Hehe, vorig jaar wel.quote:
Bij mij is het dat de theorie goed gaat en de berekeningen een mislukking zijnquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Berekeningen gaan gelukkig meestal wel goed af. Mijn GR staat nu ook weer vol.
Tja, theorie is meestal niet zo supermoeilijk, het is alleen vaak zoveelquote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij mij is het dat de theorie goed gaat en de berekeningen een mislukking zijn
Bij ons op school ook, docent paar weken ziek geweest, lekker zo vlak voor je examenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Deze week toetsweek, laatste cijfers dus. Gaat makkelijk eigenlijk. Alleen M&O zie ik tegenop want daar hebben we slecht les in gehad. En economie blijf ik lastig vinden.
Bij ons eigenlijk in VWO5 al en daardoor zitten we nu allemaal in de shit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij ons op school ook, docent paar weken ziek geweest, lekker zo vlak voor je examen.
Kopie maken en die 't normale geheugen zettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Pino112 het volgende:
Als mijn GRM tijdens het examen faalt à la; RAM cleared, dan ga ik echt hard falen denk ik.
Kopieën in het archief zetten. Dat wordt niet gewist bij een reset.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Pino112 het volgende:
Als mijn GRM tijdens het examen faalt à la; RAM cleared, dan ga ik echt hard falen denk ik.
Ahh, je bent weer unbanned.quote:
Hoezo banned? Of ben jij die ene met die vader ofzo die gebanned is? Zag ik ergens langskomen laatst..quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De vraag is hoe lang...
Maar ja, gewoon met mijn eigen IP kunnen posten is wel fijn.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo banned? Of ben jij die ene met die vader ofzo die gebanned is? Zag ik ergens langskomen laatst..
Uhu.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo banned? Of ben jij die ene met die vader ofzo die gebanned is? Zag ik ergens langskomen laatst..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Als die beindigd is dan?quote:
Mag nooit niet. Staat idd los, en ik heb het hele verhaal ook niet, dus einde verhaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als die beindigd is dan?
Ik wil het er ook helemaal niet over hebben.Staat toch los van mij als user.
Velen hebben eerst nog de laatste SE's te maken, daarna begint het feestquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef themole het volgende:
Maar het gaat hier niet zo hard als vorig jaar. En hier hangen voornamelijk nog Ex-EXA'ers rond.
Ja, echt een heel mooi feest. Een feest vol met leerplezier.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Velen hebben eerst nog de laatste SE's te maken, daarna begint het feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |