Ach, relax. Het is KT maar (in positieve zin)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat op 10,6% bij de laatste meting.
De eerste keer doet altijd een beetje pijn. Zeggen ze.quote:
Mijn állereerste cul-topic werd vrij snel naar ONZ verplaatstquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De eerste keer doet altijd een beetje pijn. Zeggen ze.
Ach wat zielig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn állereerste cul-topic werd vrij snel naar ONZ verplaatst
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn állereerste cul-topic werd vrij snel naar ONZ verplaatst
Ik wacht op het moment tot de magnetron klaar is met mijn macaronie-brouwsel van afgelopen maandag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
En welkom KT. Hoe ziet jouw culinair leven er uit? Kindercola, McDonalds, KFC of Burger King of meer finesse?![]()
Je mag bij de magnetron. Of is het kant-en-klare?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke popcorn pakt en in spanning afwacht
Lama newbie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je mag bij de magnetron. Of is het kant-en-klare?
Vriendin.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Anders jij voor mij wel, vriend.
Neuh, digibeet.quote:
Krak, dat is je nu al twintig keer uitgelegd en het heeft niets met digibetisme te maken. Je kon je hier registreren, dus kan je ook een profiel invullen. Toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh, digibeet.
Ik ben te lui om dat mannetje in mijn sig te veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |