Ik heb ze ook laten liggen. Hier ligt al zoiets wat erop lijkt en dat doe ik ook nooit aan, denk dat ik er een sjaal van ga maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog gekocht...ik durfde het niet aan...iets teveel exposure.
Zomersjaal dan met dat dunne katoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb ze ook laten liggen. Hier ligt al zoiets wat erop lijkt en dat doe ik ook nooit aan, denk dat ik er een sjaal van ga maken.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Zomersjaal dan met dat dunne katoen.
Ik ook maar dan in dikker katoen of al met voering erin.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook zo'n doorkijkexemplaar gekocht. ik maak er wel een voerin in ofzo. maar ik vond m leuk.
Wat een mafkeesquote:Op zondag 27 maart 2011 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
dr zit zo'n slimmerik op marktplaats die tuindoeken aan te bieden voor 15 euro per stuk
zouden mensen daar nou intrappen?
hij heeft trouwens wel de klaprozen te koop, maar mooi dat ik er geen 15 euro voor neerleg.
dan maar niet
quote:Op zondag 27 maart 2011 09:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat een mafkees.
Zal ik mijn veelgevraagde klaprozen-tuindoek maar ook op Marktplaats zetten dan? 25 euro.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
iemand toevallig ergens nog in een hoekje die klaprozen gezien?
ik wil ze!!!!
maar niet voor 15 euro natuurlijk
die tuindoeken van zeil, en dan die met de klaprozenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Ik kan kijken voor je.
DM.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die tuindoeken van zeil, en dan die met de klaprozen
alleen kost die bij de action een euro of 3 of 4
http://link.marktplaats.nl/435574033
deze dus
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga de rest van mijn doeken vandaag maar eens ophangen
kan ik ze meteen even fotograferen (nee, niet voor op marktplaats natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |