wel begrijpelijk, de organisatie van de International Series vergt nogal wat voorbereiding, en dat kun je niet op het laatste moment aan laten komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Colplay het volgende:
Hoorde op SportsCenter dat als de lockout op 1 augustus er nog steeds is de wedstrijd in Tampa wordt gespeeld en niet in Londen.
Na 1 augustus boeken kan toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Guard het volgende:
[..]
wel begrijpelijk, de organisatie van de International Series vergt nogal wat voorbereiding, en dat kun je niet op het laatste moment aan laten komen.
Geld voor je kaartje(s) zal je in dat geval wel terug krijgen, alleen nog bepalen of ik mijn hotel en reis met annuleringsoptie boek, of gewoon er twee dagjes London van maak met eventueel een bezoekje aan een voetbalwedstrijd
ja dat kan, maar dan worden de reis- en verblijfskosten doorgaans aanzienlijk hoger i.v.m. z.s.m. boeken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Na 1 augustus boeken kan toch ook gewoon?
komt natuurlijk vooral doordat de divisionrivals zo goed zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef Guard het volgende:
Panthers #1 strenght of schedule, dit wordt weer een karig jaar
Was natuurlijk al lang bekend.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef Guard het volgende:
Panthers #1 strenght of schedule, dit wordt weer een karig jaar
quote:
Ik hoop het niet voor je. Bij Newton heb ik een heel slecht gevoel.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Guard het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar erger volgende week: "With the #1 overall pick the Panthers select QB Cam Newton from Auburn University"
het moge duidelijk zijn ik wil niet dat ze een QB picken, doe maar gewoon Peterson, maar ik zie het niet gebeuren
Idem.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Bij Newton heb ik een heel slecht gevoel.
Idem. Heb er nu alweer zin in.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef Guard het volgende:
Zo Registration of Interest is weer ingevuld.
De tickets voor the International Series 2011 gaan pas in de verkoop als the labour dispute is opgelost (als dat voor 1 aug is).
Afwachten dus...
Ik heb echt een mega red flag bij Cum Newton gezet.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Guard het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar erger volgende week: "With the #1 overall pick the Panthers select QB Cam Newton from Auburn University"
het moge duidelijk zijn ik wil niet dat ze een QB picken, doe maar gewoon Peterson, maar ik zie het niet gebeuren
Ik heb ook geen goed gevoel bij Cam Newton. Ik zie in hem een nieuwe Vince Young. Spectaculair, maar niet effectief.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb echt een mega red flag bij Cum Newton gezet.
Misschien had die vrouw hem net zoals ik in het fantasy team van afgelopen jaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:45 schreef DrSmoke het volgende:
Toch lichtelijk bizar: Brandon Marshall is door een vrouw neergestoken en is inmiddels geopereerd . Verwacht wordt dat 'ie volledig zal herstellen, maar het is toch een opmerkelijk verhaal. Ik heb geen idee wat de aanleiding is natuurlijk, maar op de één of andere manier trekken (bepaalde) NFL-spelers problemen aan of zo.
http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=6414256
Cool!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef zjroentje het volgende:
Rechter heeft de lockout opgeheven. NFL heeft wel beroep aangetekend.
Ik vind het maar verwarrend allemaalquote:The NFL is a long way from playing football.
One confusing day after a federal judge ended a 45-day lockout, small groups of players showed up at team facilities Tuesday -- let inside but told they would not be allowed to work out. Most left in a matter of minutes on a strange day with more questions than answers and the judge said she will take at least another day to consider whether she should put her order on hold.
U.S. District Judge Susan Richard Nelson in Minneapolis has given the league until 6 p.m. ET Wednesday to resubmit a request for a clarification on her ruling Monday that lifted the lockout. The league previously had filed an expedited motion for a stay. The stay would put Nelson's decision on hold pending further appeals. Nelson also gave the players until 10 a.m. ET Wednesday to respond to the stay request.
Ik heb nou al medelijden met je Guard. Dat word dan het nieuwe gezicht van de Panthers....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Is minimaal een 50 million dollar gamble als er niks veranderd aan de rookie wage-scale. Dat is een hoop geld voor een speler die ik 20% kans geef dat hij slaagt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb nou al medelijden met je Guard. Dat word dan het nieuwe gezicht van de Panthers....
Stel dan Clausen maar op en zie waar het schip strand. Wost case scenario heb je volgend jaar een hoge pick en kun je voor Luck gaan.
Kun je die ook omdraaien? The minute you start talking about what you're going to do if you win, you have won.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef PirE het volgende:
[..]
The minute you start talking about what you're going to do if you lose, you have lost.
Ik krijg er gewoon slechte zin van, als ik die draft previews zie (waarin Hurney gequoted wordt).quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb nou al medelijden met je Guard. Dat word dan het nieuwe gezicht van de Panthers....
Stel dan Clausen maar op en zie waar het schip strand. Wost case scenario heb je volgend jaar een hoge pick en kun je voor Luck gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |