abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99950691
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:47 schreef Guard het volgende:
Arizona voor Kolb?
Ja, straight up for DRC 8)7
Gaat het gerucht
if you ain't cheating you ain't trying
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:51:44 #277
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_99953223
Ik weet niet of dat zo'n goede deal is voor de Cardinals. Ik heb het persoonlijk niet zo op die Kevin Kolb...
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_99955127
quote:
Tony Paige, Bus Cook and Chitta Mallik -- the agents for No. 1 overall draft pick Cam Newton -- are scheduled to begin contract negotiations Tuesday with the Carolina Panthers to have the quarterback signed as soon as possible, according to a source with knowledge of the situation.

Newton is expected to report to the Panthers' facility in Charlotte on Tuesday while his deal is being negotiated. The parameters of the new rookie wage system will allow the Heisman Trophy-winning quarterback to sign a four-year deal in the range of $22.3 million with a $14.3 million option for the fifth year.

There is minor room for negotiations, but the new system shouldn't make the contract too complicated.

To compare, without the rookie wage system in place last year, No. 1 pick Sam Bradford signed a deal that could pay him a maximum of $78 million over six years with $50 million guaranteed from St. Louis Rams
Dat scheelt nogal, met dat nieuwe rookie wage system :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_99955244
Er zullen nu genoeg 'draftees' zijn die nu flink balen dat ze zich niet eerder eligible voor de draft hebben laten declaren. _O-
pi_99957838
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:11 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Ja, straight up for DRC 8)7
Gaat het gerucht
Dat zou een flinke aderlating zijn. De Eagles kunnen wel een goede CB naast Samuel gebuiken. Ik las dat Fitzgerald een grote fan is van Kolb en heeft aangegeven dat hij graag met hem zou willen spelen. Dan maak je het management natuurlijk ook niet makkelijk. Die willen hun sterspeler wel tevreden houden. Ze hebben zelfs al samen privé-trainingen gehad.
pi_99960151
Overigens, wat is jullie primaire bron voor NFL-gerelateerd nieuws?
pi_99960544
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:11 schreef rgras het volgende:
http://profootballtalk.nbcsports.com/category/rumor-mill/
pi_99961065
Houd het een beetje bij via Twitter, KFFL en ESPN mainly
pi_99963844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:11 schreef rgras het volgende:
Ik heb nfl.com en sports.yahoo.com bij m'n favorieten staan en die check ik wel regelmatig. :) Vooral Yahoo vind ik wel heel relaxt.
pi_99970346
quote:
Cincinnati Bengals owner Mike Brown finally acknowledged Tuesday that Carson Palmer has retired from football.

Palmer would be willing to play if the Bengals traded him, but Brown reiterated that won't happen. "Carson signed a contract, he made a commitment," said Brown. "He gave us his word. ... We expected him to perform here. If he is going to walk away from his commitment we aren’t going to reward him for doing it."
pi_99977698
Cards gaan Anderson releasen (aldus de geruchtenmolen), wat het Kolb verhaal alleen maar aannemelijk maakt
pi_99980782
Roy Williams cut, meest kansloze trade van de afgelopen paar jaren heeft Dallas helemaal niets opgeleverd... :')

Barnett is on his way out of GB: https://twitter.com/nickbarnett/status/95884433487441920
pi_99983989
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef Guard het volgende:
Roy Williams cut, meest kansloze trade van de afgelopen paar jaren heeft Dallas helemaal niets opgeleverd... :')

Barnett is on his way out of GB: https://twitter.com/nickbarnett/status/95884433487441920
De Lions lachen zich nu nog kapot. De Cowgirls zijn druk bezig want ook oa Marion Barber werd vandaag gecut.

Tja, Barnett was te verwachten. Hij verdient vrij veel en past niet echt in een 3-4 defense. De Packers zitten nu onder de salary cap.

De Eagles draaien er niet omheen: geen enkele van hun eigen unrestricted free agents zal een nieuw contract krijgen. Die zijn flink bezig capruimte te creëren. Ze hebben al aangegeven flink te willen investeren in free agency.
pi_99987771
quote:
Santana Moss reaches agreement with Washington on a 3-yr deal for $15 million with $5 million signing bonus and $6 million guaranteed.
quote:
Adam Schefter of ESPN reports St. Louis and former Eagles safety Quintin Mikell have agreed on a four-year contract.
quote:
The Carolina Panthers’ front office and Charles Johnson’s agent, Drew Rosenhaus, have worked out a six-year, $76 million deal with $32 million guaranteed, including a $30 million signing bonus.
quote:
The Seattle Seahawks have agreed to terms with Tarvaris Jackson.
pi_99992713
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dramaris Jackson :'), oftewel meer kans op Andrew Luck *O*.
Gelukkig hebben we Jesus nog en Jesus saves _O_
Get it and Bet it
pi_100002330
Heerlijk om weer berichten te lezen die niet over de lockout gaan
pi_100002504
Geruchten over gesprekken tussen Jets en Asomugha. Beetje vreemd, ik dacht dat de Jets problemen hadden om onder de salary cap te komen.
Zou wel ziek zijn. Asomugha en Revis samen in een team.
pi_100005961
Hasselbeck naar de Titans
pi_100005997
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:51 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dramaris Jackson :'), oftewel meer kans op Andrew Luck *O*.
Gelukkig hebben we Jesus nog en Jesus saves _O_
Waarschijnlijk komt er ook nog Matt Leinart bij. Dus Leinart, Jackson en Whiterhurst. Tja.....pick your poison! :P

Matt Hasselbeck is weg. Die zit nu in Tennessee. De Vikes en Skins zijn bijna rond over een trade van McNabb. Als Packers fan ben ik héél blij om te horen dat de Vikes maar weer eens een oude rot binnenhalen die straks gaat klagen als Ponder het moet gaan overnemen. ^O^
pi_100007229
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:01 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt er ook nog Matt Leinart bij. Dus Leinart, Jackson en Whiterhurst. Tja.....pick your poison! :P

Matt Hasselbeck is weg. Die zit nu in Tennessee. De Vikes en Skins zijn bijna rond over een trade van McNabb. Als Packers fan ben ik héél blij om te horen dat de Vikes maar weer eens een oude rot binnenhalen die straks gaat klagen als Ponder het moet gaan overnemen. ^O^
Hasselbeck was de laatste tijd ook veel hit-or-miss. Soms geweldig maar hij heeft ook verschrikkelijk staan kloten en het was een wonder als hij 3 wedstrijden op rij kon starten. Een 100% fitte Hasselbeck zit wel in de Top 10 nog active QBs. Ik wens hem veel succes bij de Titans.

Matt Leinart en alles wat bij USC gespeeld heeft wordt automatisch aan Seattle verbonden vanwege Carroll. Ik hoop op Whitehurst als starter, hij deed het goed tegen de Rams. Jackson wil ik liever niet op het veld zien (waardeloze QB imo). Misschien kan Carroll Leinart op de rails krijgen.
Mijn verwachtingen zijn weer laag, het is een vervelende periode om te rebuilden. Hopelijk is de rest van de divisie wat sterker anders winnen we teveel :D en dan gaat een ander team met Barkley of Luck aan de haal.

En Zona, please trade for Kolb.

Buccaneers moeten nog veel gaan spenden om aan de cap floor te komen :D
Tampa Bay Buccaneers $59.2 million under
Get it and Bet it
pi_100011540
Holmes blijft bij de Jets, highest guaranteed money for a WR ever
pi_100016652
quote:
NFL Network's Michael Lombardi reports the Panthers agreed to terms with DeAngelo Williams on a five-year, $43 million contract.
quote:
The Chargers agreed to terms with FS Eric Weddle on a five-year, $50 million contract with $19 million guaranteed. It's the richest contract for a safety in league history.
WTF? Voor Eric Weddle??? 8)7

En natuurlijk zijn de Jets volop in het nieuws. Ze zijn al aan het onderhandelen met Asomaghu maar ook met.....Randy Moss! :D
pi_100016923
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

[..]

En natuurlijk zijn de Jets volop in het nieuws. Ze zijn al aan het onderhandelen met Asomaghu maar ook met.....Randy Moss! :D
Vreemd, Weddle is de laatste twee jaar alleen maar minder gaan presteren.
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:50:19 #300
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_100019199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef The_Playmaker het volgende:

Misschien de 1e profiteur van de Capfloor :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')