had je al een reactie?quote:
Nee, ik heb geen last van mn darmen hoor. Lijkt wel de buitenkant ofzo, of het buikvlies. Vreemde pijn, maar niets dat een shotje morfine niet kan verhelpen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar mag je niet zeggen dat het eigenlijk heel shit is(pun intended)
jij hebt morfine liggen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen last van mn darmen hoor. Lijkt wel de buitenkant ofzo, of het buikvlies. Vreemde pijn, maar niets dat een shotje morfine niet kan verhelpen.
treinbord?quote:
OMG, heb jij dan nooit morfine in huis? Dude!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt morfine liggen?(of ben je aan t werk?)
quote:
Hmm, lets see, Trachitol op mn bureau, paracetemol in mn tas. Daar houdt t opquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG, heb jij dan nooit morfine in huis? Dude!
Ja, zo'n bord die bij de perrons hangt zodat de machinist kan zien waar hij moet stoppenquote:
Eeuh ja en? Daar zou ik niet akkoord mee gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Ze hadden dus mijn schoenen naar een ander gestuurd en die wil ze niet terugsturen. Dus kan ik deze terugsturen en mijn geld terug krijgen. Maar niet de goede schoenen krijgen want die hebben ze niet meer en ze kunnen niet 1 paar bijbestellen.
In "je tas"?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, lets see, Trachitol op mn bureau, paracetemol in mn tas. Daar houdt t op
Heeft het nut om te vragen waarom?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n bord die bij de perrons hangt zodat de machinist kan zien waar hij moet stoppen
hele hippe schoudertasquote:
Zoals die ooit bij Yuki aankwam met een stuk railsquote:
Nee, dat had ik ze ook al gemaild, maar kreeg weer antwoord dat dat toch echt de enige optie was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh ja en? Daar zou ik niet akkoord mee gaan.
Nee hoor, dr zijn meer opties, stond zeker geen nummer onderaan de mailtjes?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ze ook al gemaild, maar kreeg weer antwoord dat dat toch echt de enige optie was.
Ja, dat heeft ie verteldquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals die ooit bij Yuki aankwam met een stuk rails
Nee tuurlijk niet..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, dr zijn meer opties, stond zeker geen nummer onderaan de mailtjes?
onnavolgbaar die jongenquote:
Ik vermoed dat ik wel snap waaromquote:
Ik vind 'm grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |