Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een kuthoer die achter je rug dingen zegt
*zoekt slachtoffer*quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?
Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?
Adonai?quote:
Ik ga geen namen noemen straks heb ik het weer gedaanquote:
Jij eerst je roddels daarna ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDEEEEEEEEEEEEEEEEEELS...
* -Engel- pakt vast haar thee en koekjes
Dat is Joden humorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen straks heb ik het weer gedaan
Engel wat zei je laatst ook al weer over Jofuquote:
Hebben die dat dan? Als het gratis is zeker?quote:
Hij is groen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wist je dat mijn auto geen kadafi is ...
Dat ie elke dag maar besteld... of zei Peu datquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Engel wat zei je laatst ook al weer over Jofu
Hij moet inderdaad echt kookles nemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ie elke dag maar besteld... of zei Peu dat
J-K kookles.... goed plan... en dan ga je mee met die kooklesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad echt kookles nemenof iig minder lui worden en koken
Een aftandse heli voor khaddafie is goeie dealquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
J-K kookles.... goed plan... en dan ga je mee met die kookles
Ik hoef geen kooklesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad echt kookles nemenof iig minder lui worden en koken
M.I. van mijn auto met wentelwieken ... oe tof... maak eens?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aftandse heli voor khaddafie is goeie deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |