Ik ook niet maar ik zag dat het al open wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef AchmedJan het volgende:
Ach dan help ik toch ff een handje, 90% van de eindexamen kanidaten zitte nog niet met hun hoofd bij het examenVelen krijgen ook nog gewoon SE's
Ik ben totaal nog niet bezig met de examens, eerst de laatste toetsweek maar zien door te komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
Wow, het valt me nu pas op dat we over precies twee maanden al zomervakantie hebben. De examens komen dichtbij zeg... Ik heb echt niet het gevoel dat ik ben voorbereid.
Had ik toen ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
Wow, het valt me nu pas op dat we over precies twee maanden al zomervakantie hebben. De examens komen dichtbij zeg... Ik heb echt niet het gevoel dat ik ben voorbereid.
Het hetzelfde gevoel ga mij er ook niet druk om maken. Eerst de SE's maar fatsoenlijk afronden en dan heb je de helft al binnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
Twee jaar geleden, toen ik ook examens had, voelde het toch anders..quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:49 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Had ik toen ook, viel gelukkig mee.
Geeft altijd een goed gevoel zonder te leren voldoendes te halen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:01 schreef gerco94 het volgende:
Zonder te leren een 7.4 en een 7.9 op 2 oefenexamens engels(VMBO-TL)
quote:
Als je haalt wat je staat ben je geslaagd. En het centrale gedeelte schijnt makkelijker te zijn, dus..?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:57 schreef AchmedJan het volgende:
KUT SCHOOL
hiermee ga ik wss me examens in:
5.4
5.6
5.8
6.0
6.0
6.5
6.9
dat wordt bikkelen
Ditquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Zwabber_ het volgende:
EXA van vorig jaar was veel te leuk, ben amper aan leren toegekomen...
Alvast gefeliciteerd met je diplomaquote:Op zondag 3 april 2011 04:04 schreef Verras het volgende:
Ik ga uiteindelijk met deze cijfers het CE in:
nl: 67
en:68
du:74
mo: 77
ec: 79
gs: 76
wis a: 76
deze cijfers zijn definitief:
levensbeschouwing: 79
maatschappijleer: 74
profielwerkstuk: 80
Ook geslaagd.quote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef Sokz het volgende:
Vooralsnog:
Ec: 79
Mo: 84
WisA: 81
Ak: 71
Gs: 70
Duits: 60![]()
Engels: 74
Nederl: 67
3 vakken = 1 cijfer:
Pws: 88
Maatschappij: 70
Anw: 67
= dus 75 = 8.
quote:
Beetje voorbarig om dat nu al zo te zeggen maar als jullie een beetje moeite doen om het nog even goed te oefenen dan sluit ik me hierbij aan.quote:
Het examen bestaat volledig uit teksten hoorquote:Op zondag 3 april 2011 15:04 schreef Sokz het volgende:
Slagen lukt me wel, maar wil de belangrijkste vakken (eco,mo,wis) met 8+ afsluiten en de rest minstens 7+![]()
Duits zuig ik met alles behalve 1 onderdeel: teksten (=/= examen)
Ja daarom, ik kan geen woord Duits spreken, schrijf grammaticaal dramatisch maar toch ga ik wrss met een 7 slagen omdat 50% (=examen) teksten zijnquote:Op zondag 3 april 2011 15:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Het examen bestaat volledig uit teksten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |