Hoezo? Dat spul kost geen drol.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
zonde om dat voor het kind te gebruiken
Kinderen neem je niet, die krijg je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of je moet gewoon geen kinderen nemen
d'oh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je.
Alleen kun je ze niet ruilen als ze tegenvallen.
Alleen lastig die dosering goed te houden met die steeds groeiende wurmen.quote:
Daarom geef ik t kind wel weg als ze me er een willen gevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je.
Alleen kun je ze niet ruilen als ze tegenvallen.
Babs begon eroverquote:
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
Alleen lastig die dosering goed te houden met die steeds groeiende wurmen.
Ja, same here hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gooi de post gewoon op ignore, net als elk ander baby nieuws. Vrienden houden is me best wat waard
Hey WTquote:
T is nog niet zo erg als op Hyves iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, same here hoor.
Al valt het gelukkig nog mee op FB...
Nou, ik moet toevallig van Doetinchem naar Utrecht, wilde rond half 9 op UTC CS zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je morgen mee treinen? Dan neem ik een mooi biertje mee.
Ik denk dat je wel langer dan een half jaar weg bent geweest, of in die tijd haast niks hebt gezegd, of dat je in het verkeerde topic zit. Minstens 5 man die nu aan het posten zijn was er toen ook al.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:04 schreef Black_Ninja het volgende:
Morgen iedereen, mmm een half jaartje weg (volgens mij) en ik herken niemand meer
Deal. Als het over 's avonds gaat dan. Neem je wel je eigen glas mee?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, ik moet toevallig van Doetinchem naar Utrecht, wilde rond half 9 op UTC CS zijn.
Gaat over 's avondsquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deal. Als het over 's avonds gaat dan. Neem je wel je eigen glas mee?
Dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel langer dan een half jaar weg bent geweest, of in die tijd haast niks hebt gezegd, of dat je in het verkeerde topic zit. Minstens 5 man die nu aan het posten zijn was er toen ook al.
Ik ook trouwens en herken je niet.
maart 2010 zie ik nu in mijn historyquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel langer dan een half jaar weg bent geweest, of in die tijd haast niks hebt gezegd, of dat je in het verkeerde topic zit. Minstens 5 man die nu aan het posten zijn was er toen ook al.
Ik ook trouwens en herken je niet.
Toen was ik er ook. Cherrylips, Q, Heatwave en Techno ook. Gat in je hoofd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
maart 2010 zie ik nu in mijn history![]()
tijd gaat hard.
Maar is het hier nog net zo gezellig als vroeger?
Eerder veel aan mijn hoofdquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen was ik er ook. Cherrylips, Q, Heatwave en Techno ook. Gat in je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |