Het komt denk ik ook wel omdat ik bejaarden gewoon haat. Ook in het verkeer...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:19 schreef kwiwi het volgende:
Die 2 minuten extra in de rij staan ga je niet dood aan hoor.
TS is loonslaaf en gaat dagelijks tussen de middag naar de supermarkt om iets lekkers te halen. Die 2 minuten kan ik heus wel beuren, maar het irriteert me gewoonquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waar moest je heen dan TS? Of ben je ook zo'n type dat altijd haast heeft maar nooit ergens heen moet?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef EDMAN- het volgende:
[knip= verhaal over oude mensen die niet snel genoeg zijn voor facebook-generatie![]()
]
...Die mensen die eerst mee staan te zuchten en te kreunen en te steunen, staan mij allemaal aan te kijken alsof ik beschoft ben... Inclusief oude *(@#$(&%bejaarde.
"meneer wilt u zitten"quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:46 schreef RickoKun het volgende:
Die bejaarden zijn juist vaak onbeschoft en hypocriet.
Oopsquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:42 schreef fratsman het volgende:
Maar beschoft is toch altijd beter dan onbeschoft?
Ik moest het gewoon even kwijt, was toevallig al de tweede keer deze week.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:45 schreef rubje het volgende:
[..]
en wat is nu je relaas na dit hele verhaal? En wat ga je dus de volgende keer beter doen om dit te vermijden?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oops
[..]
Ik moest het gewoon even kwijt, was toevallig al de tweede keer deze week.
Volgende keer let ik erop en pak ik een bejaardeloze rij.
bejaarde zijn dan ook beklagenswaardiger (is dat een woord?) dan jongeren, het kattekwaad dat die laatste uithaald word vaak goed begrepen omdat iedereen daar al is geweest of nog gaat komen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:46 schreef Saisai het volgende:
jongeren zeiken meer op bejaarden dan andersom.
serieus, daar is onderzoek naar gedaan
Je weet ook dat 67% van alle onderzoeksresultaten ter plekke wordt verzonnen? Is ook onderzocht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:46 schreef Saisai het volgende:
jongeren zeiken meer op bejaarden dan andersom.
serieus, daar is onderzoek naar gedaan
Wat zeg je nou?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef Melro het volgende:
Mensen die haast hebben zouden verboden moeten worden
Nee ben tokkie en ga alleen naar camping Zonnelandquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:48 schreef vanBinsberge het volgende:
Niet zo zeiken TS. ooit in Frankrijk boodschappen gedaan?![]()
Inderdaad vroeger zeiden ze dan altijd "jongetje wil jij misschien voor" maar tegwoordig niet meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:10 schreef xStroop het volgende:
Terechte klacht!![]()
Ook zo irritant is, dat als er 1 kassa open is, de persoon voor je toch een kar met boodschappen heeft! En dat terwijl jij alleen maar een pak melk in je handen hebt..
Oke dus wat je probeert te zeggen is dat ze eerst het kleingeld munt per munt neerlegt, dan nog een 2e keer wil betalen met de pinpas, even wachten tot alles gescand is en dan nog een 3e keer betalen??? JA! Zo dement zijn die oudjes af en toe wel k geef je groot gelijk XDquote:Klein geld munt per munt neerleggen
Nadenken pincode.
Eerst wachten tot alles gescanned is, dan heel rustig en langzaam betalen om vervolgens rustig in pakken IN HET GANG PAD.
vraag je of je eerst mag...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:10 schreef xStroop het volgende:
Terechte klacht!![]()
Ook zo irritant is, dat als er 1 kassa open is, de persoon voor je toch een kar met boodschappen heeft! En dat terwijl jij alleen maar een pak melk in je handen hebt..
Ben ik het wel een beetje mee eens, iedereen heeft tegenwoordig overal haast mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
Gewoon op je beurt wachten.
En als je al haast hebt, waarom dan nog naar een supermarkt gaan?
Omdat haast op een lege maag gewoon kut is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
Gewoon op je beurt wachten.
En als je al haast hebt, waarom dan nog naar een supermarkt gaan?
Maar heeft dat met de haast of de lege maag te maken? Neem er gewoon eens rustig de tijd voor, dan erger je je niet zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Omdat haast op een lege maag gewoon kut is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |