abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95707122
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:33 schreef Colplay het volgende:
Hoorde op SportsCenter dat als de lockout op 1 augustus er nog steeds is de wedstrijd in Tampa wordt gespeeld en niet in Londen.
wel begrijpelijk, de organisatie van de International Series vergt nogal wat voorbereiding, en dat kun je niet op het laatste moment aan laten komen.
Geld voor je kaartje(s) zal je in dat geval wel terug krijgen, alleen nog bepalen of ik mijn hotel en reis met annuleringsoptie boek, of gewoon er twee dagjes London van maak met eventueel een bezoekje aan een voetbalwedstrijd
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_95707169
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Guard het volgende:

[..]

wel begrijpelijk, de organisatie van de International Series vergt nogal wat voorbereiding, en dat kun je niet op het laatste moment aan laten komen.
Geld voor je kaartje(s) zal je in dat geval wel terug krijgen, alleen nog bepalen of ik mijn hotel en reis met annuleringsoptie boek, of gewoon er twee dagjes London van maak met eventueel een bezoekje aan een voetbalwedstrijd
Na 1 augustus boeken kan toch ook gewoon? :)
pi_95707417
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Na 1 augustus boeken kan toch ook gewoon? :)
ja dat kan, maar dan worden de reis- en verblijfskosten doorgaans aanzienlijk hoger i.v.m. z.s.m. boeken.
pi_95707434

[ Bericht 100% gewijzigd door Guard op 19-04-2011 11:48:13 (Doh) ]
pi_95749899
Panthers #1 strenght of schedule, dit wordt weer een karig jaar :')
pi_95751862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef Guard het volgende:
komt natuurlijk vooral doordat de divisionrivals zo goed zijn.
pi_95756610
3 prime time games voor de Chiefs zowaar dit seizoen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_95756664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef Guard het volgende:
Was natuurlijk al lang bekend. ;)
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_95757520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:35 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Was natuurlijk al lang bekend. ;)
:{ En het wordt alleen maar erger volgende week: "With the #1 overall pick the Panthers select QB Cam Newton from Auburn University"

het moge duidelijk zijn ik wil niet dat ze een QB picken, doe maar gewoon Peterson, maar ik zie het niet gebeuren
pi_95766723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef Guard het volgende:

[..]

:{ En het wordt alleen maar erger volgende week: "With the #1 overall pick the Panthers select QB Cam Newton from Auburn University"

het moge duidelijk zijn ik wil niet dat ze een QB picken, doe maar gewoon Peterson, maar ik zie het niet gebeuren
Ik hoop het niet voor je. Bij Newton heb ik een heel slecht gevoel.
pi_95779783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:57 schreef Sloppy het volgende:

[..]

Ik hoop het niet voor je. Bij Newton heb ik een heel slecht gevoel.
Idem.
pi_95782308
Zo Registration of Interest is weer ingevuld.
De tickets voor the International Series 2011 gaan pas in de verkoop als the labour dispute is opgelost (als dat voor 1 aug is).

Afwachten dus...
pi_95785203
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef Guard het volgende:
Zo Registration of Interest is weer ingevuld.
De tickets voor the International Series 2011 gaan pas in de verkoop als the labour dispute is opgelost (als dat voor 1 aug is).

Afwachten dus...
Idem. Heb er nu alweer zin in. :) Heb alleen nog geen favoriet van de 2 teams die spelen. Afgelopen jaar was dat wel anders met Denver.
pi_95785795
Ik kan natuurlijk niet voor de bucs zijn, dus de keuze is snel gemaakt..

UNC hoodie aan

*O* Peppers *O*
  donderdag 21 april 2011 @ 21:18:10 #45
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_95824631
quote:

[..]

Ik heb echt een mega red flag bij Cum Newton gezet.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_95828607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik heb echt een mega red flag bij Cum Newton gezet.
Ik heb ook geen goed gevoel bij Cam Newton. Ik zie in hem een nieuwe Vince Young. Spectaculair, maar niet effectief.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:45:15 #47
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_95890445
Toch lichtelijk bizar: Brandon Marshall is door een vrouw neergestoken en is inmiddels geopereerd . Verwacht wordt dat 'ie volledig zal herstellen, maar het is toch een opmerkelijk verhaal. Ik heb geen idee wat de aanleiding is natuurlijk, maar op de één of andere manier trekken (bepaalde) NFL-spelers problemen aan of zo.
http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=6414256
  zondag 24 april 2011 @ 13:53:03 #48
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_95916620
Peter King heeft in zijn mock draft 4 qb's in de eerste ronde. Zijn ze zo goed of zijn de teams zo desperate voor een quarterback?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_95947624
Dat laatste.
pi_95953764
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:45 schreef DrSmoke het volgende:
Toch lichtelijk bizar: Brandon Marshall is door een vrouw neergestoken en is inmiddels geopereerd . Verwacht wordt dat 'ie volledig zal herstellen, maar het is toch een opmerkelijk verhaal. Ik heb geen idee wat de aanleiding is natuurlijk, maar op de één of andere manier trekken (bepaalde) NFL-spelers problemen aan of zo.
http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=6414256
Misschien had die vrouw hem net zoals ik in het fantasy team van afgelopen jaar :')
Ja, schrok je toch even he!
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:58:08 #51
67174 Dos37
Come on Twente
pi_95985395
Ik zie al de hele dag Tweet berichten voorbij komen over komend seizoen en de lock-out wie weet er wat meer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_95985453
Rechter heeft de lockout opgeheven. NFL heeft wel beroep aangetekend.
pi_95992905
In het beste geval komt er vandaag free agency, las ik ergens. Dat geeft gekkenwerk voor de draft!
pi_96002832
Inderdaad, dit worden enkele zeer interessante dagen voor ons! :)
  Redactie Frontpage dinsdag 26 april 2011 @ 19:20:19 #55
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_96007116
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef zjroentje het volgende:
Rechter heeft de lockout opgeheven. NFL heeft wel beroep aangetekend.
Cool!
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_96033694
quote:
The NFL is a long way from playing football.

One confusing day after a federal judge ended a 45-day lockout, small groups of players showed up at team facilities Tuesday -- let inside but told they would not be allowed to work out. Most left in a matter of minutes on a strange day with more questions than answers and the judge said she will take at least another day to consider whether she should put her order on hold.

U.S. District Judge Susan Richard Nelson in Minneapolis has given the league until 6 p.m. ET Wednesday to resubmit a request for a clarification on her ruling Monday that lifted the lockout. The league previously had filed an expedited motion for a stay. The stay would put Nelson's decision on hold pending further appeals. Nelson also gave the players until 10 a.m. ET Wednesday to respond to the stay request.
Ik vind het maar verwarrend allemaal :{
pi_96069435
quote:

[..]

Ik heb nou al medelijden met je Guard. Dat word dan het nieuwe gezicht van de Panthers....

Stel dan Clausen maar op en zie waar het schip strand. Wost case scenario heb je volgend jaar een hoge pick en kun je voor Luck gaan.
  woensdag 27 april 2011 @ 23:18:36 #58
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_96071378
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik heb nou al medelijden met je Guard. Dat word dan het nieuwe gezicht van de Panthers....

Stel dan Clausen maar op en zie waar het schip strand. Wost case scenario heb je volgend jaar een hoge pick en kun je voor Luck gaan.
Is minimaal een 50 million dollar gamble als er niks veranderd aan de rookie wage-scale. Dat is een hoop geld voor een speler die ik 20% kans geef dat hij slaagt.

Ik baal wel dat Peterson waarschijnlijk naar een Division rival (49ers) gaat.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_96074040
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef PirE het volgende:

[..]

The minute you start talking about what you're going to do if you lose, you have lost.
Kun je die ook omdraaien? The minute you start talking about what you're going to do if you win, you have won.

:?
Ja, schrok je toch even he!
pi_96078983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik krijg er gewoon slechte zin van, als ik die draft previews zie (waarin Hurney gequoted wordt).
Het lijkt er toch echt op dat men de keus heeft gemaakt :(
Steve Smith is ook zo goed als weg, als ik de verhalen mag geloven.
En dan zijn er ook nog de geruchten dat de Panthers ook nog via een trade een 2nd round pick willen verkrijgen (en ik voel hem nu al aankomen dat dat ten koste gaat van een 2012 pick, en verspild wordt aan een "draft bust waitin to happen").
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')