Golddigger...een succesvolle...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wat een onwijs leuke vrouw is die Fenneke! Ik weet niet wat haar beroep is, maar ze zou een geweldige tv-presentratrice zijn!
maar klopt niet, denk dat hij eruit gaat, waarom geen stervio filmpjes ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Anneloortje het volgende:
Prachtig, een hele uitzending gewijd aan Geer.
TOP!
Prof of Meester, beide universitaire titels....net zoals met het ridder verhaal dus...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Anneloortje het volgende:
Servio denkt dat Mootje een prof is!
Wat een onzin. Toen ze Geer leerde kennen had hij nog niks.quote:
dat ! ze waren 16 en 18quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Toen ze Geer leerde kennen had hij nog niks.
En gie geleuft dat?quote:
nee met z'n tongquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Anneloortje het volgende:
Hahaha zegt Stientje Sorbo nou dat alex Lautje met zn banketstaaf tot ridderin heeft geslagen???
Daar ben ik dus ook bang voor .....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar klopt niet, denk dat hij eruit gaat, waarom geen stervio filmpjes ?
met zn dolkjequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Anneloortje het volgende:
Hahaha zegt Stientje Sorbo nou dat alex Lautje met zn banketstaaf tot ridderin heeft geslagen???
dit dus!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Toen ze Geer leerde kennen had hij nog niks.
je bent te liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef waxmask het volgende:
Alleen al om die mutsen hier over de zeik te helpen hoop ik dat Geer gaat. Hij overleeft het wel, en die jankwijven hier horen brullen zou echt epic zijn....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef waxmask het volgende:
Alleen al om die mutsen hier over de zeik te helpen hoop ik dat Geer gaat. Hij overleeft het wel, en die jankwijven hier horen brullen zou echt epic zijn....
Jaloers??!!??quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef knagsje het volgende:
Geer en Fenneke zijn gewoon top, klasse, stijl, netjes en geen bagger zoals velen in dat huis, die kunnen er nog geen puntje aan zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |