quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Als die beindigd is dan?quote:
Mag nooit niet. Staat idd los, en ik heb het hele verhaal ook niet, dus einde verhaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als die beindigd is dan?
Ik wil het er ook helemaal niet over hebben.Staat toch los van mij als user.
Velen hebben eerst nog de laatste SE's te maken, daarna begint het feestquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef themole het volgende:
Maar het gaat hier niet zo hard als vorig jaar. En hier hangen voornamelijk nog Ex-EXA'ers rond.
Ja, echt een heel mooi feest. Een feest vol met leerplezier.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Velen hebben eerst nog de laatste SE's te maken, daarna begint het feest!
Verheug me er nu al op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, echt een heel mooi feest. Een feest vol met leerplezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Verheug me er nu al op.Tjaa... wie heeft daar nou geen zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat krijg je als mensen geen zin hebben om te leren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef themole het volgende:
Vorig jaar was het btw eerst ook rustig en toen gingen er ineens 4 topics op een dag doorheen.![]()
Hier ook terwijl ik weer 2 examens heb maandagquote:
Ik ook, heb vanmiddag hard kunnen werken en nu totaal geen motivatie meer.quote:
Ja, iedereen moet elkaar ook nog een beetje leren kennen en zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Velen hebben eerst nog de laatste SE's te maken, daarna begint het feest!
oh ja, als ik 'n andere minor had gekozen had ik elke week 3 boeken moeten lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
Ik vond het al erg dat ik een dag de tijd heb om een boek te lezen...
Op de TU moet je een wiskunde boek dat je nu in 1 jaar doet binnen een half jaar erdoor stampen, als het niet korter is. Het tempo ligt echt veel hoger, wat soms best vervelend is als je het druk hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
Ik vond het al erg dat ik een dag de tijd heb om een boek te lezen...
Dat gaat dan zeker een feestje worden. Kan je tentamen meestal net zo goed overslaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef kutkabouter het volgende:
Morgen sterkteleer tentamen. Ik snap er geen kut van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |