Wat is trouwens een prister?quote:is jouw zus of moeder of vrouw door een marokkan geneukt haat je ze daarom wat is jouw probleem kut kind ben je door een prister geneukt dat je die mensen bij haalt immam of prister gebruikt in je teksten kanker joden wij zijn beter met alles wij neuken jullie vrouw en dochters kan je dat niet hebben en daarom ben je zo boost denk ik ik ben geen marokkan maar kom wel voor ze op want ben een TURK wij zijn een bloed vergeet dat nooit gap wij hebben nederland gebouwd en wij zullen het afbreken
TheEskiya666
Dit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
Comments op youtube. Dat kan je beter gewoon negeren.
youtubecommentaar is de klachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef Codiac het volgende:
Wat is de klacht? Een of andere internetheld?
En bij welk youtube filmpje gaat het over "moederneuken" "Turksbloed" en meer van dat soort geziekquote:
Meestal zijn het de Turkse meiden die iets te dik zijn. De Marokkaanse (berbers) zijn vaak wel nice. Althans dat is wat ik zie in mijn omgeving.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef ZureLucht het volgende:
Gefrustreerde Turkse mannetjes die het wel over neuken hebben, maar als ze ermee thuis komen dat ze een blonde vrouw hebben geneukt, dan mogen ze de moskee niet meer naar binnen.
En uiteindelijk trouwen ze met Berbers te dik meisje. Want anders krijgen ze de erfenis niet van vader en opa.
Daarom die reacties.
Ik moest lachen, topreactie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef ZureLucht het volgende:
Gefrustreerde Turkse mannetjes die het wel over neuken hebben, maar als ze ermee thuis komen dat ze een blonde vrouw hebben geneukt, dan mogen ze de moskee niet meer naar binnen.
En uiteindelijk trouwen ze met Berbers te dik meisje. Want anders krijgen ze de erfenis niet van vader en opa.
Daarom die reacties.
Turken trouwen met Berbers? Right.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef ZureLucht het volgende:
Daarom die reacties.
Ahh een pvv stemmerquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:51 schreef ElectricEye het volgende:
Gequote comment is een prima illustratie van de reden waarom ik een steeds grotere hekel aan Turken ga krijgen. Ik wantrouw ze als bevolkingsgroep ook veel meer dan de Marokkanen, waar ik ook al geen warme gevoelens van krijg.
Stuur die hele flikkerse bende maar terug, je hebt er toch geen ene fuk aan met dat stupide opgefokte gedrag altijd. Er zit echt geen greintje normale ontwikkeling in die Oost- en Zuid-Mediterranen.
Ach het zijn toch allebei van die bruine mensen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken trouwen met Berbers? Right.
agressieve fanatiekelingen dat soort lui. Wij hebben die lui ook, maar dan in de volkswagen golf met dubbele geplakte uitlaat eronder met een hardcore sticker achter op en een bestuurder met een petje op.quote:
Berbers zijn bruiner.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach het zijn toch allebei van die bruine mensen?.
Nooit!quote:
Zonder schone toiletten geen goede opbouw...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:53 schreef LompeHork het volgende:
Turken die denken dat ze Nederland hebben gebouwd
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zonder schone toiletten geen goede opbouw...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |