Vaarbewijs is lekker zinvolquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om te kunnen. Maar ik vaar zo weinig dat ik het nut van een vaarbewijs niet zie en als ik dan op een boot zit, durf ik niet te sturen omdat ik de laatste keer dat ik het probeerde, bijna tegen een catamaran aan zat
Ja, dat laatste hoor ik inderdaad vakerquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vaarbewijs is lekker zinvolBeetje theorie vragen beantwoorden en whop, je mag van alles varen..
Oe, binnenkort maar weer eens een bootje huren voor een nachtje
Meestal is dat een beetje creepy, als je dat soort dingen weet, onthoudt en er wat mee doet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Ow, receptioniste was zwaar verbaasd dat ik wist dat ze jarig was, maar ze vond het wel erg lief.
Als je een man bent wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meestal is dat een beetje creepy, als je dat soort dingen weet, onthoudt en er wat mee doet.
Och, Nouk wist het, op wikipedia stond de datum.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meestal is dat een beetje creepy, als je dat soort dingen weet, onthoudt en er wat mee doet.
Que? Ik had het tegen HW.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, Nouk wist het, op wikipedia stond de datum.
Weet ik. HW had het over de ene helft van Double Date, die nu daar receptioniste is. Nouk vertelde hem gisteren dat die jarig was gisteren, stond ook op wikipedia, en toen heeft hij een mailtje gestuurd. Dus heul creepy was het niet.quote:
Als er iemand in de boot is met een vaarbewijs is het meestal ook al goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste hoor ik inderdaad vaker![]()
Maar goed, geen nut voor mij om 'm te halen. En zonder mag je geloof ik met veel boten het water niet op?
Ik lees dit topic niet dagelijks, dus ik weet niet wat double date is en wie de receptioniste van HW is. En dat nouk en Wiki daarmee te maken hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Weet ik. HW had het over de ene helft van Double Date, die nu daar receptioniste is. Nouk vertelde hem gisteren dat die jarig was gisteren, stond ook op wikipedia, en toen heeft hij een mailtje gestuurd. Dus heul creepy was het niet.
Ik snap er ook geen zak vanquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees dit topic niet dagelijks, dus ik weet niet wat double date is en wie de receptioniste van HW is. En dat nouk en Wiki daarmee te maken hebben.
Ja, daar was ik me ook al van bewustquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, okequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er iemand in de boot is met een vaarbewijs is het meestal ook al goed![]()
Voor zeilen moet je soms nog wat extra dingen leren, waar ook wel pratijk bij zit. Maar dat verschilt ook weer per vereniging. Ik heb ook geen papieren, maar heb ook zelf geen boot, dus er is altijd wel iemand bij die een vaarbewijs heeft.
Vriendjes worden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
Dit weekend de boot weer schoonmaken en dan kan dat ding volgende week hopelijk het water weer in
Kanoën, ook al 20 jaar niet meer gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke
Nou ja, ik zeil dus nauwelijks en met een kano mag je gewoon het water opDe enige boottypes die wij hebben
Daarom leg ik het uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees dit topic niet dagelijks, dus ik weet niet wat double date is en wie de receptioniste van HW is. En dat nouk en Wiki daarmee te maken hebben.
Daar heb je geen vaarbewijs voor nodig als het goed is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
* Wicked-Game gaat ook maar eens zijn vaarbewijs halen. Altijd handig voor een beetje sloepjes varen en licht gemotoriseerde bootjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |