SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- er zit bij correct gebruik een ongelofelijke hoeveelheid water in
wees extreem voorzichtig als je dit object tegenkomt, het kan je, als je niet goed oplet, je leven kosten!
*einde bericht*
correctquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef Adames het volgende:
Mijn vriendin voldoet ook aan die signalementen, moet ik daar ook bang voor zijn?
Haha teringlijerquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef JApieman het volgende:
Gelukkig ben je niet echt uitgegleden anders zou er nog een tsunami komen.
nie iedereen heeft de luxe om beide te hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef aight1 het volgende:
Waarom douchen in een badkuip en niet onder de douche
Welles, waarom zou hij daar nou over liegen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:19 schreef marleenhoofd- het volgende:
Levenloze objecten hebben geen eigen wil, hoax.
En waarom is dit nog niet gebeurd?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef waj1 het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd dat mijn waterkoker mij wil vermoorden![]()
Haal dat bad dan weg en zet er een douche neerquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
nie iedereen heeft de luxe om beide te hebben
Is ook zo...sorry, ik hoop dat je de waarheid aankan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef waj1 het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd dat mijn waterkoker mij wil vermoorden![]()
Of andersomquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haal dat bad dan weg en zet er een douche neer
Grapje toch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha teringlijer
Sterkte nick en bedankt voor de tip! Ik zal de mijne gelijk aan de ketting legge
Weet je zeker dat ze vrouwelijk is, als er aan maar één kant een gat zit?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef Adames het volgende:
Mijn vriendin voldoet ook aan die signalementen, moet ik daar ook bang voor zijn?
Ik heb de stekker uit het stopcontact getrokkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En waarom is dit nog niet gebeurd?
haha bitch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef JApieman het volgende:
Gelukkig ben je niet echt uitgegleden anders zou er nog een tsunami komen.
Volgende keer laten zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef waj1 het volgende:
[..]
Ik heb de stekker uit het stopcontact getrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindbaas jongeh!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:21 schreef Arnevld het volgende:
Dit topic is faal ,
net als deze beerhahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhahahahaahhahahaaaahahhaahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
Onze vriendin Myraela dankte je voor de info... Vraag aan haar, want het was een kwaliteitstopic. Als Smegmanus hem nou blokkeerde had ik er wel begrip voor gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:23 schreef Arnevld het volgende:
@Frump waarom was mijn topic gelocked??
Het kwam denk door jou met je HAHAHAHAHHAHAHA spamquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:36 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Onze vriendin Myraela dankte je voor de info... Vraag aan haar, want het was een kwaliteitstopic. Als Smegmanus hem nou blokkeerde had ik er wel begrip voor gehad.
Dat was geen spam, ik lag in de slappe lachquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:53 schreef Arnevld het volgende:
[..]
Het kwam denk door jou met je HAHAHAHAHHAHAHA spam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |