid sinds 1981.
Jup, tragisch. Alleen in een heel pril stadium maak je een kleine kans om niet verder te hoeven. Maar meestal is het al te laat als je je diagnose krijgt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef AnneX het volgende:
Jeetje, wat een besluit van je moeie moedertje, Bluezz toch.
Sterkte voor jou en je zussen ook.
Altijd al gedacht dat mijn pa mazzel had dat z'n aneurysma barstte.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup, tragisch. Alleen in een heel pril stadium maak je een kleine kans om niet verder te hoeven. Maar meestal is het al te laat als je je diagnose krijgt.
Ik heb wat gemist denk ik, Annequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef AnneX het volgende:
Euthenasie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Mag de newbie weten waar het over gaat?
Da's wel mooi, soort van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef golfer het volgende:
Mijn (stief)ouders waren gelukkig ook allemaal lid van de VVE en in 2 gevallen hebben we daar dus, gelukkig voor hen, wel wat aan gehad.
Hoezo een ander password?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in weer een ander password om een poppetje.
Vereniging Voor Vrijwilige Euthanasie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist denk ik, AnneWat is VVE
Ah. Dat verklaart!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
VVE=Vereniging voor Vrijwillige Euthanasie.
De Vereniging van Eigenaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |