Ik wou een lange Newton/Fairley rant posten maar dat doe ik maar niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
als Fairley op het veld kan blijven ivm zn smerige spel en hard gaat werken misschien![]()
Ben benieuwd of ze nog wat krijgen voor Clausen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Gaan ze Clausen houden of zullen ze die proberen te traden?

Het blijft een one-year wonder in College. Waar rook is, is vuur denk ik dan. Teams laten zich ook niet leiden door de media. Er zijn blijkbaar concerns bij een aantal teams mbt Fairley waardoor hij niet op hun draftboard voorkomt (of lager), zelfde met slomo Mallett en nog meer spelers.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat' attitude' probleem zwaar overdreven werd. Maar goed, de media he? Fairley is daarom in de draft gezakt, anders was het gewoon een top 5 pick geweest.
En de Lions hebben nu een steal.

Ben ik niet met je eens, teams/franchises laten zich vaak genoeg leiden door de media. Of tenminste beinvloeden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Het blijft een one-year wonder in College. Waar rook is, is vuur denk ik dan. Teams laten zich ook niet leiden door de media. Er zijn blijkbaar concerns bij een aantal teams mbt Fairley waardoor hij niet op hun draftboard voorkomt (of lager), zelfde met slomo Mallett en nog meer spelers.

Hangt af van de locker room. Jimmy Smith heeft ook attitude issues maar die zit nu in Baltimore in een veteran locker room. Ed Reed, Ray Lewis. Die zorgen er op hun eigen manier wel voor dat zo'n jongen niet naast z'n schoenen gaat lopen en zich 200% geeft. Zo niet dan is het snel afgelopen met zo'n jongen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat' attitude' probleem zwaar overdreven werd. Maar goed, de media he? Fairley is daarom in de draft gezakt, anders was het gewoon een top 5 pick geweest.
Smerig spel? Ach, dat zijn er wel meer. Als 'ie aan de goede kant speelt zie je dat toch anders.
En de Lions hebben nu een steal.

helemaal niets.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd of ze nog wat krijgen voor Clausen.

Geeneens een 7th rounderquote:

Tis nog veel te vroeg om hem af te schrijven. En een O-line alleen is niet genoeg, een receiver die kan vangen helpt ook wel....quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Geeneens een 7th rounder. En toch denk ik dat hij wel potentie heeft in een team met een fatsoenlijke O-line.

En dan heb je nog de pech dat Carolina in een sterke divisie speelt. De NFC West kan je met een middelmatig team winnen, dat lukt je niet in de NFC South.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis nog veel te vroeg om hem af te schrijven. En een O-line alleen is niet genoeg, een receiver die kan vangen helpt ook wel....

Lions zijn goed bezig alleen hebben ze nog één zwakte: de secondary. Ik ben verrast dat ze beide picks in deze ronde hebben besteed aan offensive players. Toen ze terug traden in de second round denk ik dat iedereen dacht dat ze voor Harris zouden gaan. Mischien dat ze later in de draft aan hun secondary gaan werken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:56 schreef popolon het volgende:
Geniet nog maar even PM, The NFC North is ours now. En gooi meteen maar de Superbowl deze kant op.

De secondary kan idd nog wat beter maar gezien het talent is de dline een vd beste in de NFL durf ik te beweren. Maar goed, jaaaaaren kommer en kwel dus dan ben je al snel tevreden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Lions zijn goed bezig alleen hebben ze nog één zwakte: de secondary. Ik ben verrast dat ze beide picks in deze ronde hebben besteed aan offensive players. Toen ze terug traden in de second round denk ik dat iedereen dacht dat ze voor Harris zouden gaan. Mischien dat ze later in de draft aan hun secondary gaan werken.

Ondanks al het draft geweld toch nog slecht nieuws.quote:Court reinstates NFL lockout
An appeals court in St Louis has granted the NFL's request to reinstate a player lockout just 48 hours after the block had been lifted.
The Eighth District Court of Appeals granted a temporary "administrative stay" pending further investigation into the dispute that threatens to wreck the 2011/12 season.
The lockout was originally imposed by the NFL seven weeks ago after talks over a new collective bargaining agreement broke down on 11 March.
Following weeks of furious legal activity, the players' request to have the lockout lifted was granted by a federal court in Minnesota on Wednesday.
But the NFL have now won the latest round of the dispute, which centres around the division of the estimated $9 billion in revenue generated by the sport every year.
Despite the latest ruling, New England quarterback Tom Brady remains confident that next season will go ahead as scheduled.
The Patriots star, one of the leading plaintiffs in an anti-trust lawsuit filed against the NFL, said: "There are too many players and too many owners that want it.
"There needs to be compromise. There are going to be a lot of talks, a lot of negotiating sessions, and hopefully compromise comes from that."

O-line kan ook beter. Ze moeten Stafford beter beschermen anders blijft hij wedstrijden missen vanwege blessures.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:07 schreef The_Playmaker het volgende:
Lions zijn goed bezig alleen hebben ze nog één zwakte: de secondary. Ik ben verrast dat ze beide picks in deze ronde hebben besteed aan offensive players. Toen ze terug traden in de second round denk ik dat iedereen dacht dat ze voor Harris zouden gaan. Mischien dat ze later in de draft aan hun secondary gaan werken.

Cool man!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Deze vraag is al ooit gesteld maar wie van de posters hier speelt zelf ook?
Ik heb me ingeschreven in Eindhoven, zoals het er nu naar uitziet word ik receiverEerste zes trainingen inmiddels gehad (zeven eigenlijk) en het is echt nog vetter om te spelen dan om te kijken. Heerlijk!

quote:LOS ANGELES -- Hines Ward added a disco-ball trophy to his Super Bowl shelf Tuesday night after he samba-ed his way to the "Dancing with the Stars" championship.
The Steelers wide receiver and former Super Bowl MVP won the title, besting actresses Kirstie Alley and Chelsea Kane to become the season 12 champ.

Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:22 schreef kidkash19 het volgende:
Elke dag ben ik minder fan, komt heel dichtbij en dan laat ik de NFL voor wat het is

Niet echt. Er komt wel een seizoen denk ik maar 't zal een 'ingekorte' worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe de stand van zaken is. Wat is het 50/50 40/60 60/40 of valt er geen zinnig woord over te zeggen?

Uhm ja, ik volg nu al amper wat er gaande is, zeker sinds de laatste rechtszaak waar gewoon duidelijk werd waar het beide partijen om gaat. Het is dikke bullshit allemaal en ze krijgen absoluut geen medelijden van me.quote:

Ik volg die rechtzaken en het gedoe eromheen ook niet op de voet. Uiteindelijk komt er een beslissing, wel of niet spelen. En wat de standpunten van de verschillende partijen zijn, daar kan ik me weinig druk om maken. Het komt neer op: we willen meer geld of we willen er minder voor betalen. Ik hoop wel dat er een seizoen komt en als het er is volg ik het weer net als voorheen en indien niet, dan wordt het weer meer College football kijken. Misschien dat ik dan beter voorbereid ben op de draft van 2012.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:12 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Uhm ja, ik volg nu al amper wat er gaande is, zeker sinds de laatste rechtszaak waar gewoon duidelijk werd waar het beide partijen om gaat. Het is dikke bullshit allemaal en ze krijgen absoluut geen medelijden van me.
Ik was al jaren meer een aanhanger van NCAA en dat word nu alleen maar versterkt
Screw the NFL

quote:.....Burress' parole probably forbids him from associating with known criminals;...... And that begs a question: If Burress can't associate with criminals, does that mean he won't be able to sign with the Bengals, Eagles or Ravens?

quote:

quote:The 2001 Heisman Trophy-winning quarterback from Nebraska is among 70 players participating in a minicamp this week for his hometown Omaha Nighthawks of the United Football League.
Crouch was a 2002 third-round NFL draft choice of the St. Louis Rams, who projected him as a receiver, and he walked out of training camp and announced his retirement after he wasn't given a chance at quarterback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |