"Niet in heur clitoris snijden" lijkt me een gouden tip.quote:
Ik haar natuurlijk...;-)quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:25 schreef genakt het volgende:
Wie gaat nou wat scheren ? lekker duidelijk TS
Heeft ze het zelf nog nooit gedaan ?quote:
Nee, het is 'mijn haar'.quote:
In dit geval "heur haar".quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee, het is 'mijn haar'.
Leer eens Nederlands.
TS heeft een volwassen vriendin, bedoel je..?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef joppie_saus het volgende:
TS heeft een chick met een harige doos_!
Als je echt volwassen bent, doe je aan intiem verzorging en haal je die zooi wegquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
TS heeft een volwassen vriendin, bedoel je..?
Och... helemaal kaal is ook weer meteen zo helamaal kaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als je echt volwassen bent, doe je aan intiem verzorging en haal je die zooi wegPrecies wat mijn volwassen-vriendinnen ook altijd deden
Trimmen eerder..maar nu wil ze ter allemaal af op de " landingsstrip" na..en omdat ik het thema aansneed moet ik het nou ook bij haar doen...huis straks houden zei je...?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Lyriella het volgende:
Oh wacht, scheert ze zich nooit? Of vat ik dat nou verkeerd op?
Huid strak bedoelde ik dus...:-)quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Lyriella het volgende:
Oh wacht, scheert ze zich nooit? Of vat ik dat nou verkeerd op?
vrouwen met borsthaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Axel1988 het volgende:
hebben jullie goed afgebakend tot hoever je mag gaan? Ik bedoel, voordat je het weet zit je bij het borsthaar of aan de andere kant bij het konthaar. Ik heb geen ervaring met dames, maar als ik mezelf scheer dan komt er iig nooit een einde aan. Mijn tip is dus: BAKEN JE GEBIED GOED AF!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Axel1988 het volgende:
hebben jullie goed afgebakend tot hoever je mag gaan? Ik bedoel, voordat je het weet zit je bij het borsthaar of aan de andere kant bij het konthaar. Ik heb geen ervaring met dames, maar als ik mezelf scheer dan komt er iig nooit een einde aan. Mijn tip is dus: BAKEN JE GEBIED GOED AF!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |