Zie dat bekendmaken als hulpmiddel, mocht het uitkomen en ze wordt volgende week genomineerd, kan de 'Sadness-factor' wel eens veel stemmen opleverenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef AYLI het volgende:
Nou, lijkt me niet echt leuk om te horen dat 'heel' Nederland eerder weet dat je relatie uit is dan jij. Vind het niet echt gepast dat ze dat op twitter zetten eerlijk gezegd..
En ik denk dat slaapwandelen wel gewoon haar geheim is.
Ken Jo altijd nog gerard bellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:30 schreef Chuckster het volgende:
Uhhh gewoon haar twitterbuddy? http://twitter.com/#!/SST_Joanna
Wordt bijgehouden door personeel van haar moeder staat er bij, en het account is niet gehackt, dus deze berichten zijn legitiem.
Joanna is weer single zonder dat ze het weet, komt ze straks thuis stort ze in
Óf het is om kijkcijfers te trekken en dan zullen ze er a.s. donderdag live wel aandacht aan besteden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef b_engeltje het volgende:
ik krijg toch me twijfels
herinnerd zich iemand monique nog uit het BB huis ,daar werd alles in werking gezet om de relatie te helpen ,ok mee omdat hij zelf op hoge poten bij de regie voor de deur stond
Dat is ook zo inderdaad, laf om zo als dief in de nacht alles voor elkaar te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:55 schreef Gert het volgende:
Als dit echt waar is, dan heb je toch ook niets te zoeken bij zo'n "vent".
+1 trieste zaakquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
Weten wij veel wat er hiervoor al speelde in die relatie. Maar om het als zogenaamde buddy op Twitter te gooien, is wel erg ondoordacht. Of harteloos.
ja..ho maar..niet gepast????is haar gedrag en hoe zij..en ook die andere wijven daar over hun man spreken en lekker vreemd gaan dan wel gepast???jij zou maar vrouw zijn..zien en horen hoe je man je belachelijk maakt op tv en fftjes in andere bedden springt..of die vertelt op tv ff dat je een beetje dom bent enz..quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef AYLI het volgende:
Nou, lijkt me niet echt leuk om te horen dat 'heel' Nederland eerder weet dat je relatie uit is dan jij. Vind het niet echt gepast dat ze dat op twitter zetten eerlijk gezegd..
En ik denk dat slaapwandelen wel gewoon haar geheim is.
Sorry maar een beetje man weet dat vrouwen graag samen over hun mannen praten / roddelen etc. Who cares? Dat doen mannen ook. En bij een andere man in bed gaan liggen en/of knuffelen als je maanden in zo'n huis opgesloten zit is in de verste verte nog niet te vergelijken met echt vreemdgaan.. (zoenen en meer) Overigens wordt op de twitter van die zogenaamde buddy aangegeven dat het niets met vreemdgaan (Philip) te maken heeft..quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..ho maar..niet gepast????is haar gedrag en hoe zij..en ook die andere wijven daar over hun man spreken en lekker vreemd gaan dan wel gepast???jij zou maar vrouw zijn..zien en horen hoe je man je belachelijk maakt op tv en fftjes in andere bedden springt..of die vertelt op tv ff dat je een beetje dom bent enz..
het gaat mij ook niet om roddelen..maar dat je als vrouw je man in dat huis neer zet als een complete idioot...ik mag dan wel vrouw zijn..maar dit vind ik rondom belachelijk...als je je man waar je mee samen leeft zo belachelijk kan maken heeft dat echt niets meer met liefde te maken...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Sorry maar een beetje man weet dat vrouwen graag samen over hun mannen praten / roddelen etc. Who cares? Dat doen mannen ook. En bij een andere man in bed gaan liggen en/of knuffelen als je maanden in zo'n huis opgesloten zit is in de verste verte nog niet te vergelijken met echt vreemdgaan.. (zoenen en meer) Overigens wordt op de twitter van die zogenaamde buddy aangegeven dat het niets met vreemdgaan (Philip) te maken heeft..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:54 schreef just me het volgende:
Misschien komt er iemand op het idee om een vliegtuigje te huren met een groot spandoek erachter aan:
ik zweer het voor 200 % Joanna, je relatie is fucking over!
whaaaa..ik zie die werwlf ogen al voor me::::hoe durf je het om mij...joannnaaaaa..te dumpen...krijsssssssssquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:57 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en dan het nummer draaien : love is in the air
uhhh shit het is uit
Mijn partner vloog er ook uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het gaat mij ook niet om roddelen..maar dat je als vrouw je man in dat huis neer zet als een complete idioot...ik mag dan wel vrouw zijn..maar dit vind ik rondom belachelijk...als je je man waar je mee samen leeft zo belachelijk kan maken heeft dat echt niets meer met liefde te maken...
Dit dus! Tel daarbij het geflirt met Flip op en dan vind ik volkomen logisch dat hij 'dikke doei' zegt. Begrijp alleen niet zo goed, waarom haar buddies (waaronder haar moeder dus) het nodig vinden om dit op Twitter te zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het gaat mij ook niet om roddelen..maar dat je als vrouw je man in dat huis neer zet als een complete idioot...ik mag dan wel vrouw zijn..maar dit vind ik rondom belachelijk...als je je man waar je mee samen leeft zo belachelijk kan maken heeft dat echt niets meer met liefde te maken...
Even bizar is dat Jo vannacht de hele in en in trieste levensverhaal van haar moeder zit te vertellen, van mishandelingen tot wel 7 miskramen. "ze vindt het niet erg dat ik dit vertel".quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:16 schreef Day het volgende:
[..]
Dit dus! Tel daarbij het geflirt met Flip op en dan vind ik volkomen logisch dat hij 'dikke doei' zegt. Begrijp alleen niet zo goed, waarom haar buddies (waaronder haar moeder dus) het nodig vinden om dit op Twitter te zetten.
Overigens zijn de andere tweets ook te triest voor woorden. Fotootjes van Jo's kleding met verwijzing naar de site. Ze is dus gewoon een wandelend reclamebord?
ze moet wat vertellen he?/ik vind het echt een eng iemand...en haar theorie over huidvernieuwing klopt al helemaal niet...ze zei om de acht dagen..de huid vernieuwd tussen de 28 en 30 dagen..dat mens spoort gewoon niet..misschien wel te danken aan de strenge opvoeding van moeders...quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Even bizar is dat Jo vannacht de hele in en in trieste levensverhaal van haar moeder zit te vertellen, van mishandelingen tot wel 7 miskramen. "ze vindt het niet erg dat ik dit vertel".
Raar volk.
in dit geval...waar de vriendin van me zoon zo een gedraag vertoont op tv...help ik hem lievend graag om zijn spullen te halen..en ja..joanna wil geld vangen om nee te doen in zo een shit.,maakt haar familie en vriend belachelijk...laat die vriend dan lekker geld vangen voor al haar beledigingen die ze uit..haar gedrag....quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:46 schreef Kimberleys_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet vreemd dat ze het op Twitter hebben geplaatst.
Vind die moeder van die vriend veel kinderachtiger en achterbakser.
pak dat mens aub in in een geluidsdichte kartonnen doos...met het opschrijft:gevaarlijk chemisch afval..licht ontvlambaar en besmet met hondsdolheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:55 schreef PoezeligDing het volgende:3werf hoezee voor de ijzerboer en de siliconenhoer
vang je geld dan door haar spulen te verkaasen ,en door berichtjes te veroorzaken op twitter ,want dan zit ik hier verkeerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef trollie67 het volgende:
[..]
in dit geval...waar de vriendin van me zoon zo een gedraag vertoont op tv...help ik hem lievend graag om zijn spullen te halen..en ja..joanna wil geld vangen om nee te doen in zo een shit.,maakt haar familie en vriend belachelijk...laat die vriend dan lekker geld vangen voor al haar beledigingen die ze uit..haar gedrag....
het is natuurlijk logies dat ze voor de verhalen geld krijgen..en dat begint op twitter he?/warom zou hij niet profiteren van die onzin die die chemische bom daar in het huis vertoont???haar gedrag komt uiteraard ook op hem neerquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vang je geld dan door haar spulen te verkaasen ,en door berichtjes te veroorzaken op twitter ,want dan zit ik hier verkeerd
/gauw twitter opzoek ...
zolang het echt alleen nog twitter is ,en er nog geen telegraaf prive of iets dergelijks opgedoken is geloof ik er nog weinig vanquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef trollie67 het volgende:
[..]
het is natuurlijk logies dat ze voor de verhalen geld krijgen..en dat begint op twitter he?/warom zou hij niet profiteren van die onzin die die chemische bom daar in het huis vertoont???haar gedrag komt uiteraard ook op hem neer
Heb je z'n handtekening gevraagd?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Offtopic:
Die Etienne zag ik toevallig gister nog fietsen bij ons in de wijk.
Ja echt wel! Is echt vette shit! Je Weet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Heb je z'n handtekening gevraagd?
Eens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:19 schreef Misiuuu het volgende:
Als je kijkt op haar twitter zijn die berichtjes beetje reclame maken...
En ook zo raar om zoiets op twitter te zetten.. En ze kunnen Joanna wel bereiken met het noodnummer.
Maar zielig vind ik het niet! Hoe Joanna over haar vriend praat dan denk je echt dat dat een kip zonder kop is. Die niks kan en niks doet.
Ik had het dan ook niet over de vriend van Joanna, maar over de twitterbuddies die het gewoon zo op twitter gooien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..ho maar..niet gepast????is haar gedrag en hoe zij..en ook die andere wijven daar over hun man spreken en lekker vreemd gaan dan wel gepast???jij zou maar vrouw zijn..zien en horen hoe je man je belachelijk maakt op tv en fftjes in andere bedden springt..of die vertelt op tv ff dat je een beetje dom bent enz..
Het feit dat ze zoveel reclame mag maken voor de winkels van haarzelf en mama vind ik echtn iet kunnen. En nog beweren dat ze nooit klachten krijgen ook terwijl er op bepaalde sites/forums toch behoorlijk wat klachten te vinden zijn. Echt oplichting.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:16 schreef Day het volgende:
[..]
Dit dus! Tel daarbij het geflirt met Flip op en dan vind ik volkomen logisch dat hij 'dikke doei' zegt. Begrijp alleen niet zo goed, waarom haar buddies (waaronder haar moeder dus) het nodig vinden om dit op Twitter te zetten.
Overigens zijn de andere tweets ook te triest voor woorden. Fotootjes van Jo's kleding met verwijzing naar de site. Ze is dus gewoon een wandelend reclamebord?
gewoon een lafaardquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:33 schreef flugeltje het volgende:
O dit is wel triest zeg... Allereerst dat ie d'r vandoor gaat omdat ze mee doet. Daarnaast om het zo bekend te maken via twitter terwijl ze zelf van niets weet...
dus je keurt het gedraag van die doos goed?negatief over haar vriend praten,over intieme dingen in de familie?dat mag allemaal openbaar?hulde aan ex van jnquote:
jah idd...ik mag Joanna helemaal niet, vind het een irritant wijfquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:33 schreef flugeltje het volgende:
O dit is wel triest zeg... Allereerst dat ie d'r vandoor gaat omdat ze mee doet. Daarnaast om het zo bekend te maken via twitter terwijl ze zelf van niets weet...
mhh..daar heb je ook weer een punt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dus je keurt het gedraag van die doos goed?negatief over haar vriend praten,over intieme dingen in de familie?dat mag allemaal openbaar?hulde aan ex van jn
Ja? OMG Dat wist ik dus niet. Huh? ze wil dus zelf dat mensen haar gaan bellen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
@itsme, de buddy van Jo is haar moeder.
Chaoot !quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja? OMG Dat wist ik dus niet. Huh? ze wil dus zelf dat mensen haar gaan bellen?
dat zou wel heel erg gemeen zijn...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Wolkje21 het volgende:
Denk dat iemand het inderdaad vanavond maar even moet vertellen...Maar kan natuurlijk ook dat mams het gerucht heeft verspreid zodat heur dochter rustig heur gang kan gaan met Flip
Euhhh.. Amanda heeft wel heel veel streepjes voor op Jo-haantje-de-voorste.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze dot me wel heel erg aan Amanda denken hoor. Nu ook zo een rare familie er bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |