quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Parvus het volgende:
Omdat je toevallig 6 jaar geleden meespeelde wil niet gelijk zeggen dat je bij de bazen hoort.
Tell em boi!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Parvus het volgende:
Omdat je toevallig 6 jaar geleden meespeelde wil niet gelijk zeggen dat je bij de bazen hoort.
Boh het was gister wel weer een klapper, bier, tequila, sambuca, alles! Typisch zon avond dat je zegt hohohooooooooo vreselijkquote:
Die ben ik nog niet tegengekomen, maar Erdinger moet je bewaren voor op het terras! 0.33 zijn de vrouwenErdingers, 0,5 de mannenErdingers!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
In Tilburg heb je ook zo'n kroeg daar kun je 0.33 Erdingers halen
Die kleintjes zijn wel heel chill voor tijdens het uit gaan hoef je niet met zo'n halve liter rond te lopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen, maar Erdinger moet je bewaren voor op het terras! 0.33 zijn de vrouwenErdingers, 0,5 de mannenErdingers!
Ik een keer, en dat was me toch een sensatie.quote:
quote:
bang dat je moe wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kleintjes zijn wel heel chill voor
tijdens het uit gaan hoef je niet met zo'n halve liter rond te lopen.
True that, maar witbier tijdens het uitgaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kleintjes zijn wel heel chill voor tijdens het uit gaan hoef je niet met zo'n halve liter rond te lopen.
Aan het begin van de avond is dat zeker relaxedquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True that, maar witbier tijdens het uitgaan?
Waarom heb je van die nasty plaatjes in sommy's fobo gepost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |