In je vorige post zei je iets andersquote:Op zondag 3 april 2011 15:26 schreef Sokz het volgende:
[..]
Ja daarom, ik kan geen woord Duits spreken, schrijf grammaticaal dramatisch maar toch ga ik wrss met een 7 slagen omdat 50% (=examen) teksten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Jep, dit jaar weerquote:Op zondag 3 april 2011 20:08 schreef LimboFan het volgende:
Dit was een erg succesvolle SC vorig jaar, hopelijk dit jaar net zo tof!
haha Thatim, jij moet nog een keer he.Falertquote:
Zit je toevallig op een Agnieten College schoolquote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Pino112 het volgende:
Examens [ afbeelding ].
Cijfers tot nu toe:
VWO
Nederlands: 6.3
Engels: 5.4
Frans: 7.7
Wiskunde A: 7.4
Natuurkunde: 6.6
Scheikunde: 7.7
Biologie: 5.6
Economie: 6.6
Combinatiecijfer (ANW + GD + PWS + Maat) = 7 + 6 + 8 + 5 = 7 gemiddeld.
Maar vanaf morgen de laatste SE-week, dus cijfers veranderen nog.
nou, hup! Posten!quote:Op zondag 3 april 2011 20:08 schreef LimboFan het volgende:
Dit was een erg succesvolle SC vorig jaar, hopelijk dit jaar net zo tof!
Natuurkunde & Scheikunde zonder WiB? Of is dat alleen op onze school verplicht ?quote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Pino112 het volgende:
Examens [ afbeelding ].
Cijfers tot nu toe:
VWO
Nederlands: 6.3
Engels: 5.4
Frans: 7.7
Wiskunde A: 7.4
Natuurkunde: 6.6
Scheikunde: 7.7
Biologie: 5.6
Economie: 6.6
Combinatiecijfer (ANW + GD + PWS + Maat) = 7 + 6 + 8 + 5 = 7 gemiddeld.
Maar vanaf morgen de laatste SE-week, dus cijfers veranderen nog.
zitten daar voordelen aan?quote:
NG.quote:Op zondag 3 april 2011 20:40 schreef Sokz het volgende:
[..]
Natuurkunde & Scheikunde zonder WiB? Of is dat alleen op onze school verplicht ?
Thanks,quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
Veel succes! Ik moet mijn SE Duits voor morgen voorbereiden, maar internet leid mij af.
Ik snap helaas wat je bedoeld. Eigenlijk moeten we een internet-ban instellen. Misschien dat we dan iets doen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Thanks,
Het hele schooljaar leid internet mij al af..![]()
Hier ook, liefde voor de GRquote:
Er staat een samenvatting van de theorie in mijn GR, berekeningen ben ik geen held in.quote:
Berekeningen gaan gelukkig meestal wel goed af. Mijn GR staat nu ook weer volquote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Er staat een samenvatting van de theorie in mijn GR, berekeningen ben ik geen held in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |