awquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Driepink
Bericht:
KIJKEN OF HEM DEZE KEER WEL KAN HOREN, OOK AL HEB IK CAPSLOCK AAN, DAT BETEKENT NOG NIET DAT IK DOOF BEN EN MN BADKJUIP ME PROBEERT TE VERMOORDEN OFZO!
Ook al een tattoo op haar onderarm, zo kan je toch nooit aan een baan komen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoahhhh ik zou dr toch nog volop raken hoor
[ afbeelding ]
Jah Vies Ventje is nu de Monsterhitquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef ToT het volgende:
Moet die monsterhit in de OP niet eens aangepast worden?
Cultuurbarbaar, het is Fout Ventjequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jah Vies Ventje is nu de Monsterhit
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ook al een tattoo op haar onderarm, zo kan je toch nooit aan een baan komen...
Het is hond, geen hont.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ging vanochtend dus zo de hont uitlaten zo van heeeeey ik ga de hont uitlaten.
Kom ik terug.. is m'n ma opeens boodschappen doen! Niemand thuis natuurlijk
verder en ik had geen sleutel. Dus ik bij de buren aanbellen voor een sleutel alles jwz.
Niemand thuis natuurlijk!!
Gelukkig had ik m'n fietssleutel in m'n zak dus ik heb de hont in de achtertuin gedropped
en ben toen zonder spullen ( lunch/boeken/drinken etc) naar school gefietst..
Dat was om 11 uur, om 12 uur is de hont gelukkig door m'n ma uit de tuin gered!
Okequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Ik gaat naar beneden, eten, voet in een bak met sodawater en dan weer terug !
sms maar als je me nodig heb hoor dushis
Wat heb je gedaan met je voet dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Is goed battieboy.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Lunettennnnnnquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zit nog steeds op mijn werk in Utrecht!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met je voet dan?
Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2011 18:02:25 ]
awquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
ingegroeide teennagel, maar ik hoop dat het gewoon ontstoken is ofzo en dat die sodazooi werkt, anders morgen weer teen laten verdoven bij dokter,.. laatste keer dat dat gedaan is is inmiddels 3/4 jaar geledendusja.. verdoving enzo is kut
Fixedquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef Driepink het volgende:
[..]Weken in Biotex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Of geconcentreerd zoutzuur, dan heeft ie helemaal geen last meer van z'n voet!quote:
Lul nou gewoon niet Biotex werkt goed tegen een ingegroeide teennagel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Of geconcentreerd zoutzuur, dan heeft ie helemaal geen last meer van z'n voet!
Kan 'ie meteen zijn nickname veranderen naar vijfteenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Of geconcentreerd zoutzuur, dan heeft ie helemaal geen last meer van z'n voet!
Succes, alles zal vast staan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu ben ik er klaar mee, met die file zal ik pas wel om 19:30 of 20:00 thuis zijn
Hiquote:
Gaafquote:
Ik denk dat ik morgen ziek benquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
GaafWanneer ga je hem uittesten?
Je weet wat geconcentreerd zoutzuur doet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lul nou gewoon niet Biotex werkt goed tegen een ingegroeide teennagel.
Je voet oplossen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je weet wat geconcentreerd zoutzuur doet?
Koelkast kan dat zienquote:
Hier heb je een wijfquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat met een half oor te luisteren en dacht echt dat het een wijf was!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
wat liefquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier heb je een wijf
*Spritz!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt alsof hij bij zn opa en oma woont hequote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij bij zn opa en oma woont he
Ja echt oerlelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij bij zn opa en oma woont he
Ja.quote:
Zijn die dingen links in dat zakje nunchaku's ofzo?quote:
Morgen naar Hoek van Holland?quote:
Ben jij geboren in het jaar dat jouw naam piekte ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:14 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik vind het huis van Graseter wel mooi.
Ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:14 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik heb er geen mening over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:14 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn huis is lelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben jij geboren in het jaar dat jouw naam piekte ofzo?
Dat huis is lelijk.
Jij hebt niet eens een bank.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben jij geboren in het jaar dat jouw naam piekte ofzo?
Dat huis is lelijk.
Whehequote:
Ben je dronken?quote:
Gezellig samen op de bank zit er dus niet inquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb 2 huuuuuge stoelen. De 2 banken hebben we weggedaan.
Gezellig samen op de huge stoel welquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gezellig samen op de bank zit er dus niet in
Inderdaad, wonen in Hoog Catharijne, parkjes en portieken.quote:
Lrkkr knus man allebei een zetelquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gezellig samen op de huge stoel wel
Wonen in Charlois.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad, wonen in Hoog Catharijne, parkjes en portieken.
Dat is toch die negerwijk??quote:
Dan ben je sowieso baas.quote:
Inmiddels wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Oelala sharr drinkt tosti en eet elke dag HJ ze gaat nu echt voor de 130 kiloquote:
Ja. Mijn moeders vriend is werk-meester in de gevangenis, en die ziet hier echt volop veel bekende lopen.quote:
JA JOH GA OOK NOG QUOTENquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oelala sharr drinkt tosti en eet elke dag HJ ze gaat nu echt voor de 130 kilo
MARSEL MARSEL!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Mijn moeders vriend is werk-meester in de gevangenis, en die ziet hier echt volop veel bekende lopen.
Hihi, Myraela woont tussen de negers.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Mijn moeders vriend is werk-meester in de gevangenis, en die ziet hier echt volop veel bekende lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Zo gevaarlijk is het ook weer niet. Ben nog nooit bedreigd of overvallen ofzo. Terwijl ik vaak genoeg in centrum allerlei shit meemaaktequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is weg sharrlesquote:
Nee lul, samen op 1.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lrkkr knus man allebei een zetel
Ligt er ook aan waar je zit. Charlois is nog wel te doen maar Tarwewijk was 10 jaar geleden al kut. Gebied rond Wolphaertsbocht is ook niet zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk is het ook weer niet. Ben nog nooit bedreigd of overvallen ofzo. Terwijl ik vaak genoeg in centrum allerlei shit meemaakte
Het is ook niet gevaarlijk, de buurman heeft dronken een taxi bestuurd en zat daarom vast. Zolang je zelf niet dom doet hoef je nergens bang voor te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk is het ook weer niet. Ben nog nooit bedreigd of overvallen ofzo. Terwijl ik vaak genoeg in centrum allerlei shit meemaakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Koop dan een bank sukkelquote:
o.us in de gevangenis?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook niet gevaarlijk, de buurman heeft dronken een taxi bestuurd en zat daarom vast. Zolang je zelf niet dom doet hoef je nergens bang voor te zijn.
Oh. Mijn stiefbroer heeft met o.us gewerkt.
Whehequote:
Ja, je weet zelf, ik doet gewoon zo met mensen praten, ja toch, gewoon zomaar joh. Je weet zelf.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef mr-green het volgende:
En beetje praten met je mede burgers helpt ook vaak
Moet je ze wel kunnen verstaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef mr-green het volgende:
En beetje praten met je mede burgers helpt ook vaak
Kan togg...quote:
Soms krijg ik echt geen hoogte van jou.quote:
Ik ook niet echt, eigenlijk. Ik moet eens ophouden met het eerste te typen wat in me opkomt nadat ik vergeten ben wat ik daadwerkelijk wilde typenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Soms krijg ik echt geen hoogte van jou.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef Driepink het volgende:
[..]Teennagels moeten ook gewoon weggeëvolueerd worden 15.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEH??quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, eigenlijk. Ik moet eens ophouden met het eerste te typen wat in me opkomt nadat ik vergeten ben wat ik daadwerkelijk wilde typen..
Mijn onderburen zijn een Antilliaans gezelschap van 3 vrouwen. Verder zijn er een aantal mannen die daar ook wonen maar bijna zeker weten daar niet staan ingeschreven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je weet zelf, ik doet gewoon zo met mensen praten, ja toch, gewoon zomaar joh. Je weet zelf.
Omdat jij mr Green bent en ze hun dagelijkse blowtje levert.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Mijn onderburen zijn een Antilliaans gezelschap van 3 vrouwen. Verder zijn er een aantal mannen die daar ook wonen maar bijna zeker weten daar niet staan ingeschreven.
Met die mensen had ik de eerste maanden elke dag ruzie. Ben toen eens goed met ze gaan praten en heb ze uitgelegd hoe de regels zijn en wat de gevolgen konden zijn als ze zo door gingen. Het is tegenwoordig lekker rustig
nee meer omdat ik de huisbaas ben/kenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Omdat jij mr Green bent en ze hun dagelijkse blowtje levert.
Oeh, is dat zo Green? Kan ik wat bij je regelen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Omdat jij mr Green bent en ze hun dagelijkse blowtje levert.
Verstandig, want ik dacht ff dat je hallucineerde ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, eigenlijk. Ik moet eens ophouden met het eerste te typen wat in me opkomt nadat ik vergeten ben wat ik daadwerkelijk wilde typen..
Gebeurd niet vaak. Maar woepwoepgleuf, zo beschreef een vriendin van me haar kussen. Sinds dien is het mijn stopwoordquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Verstandig, want ik dacht ff dat je hallucineerde ofzo.
Jouw stopwoord is enzulks. Tenminste op Fok.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Gebeurd niet vaak. Maar woepwoepgleuf, zo beschreef een vriendin van me haar kussen. Sinds dien is het mijn stopwoord
Die hebben we juist weggedaan, het zijn heeeeeeel grote stoelen he. Zeg maar 1,5 zits banken, zo u wilt.quote:
pics.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hebben we juist weggedaan, het zijn heeeeeeel grote stoelen he. Zeg maar 1,5 zits banken, zo u wilt.
Ga maar naar Countdownquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, is dat zo Green? Kan ik wat bij je regelen?
Enzulks.. ook wel inderdaad. Enzulks en 'alles'. Maar in 't echt is het dus woep woep gleufquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jouw stopwoord is enzulks. Tenminste op Fok.
Zelfgemaakt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is geen IKEA spul![]()
Geen pics aanwezig.
Dan maak je toch pics, lui kreng.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is geen IKEA spul![]()
Geen pics aanwezig.
Oh. Goed plan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je komt maar langs, weet je meteen hoe ze neucken
Wat ouderwets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neen. Gewoon uit de meubelwinkel
Kan toch? Jij maakt alles zelf. Bier, koffie, taarten. Is Popje dan ook eigenlijk een zelfgemaakte robot-opblaaspop?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neen. Gewoon uit de meubelwinkel
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kan toch? Jij maakt alles zelf. Bier, koffie, taarten. Is Popje dan ook eigenlijk een zelfgemaakte robot-opblaaspop?
Ik ben echtquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kan toch? Jij maakt alles zelf. Bier, koffie, taarten. Is Popje dan ook eigenlijk een zelfgemaakte robot-opblaaspop?
Hooiiiiiquote:
Ik geloof je niet.quote:
Ben je nu aan het drinken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
Ik vind één bier altijd wel genoeg. Anders wordt het niet lekker meer.
Je bent er stil vanquote:
Popje is ecktquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu zo raar doet op Fok. Eigenlijk ben je een beetje dronken. Hihi.quote:
Ik doe heul niet raarquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu zo raar doet op Fok. Eigenlijk ben je een beetje dronken. Hihi.
quote:
quote:
Hoeft ook niet. Dat laat ik aan Koelkast over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan niet![]()
ik ga je niks bewijzen.
Uhuquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Dat laat ik aan Koelkast over.
Rokjesdagquote:
Heb je een kwade dronk sharr?quote:
Ik ben geen slet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef Snuf. het volgende:
Sletten ik ben aanwezig. Goeden training.
Wielrennen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef Snuf. het volgende:
Sletten ik ben aanwezig. Goeden training.
Wrom niet dan kan je juist soepeler bewegen tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik kan alleen niet badmintonnen in een rokje.
aight aightquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Hond uitlaten en alles. Tot over een uur.
Lange rookpauze dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
en alles?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Ik wil wel van 21-22 als je geen zin meer hebtquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag evt wel van 19-20 als je wil.
Succes als je padden tegenkomtquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Heeft niets met zin te maken, mijn copresentator meldt zich 30 minuten van tevoren af via het topic, niet via msn/pm/dm, nee gewoon een post in het topic.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik wil wel van 21-22 als je geen zin meer hebt
Monoquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft niets met zin te maken, mijn copresentator meldt zich 30 minuten van tevoren af via het topic, niet via msn/pm/dm, nee gewoon een post in het topic.
Ik zag die post. Die glipte ergens tussendoor en niemand reageerde daar op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is altijd mono, dus dat klopt ja
Ik hoor het dan welquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft niets met zin te maken, mijn copresentator meldt zich 30 minuten van tevoren af via het topic, niet via msn/pm/dm, nee gewoon een post in het topic.
Ron Brandsteder?quote:
Hij had mazzel dat ik het zag, amper gekeken amper gepost vanmiddag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zag die post. Die glipte ergens tussendoor en niemand reageerde daar op.
Nee sorry dan ga ik net etenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag evt wel van 19-20 als je wil.
Geef mij maar Tom Waes.quote:
Ga je weg of ben je er weerquote:
Scherp.quote:
LET OP! De bakker heeft nu telefoonnummer 3 in plaats van 2. Dit vanwege de nieuwe inwoner.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
Met ook al het boer'n nieuws uut de provincie Drenth'n
Piet Paulusma geniet ook mondiale bekendheid ondanks of dankzij zijn accent.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
![]()
Met ook al het boer'n nieuws uut de provincie Drenth'n
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ben ook ingetuned nu, heb ook tiramisuijs
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ben ook ingetuned nu, heb ook tiramisuijs
Niet op de grond gooien hequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
Oh mijn pizza is klaar om gegeten te worden brb.
Ik dacht dat ik veel pizza eet, maar jij bent de nieuwe nummer 1 op tha fokzquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
Effe wachten...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef Snuf. het volgende:
quote:Ponomoly
Monopoliep
Monoklonie
Monopolio
Monogoly
Monoporno
Pornopoly
Monerpoly
Bonerpoly
Lonerpoly
Bonerpolio
Monokopie
Hornypoly
Buikopoly
Bipsopoly
Solopoly
Klojopoly
Homopoly
Strobopoly
Sloom-o-poly
Jij hebt echt veel bijnamenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben echt trots op mijn lijst met bijnamen
[..]
Die laatste vind ik het leukstquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt mij gemist.quote:
Ik weet er nog wel een.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij komt er tussen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een.
Oligopoly.
Duopoly...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een.
Oligopoly.
quote:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mn oren! en btw aaaaaaaaaa dit is oorziekte van een dikzak
quote:Hey Homo ,HOEREH! , LEKKER OP EN NEER PER WEEK EN AL DIE DINGEN, LAAT MIJ EVEN LEKKER MASTRUBEREN HAHAHAH dit liedje kan je leuke parodys op maken bedankt flikker!
maar je faalde tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef Goudvis_ het volgende:
monopolie, oligopolie met homogene producten, oligopolie met heterogene producten, volkomen concurrentie, monopolistische concurrentie
goh ik had toch wel goed geleerd
Oh ik heb wel een klein verhaaltje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Is er al iemand druk een vies verhaal aan het schrijven toevallig ?
Even kijken of ik wat kan opbrengenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Als het maar gaat over de pijnlijke en langzame dood van mn exquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:30 schreef Monopoly het volgende:
komt in ordequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het maar gaat over de pijnlijke en langzame dood van mn ex
Pak pen en papier, en botvier je extreme haat lusten op die manier!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laminaat leggen was gezellig zo te horen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was na 10 minuten al geen succes meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laminaat leggen was gezellig zo te horen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was na 10 minuten al geen succes meer
* Huppelmuts schraapt keelquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer ff een gil geven dan help ik je
Hoever ben je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts schraapt keel
GILLLLLLLLLLL
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dat nieuwe onderdeel knetter die mensen moet helpen met probs?
Lol no thnx
Nee, Knetter krijgt een heel eigen showquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dat nieuwe onderdeel knetter die mensen moet helpen met probs?
Lol no thnx
Ik heb 1 halve kamer gedaan.quote:
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 halve kamer gedaan.
Zeg ongeveer 3m2
Ik moet er in totaal ongeveer 55.
Koelkast paardelul!
Fijn een uur lang dat boerse gelul beluisteren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, Knetter krijgt een heel eigen show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |