pics van wat jij jampotdeksels vindtquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jampotdeksels zijn ook niet heel mooi vind ik..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
pics van wat jij jampotdeksels vindt
Dat dusquote:
hey patjenquote:
Hey visjenquote:
Ik vraag me af waarom jij dat weet en waarom jou dat boeitquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een priapisme
?, ik google wel even.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een priapisme
Patjenquote:
Stijve piemelquote:
Toon zegt het dus het zal wel nergens op slaanquote:
Hey huppel, hoe gaat het met de neue vloer?quote:
Ik lees het net. Nee, ik heb geen last van een chronisch stijve lul. Vroeger had ik wel elke dag een ochtendstijve, heb ik nu ook niet meer.quote:
Ik zal het vertellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij dat weet en waarom jou dat boeit
Slecht. Zit nog in de verpakking enz. Ben het ook helemaal zat. Betonnenvloer FTWquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toon zegt het dus het zal wel nergens op slaan
[..]
Hey huppel, hoe gaat het met de neue vloer?
Wat een stoere jongen ben je toch ook hequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zal het vertellen.
Op een gegeven dag zaten ik en een maat bij de Duitse les niets te doen.
We hadden een woordenboek en begonnen debiele dingen op te zoeken, waardoor we een keer bij 'priapismus' kwamen. Toen moesten we grinniken.
Weet je tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een stoere jongen ben je toch ook he
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Voor mij een weet, voor jou een vraag
een uur met alleen verzoekjes van spaceinvaders?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:57 schreef Zokunen het volgende:
Subtiele hint dat ik er dus geen uur meer aan plak
Hey bietsquote:
Bietsjquote:
Hallon Ballonquote:
Is er iets gebeurt meisje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:58 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hallon Ballon
Goudvis voelt zich mwahmwah
Examenweekquote:
Komt toch wel goed?quote:
oki dan kap ik na dit nummerquote:
Geen idee, economie vandaag flink verpest denk ikquote:
Ja maar leren is ook zo saaiquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef quaas het volgende:
[..]
Niet goed gegaan? maar je zit ook constant op Fok!
wat doe je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar leren is ook zo saaiBovendien moet ik achter mijn PC voor geschiedenis omdat er vragen uit het boek gevraagd worden op het SE, en de antwoorden staan op internet
Lerenquote:
Op het eiland waar Elvis en 2Pac ook zitten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Elizabeth Taylor is nu bij haar vriendje Michael Jackson
Ik had een 9.3 voor mijn scheikunde PWquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Geen idee, economie vandaag flink verpest denk ikMorgen laatste twee gelukkig
Moet kunnen tochquote:
En vergeet John Lennon niet hequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op het eiland waar Elvis en 2Pac ook zitten?
Nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:02 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik had een 9.3 voor mijn scheikunde PW
C&Mquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
6vwo C&M met informatica en economie ftw
E&M met Frans en M&O. Verder nog aardrijkskunde en economiequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
6vwo C&M met informatica en economie ftw
Wat? Ik kan geen wiskunde en dat was de enige optie met wiskunde Cquote:
Hallo quaasquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:05 schreef quaas het volgende:
[..]
Jou ken ik trouwens nog niet, Ik ben quaas
Ok dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat? Ik kan geen wiskunde en dat was de enige optie met wiskunde C![]()
Ik heb precies hetzelfde als e&m en een extra vak, behalve de wiskunde dan
Havoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ok dan.
Ik heb ook informatica.. of had eigenlijk, ik ben er nu klaar mee![]()
5 havo N&G hier
Verhaaltjessommen krijg je ook veel bij wiskunde A.. En wiskunde C is meer telproblemen enzo volgens mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:05 schreef quaas het volgende:
[..]
met cijfers
Nee meer verhaaltjes sommen
Dat is wel slim ja, ik doe meequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben in de verleiding om niet te leren voor examens en te kijken of ik het dan haal
Niet langzamer, maar minder formules, meer statistiek, kans en telproblemen iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Verhaaltjessommen krijg je ook veel bij wiskunde A.. En wiskunde C is meer telproblemen enzo volgens mijen het gaat wat langzamer dan wis A en is makkelijker
WB is veel makkelijker, vind ik zelf meetkunde is easy peasy, functies en formules, mwahquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Verhaaltjessommen krijg je ook veel bij wiskunde A.. En wiskunde C is meer telproblemen enzo volgens mijen het gaat wat langzamer dan wis A en is makkelijker
Ik heb ook nooit geleerd voor mijn examens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben in de verleiding om niet te leren voor examens en te kijken of ik het dan haal
Je hebt het zwaar hequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eerst flikkert de telefonie eruit in 11 vestigingen (de helft, inclusief het hoofdkantoor)
Vervolgens flikkerde alle mail er uit.
Daarna flikkert de printserver van het hoofdkantoor er uit die niet meer op kwam
Heb je het wel gehaald dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geleerd voor mijn examens.
Overigens ook niet voor mijn toetsen en ik ging ook zelden naar de les. Ik was lui.
Ik ben wel aanwezig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overigens ook niet voor mijn toetsen en ik ging ook zelden naar de les. Ik was lui.
Mijn lerares Engels kwam dr eigen voorstellen aan me op mn diploma-uitreiking. Ze had me nog nooit in de les gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nja vandaag wel een stressdagje, niet echt leuk met zo'n oorontstekingquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn lerares Engels kwam dr eigen voorstellen aan me op mn diploma-uitreiking. Ze had me nog nooit in de les gezien
Heette hij Master Bates ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn lerares Engels kwam dr eigen voorstellen aan me op mn diploma-uitreiking. Ze had me nog nooit in de les gezien
En? Een nerd?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja vandaag wel een stressdagje, niet echt leuk met zo'n oorontsteking
Oja en er is nog een FOK!ker langsgeweest op mijn werk om mijn oude beeldscherm te kopen
Neuh maar Engels was zo simpel. Had ook geen boeken gekocht ervoorquote:
Welk gedeelte van lerares snap je niet?quote:
boeken KOPEN?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh maar Engels was zo simpel. Had ook geen boeken gekocht ervoor
[..]
Welk gedeelte van lerares snap je niet?
Het geslachts deelquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh maar Engels was zo simpel. Had ook geen boeken gekocht ervoor
[..]
Welk gedeelte van lerares snap je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw leukste meet van de afgelopen weken vond ik die met Ezechielkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, toffe gast!
Ik heb nu echt al veel fokkers gezien zeg...
Deze week al 3
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het geslachts deelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik woon nu weer in Zeist, terug bij mijn ouders en een straat bij Paul vandaan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, toffe gast!
Deze week al 3
Wij moesten ze kopen.quote:
Ooh ik werk in Lunetten, ook best dichtbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik woon nu weer in Zeist, terug bij mijn ouders en een straat bij Paul vandaan...
De zon schijnt altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DE ZON SCHIJNT TOCH
dan mag ik mijn mooie jurkje aan voor mijn zus haar bruiloft
getuige ftw
Ik een stuk of 9/10quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, toffe gast!
Deze week al 3
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef quaas het volgende:
Ik zit voor een dilemma, mijn vrienden gaan bijna allemaal E&M kiezen, maar ik vind economie moeilijk, en anders moet ik bij al die nerdjes
Autistquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef quaas het volgende:
Ik zit voor een dilemma, mijn vrienden gaan bijna allemaal E&M kiezen, maar ik vind economie moeilijk, en anders moet ik bij al die nerdjes
Je kan ook C&M doen, en voor de rest zelfde vakken kiezen behalve dan economie? Of is dat geen mogelijkheid?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef quaas het volgende:
Je gaat later zeker ook solliciteren waar je vriendjes solliciterenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef quaas het volgende:
En dan deed ik trollface.jpgquote:Huh ik weet het niet![]()
Meeloper, vorm een eigen mening.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef quaas het volgende:
Die 'nerdjes' zijn later wel jouw baas.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef quaas het volgende:
C&Mquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je kan ook C&M doen, en voor de rest zelfde vakken kiezen behalve dan economie? Of is dat geen mogelijkheid?
Ik keek gewoon op de sitequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:15 schreef quaas het volgende:
KUT ik wilde nog vragen wie jodi bernal had aangevraagt, en dan hadden jullie natuurlijk gereageerd
[..]
En dan deed ik trollface.jpg
Daar woonde ik eerst. Zat op de Filipijnen (dat is een straat).quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh ik werk in Lunetten, ook best dichtbij
Veel vriendinnen van mij doen C&M, omdat ze geen economie of aardrijkskunde in hun pakket wilden. Verder hebben ze gewoon een profiel dat dus bijna gelijk is aan E&M.quote:
Jij ben diiiiiikk conyoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb vandaag al 1538 kcal gegeten
Ik meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb vandaag al 1538 kcal gegeten
Geniaal nummerquote:
Mn kwartier is bijna voorbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
De verzoekjes zijn op na die van mij
Is Draakje aan het draaien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
De verzoekjes zijn op na die van mij
Jaquote:
Ja.quote:
Mijn 2de jaar had ik zowat altijd een vierkant rooster, doordat ik teveel spijbelde, huiswerk niet maakte en mijn boeken nooit bij had. Liever dan 8 tot 4 op school chillen, helemaal in de zomer lekker buiten in het gras liggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben wel aanwezig.
Maar wat wil je met 4 uur nakomen per les die je mist. Dan ga ik wel naar school hoor ipv 4x zo lang er te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar trappen ze hier niet in. Dan kun je niet in de zon chillen enzulksquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mijn 2de jaar had ik zowat altijd een vierkant rooster, doordat ik teveel spijbelde, huiswerk niet maakte en mijn boeken nooit bij had. Liever dan 8 tot 4 op school chillen, helemaal in de zomer lekker buiten in het gras liggen.Maar de rest van mijn schoolperiode hebben ze het een beetje opgegeven, docenten gaven het niet meer door, cijfers waren toch goed genoeg.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Er komt langzamerhand rood spul uit m'n oren
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Overigens ging dat op het HBO niet meer zo goed. Daar hoef je ook niet naar de lessen, maar opdrachten niet inleveren werd niet echt gewaardeerd.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Overigens ging dat op het HBO niet meer zo goed. Daar hoef je ook niet naar de lessen, maar opdrachten niet inleveren werd niet echt gewaardeerd.
Leuk! Wat ga je daar studeren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |