Als ik me klote voel, kijk ik daar en voel ik me een stuk beterquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zat vanmorgen inderdaad eens te kijken in het Hvjjn topic en damn, ben je niet depressief, word je het wel van die reacties daar
RZ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zat vanmorgen inderdaad eens te kijken in het Hvjjn topic en damn, ben je niet depressief, word je het wel van die reacties daar
We missen niets! HA!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef L-E het volgende:
Nu moet ik in dat topic gaan kijken wie we hier missen. Daar heb ik geen zin in.
Nee die heeft nu andere naam en komt niet in R&P meer!quote:
Ook.. Maar ook lente kriebeltjesquote:
Ja, het ruikt ook helemaal naar lente buiten, geweldig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook.. Maar ook lente kriebeltjes
Vooral dat laatste
Wat vind je er niet leuk aan, trouwens?quote:
Vind ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:31 schreef L-E het volgende:
RZ vind ik een treurig verhaal. Vind ik oprecht naar, hoe dat is gelopen.
Ja, dat inderdaad. Maar damn, wat een triest zooitje daar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik me klote voel, kijk ik daar en voel ik me een stuk beter
Ik stuurde mijn man vanmorgen een sms: Je bent geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:31 schreef rival het volgende:
Ik voel me bijna altijd goed
en op dagen zoals vandaag, waar ik goed nieuws te horen krijg, voel ik me nog beter
Dit weertje werkt ook nog eens positief
Ik denk dat je de hoeveelheid mensen zonder vrienden oprecht onderschat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Maar damn, wat een triest zooitje daar.
Ik snap ook niet zo goed waarom je dat soort dingen op internet wilt posten... Daar heb je toch vrienden voor?
Oh, dat ligt niet aan de dierentuin, die mening kwam voort uit een dagje Artis met Rifoki en Peuter, waarbij Peuter zich verschrikkelijk gedroeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat vind je er niet leuk aan, trouwens?Gewoon, puur interesse.
Aandacht! Van zo veel mogelijk mensen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Maar damn, wat een triest zooitje daar.
Ik snap ook niet zo goed waarom je dat soort dingen op internet wilt posten... Daar heb je toch vrienden voor?
Wat voor goed nieuws?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:31 schreef rival het volgende:
Ik voel me bijna altijd goed
en op dagen zoals vandaag, waar ik goed nieuws te horen krijg, voel ik me nog beter
Dit weertje werkt ook nog eens positief
Dat zou kunnen... Maar zoveel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat je de hoeveelheid mensen zonder vrienden oprecht onderschat.
Ja, dat is niet de schuld van de dierentuin hequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat ligt niet aan de dierentuin, die mening kwam voort uit een dagje Artis met Rifoki en Peuter, waarbij Peuter zich verschrikkelijk gedroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |