awquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Driepink
Bericht:
KIJKEN OF HEM DEZE KEER WEL KAN HOREN, OOK AL HEB IK CAPSLOCK AAN, DAT BETEKENT NOG NIET DAT IK DOOF BEN EN MN BADKJUIP ME PROBEERT TE VERMOORDEN OFZO!
Ook al een tattoo op haar onderarm, zo kan je toch nooit aan een baan komen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoahhhh ik zou dr toch nog volop raken hoor
[ afbeelding ]
Jah Vies Ventje is nu de Monsterhitquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef ToT het volgende:
Moet die monsterhit in de OP niet eens aangepast worden?
Cultuurbarbaar, het is Fout Ventjequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jah Vies Ventje is nu de Monsterhit
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ook al een tattoo op haar onderarm, zo kan je toch nooit aan een baan komen...
Het is hond, geen hont.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ging vanochtend dus zo de hont uitlaten zo van heeeeey ik ga de hont uitlaten.
Kom ik terug.. is m'n ma opeens boodschappen doen! Niemand thuis natuurlijk
verder en ik had geen sleutel. Dus ik bij de buren aanbellen voor een sleutel alles jwz.
Niemand thuis natuurlijk!!
Gelukkig had ik m'n fietssleutel in m'n zak dus ik heb de hont in de achtertuin gedropped
en ben toen zonder spullen ( lunch/boeken/drinken etc) naar school gefietst..
Dat was om 11 uur, om 12 uur is de hont gelukkig door m'n ma uit de tuin gered!
Okequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Ik gaat naar beneden, eten, voet in een bak met sodawater en dan weer terug !
sms maar als je me nodig heb hoor dushis
Wat heb je gedaan met je voet dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Is goed battieboy.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Driepink het volgende:
Lunettennnnnnquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zit nog steeds op mijn werk in Utrecht!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met je voet dan?
Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2011 18:02:25 ]
awquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
ingegroeide teennagel, maar ik hoop dat het gewoon ontstoken is ofzo en dat die sodazooi werkt, anders morgen weer teen laten verdoven bij dokter,.. laatste keer dat dat gedaan is is inmiddels 3/4 jaar geledendusja.. verdoving enzo is kut
Fixedquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef Driepink het volgende:
[..]Weken in Biotex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |