Vaarbewijs is lekker zinvolquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om te kunnen. Maar ik vaar zo weinig dat ik het nut van een vaarbewijs niet zie en als ik dan op een boot zit, durf ik niet te sturen omdat ik de laatste keer dat ik het probeerde, bijna tegen een catamaran aan zat
Ja, dat laatste hoor ik inderdaad vakerquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vaarbewijs is lekker zinvolBeetje theorie vragen beantwoorden en whop, je mag van alles varen..
Oe, binnenkort maar weer eens een bootje huren voor een nachtje
Meestal is dat een beetje creepy, als je dat soort dingen weet, onthoudt en er wat mee doet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Ow, receptioniste was zwaar verbaasd dat ik wist dat ze jarig was, maar ze vond het wel erg lief.
Als je een man bent wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meestal is dat een beetje creepy, als je dat soort dingen weet, onthoudt en er wat mee doet.
Och, Nouk wist het, op wikipedia stond de datum.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meestal is dat een beetje creepy, als je dat soort dingen weet, onthoudt en er wat mee doet.
Que? Ik had het tegen HW.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, Nouk wist het, op wikipedia stond de datum.
Weet ik. HW had het over de ene helft van Double Date, die nu daar receptioniste is. Nouk vertelde hem gisteren dat die jarig was gisteren, stond ook op wikipedia, en toen heeft hij een mailtje gestuurd. Dus heul creepy was het niet.quote:
Als er iemand in de boot is met een vaarbewijs is het meestal ook al goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste hoor ik inderdaad vaker![]()
Maar goed, geen nut voor mij om 'm te halen. En zonder mag je geloof ik met veel boten het water niet op?
Ik lees dit topic niet dagelijks, dus ik weet niet wat double date is en wie de receptioniste van HW is. En dat nouk en Wiki daarmee te maken hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Weet ik. HW had het over de ene helft van Double Date, die nu daar receptioniste is. Nouk vertelde hem gisteren dat die jarig was gisteren, stond ook op wikipedia, en toen heeft hij een mailtje gestuurd. Dus heul creepy was het niet.
Ik snap er ook geen zak vanquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees dit topic niet dagelijks, dus ik weet niet wat double date is en wie de receptioniste van HW is. En dat nouk en Wiki daarmee te maken hebben.
Ja, daar was ik me ook al van bewustquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, okequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er iemand in de boot is met een vaarbewijs is het meestal ook al goed![]()
Voor zeilen moet je soms nog wat extra dingen leren, waar ook wel pratijk bij zit. Maar dat verschilt ook weer per vereniging. Ik heb ook geen papieren, maar heb ook zelf geen boot, dus er is altijd wel iemand bij die een vaarbewijs heeft.
Vriendjes worden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
Dit weekend de boot weer schoonmaken en dan kan dat ding volgende week hopelijk het water weer in
Kanoën, ook al 20 jaar niet meer gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke
Nou ja, ik zeil dus nauwelijks en met een kano mag je gewoon het water opDe enige boottypes die wij hebben
Daarom leg ik het uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees dit topic niet dagelijks, dus ik weet niet wat double date is en wie de receptioniste van HW is. En dat nouk en Wiki daarmee te maken hebben.
Daar heb je geen vaarbewijs voor nodig als het goed is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:
* Wicked-Game gaat ook maar eens zijn vaarbewijs halen. Altijd handig voor een beetje sloepjes varen en licht gemotoriseerde bootjes.
Ik ook al een tijdje niet meer. Maar ik vind 't wel leuk om te doen. We hebben er twee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kanoën, ook al 20 jaar niet meer gedaan
Oh, dat bedoel je met Double Date... Snapte 'm al nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom leg ik het uit(double date is die belabberde band die met An email to Berlin afging op het ESF).
Het lijkt mij ook best leuk. Sowieso een beetje aankloten met een bootje, heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdje niet meer. Maar ik vind 't wel leuk om te doen. We hebben er twee.
Zolang je bootje/sloep onder een bepaalde snelheid blijft klopt dat. Alleen meeste sloepen en boten gaan vaak harder en ben je formeel verplicht een vaarbewijs te hebben. Vroeger was het gekoppeld aan het aantal pk's van de motor. Dat was toen gemakkelijker...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar heb je geen vaarbewijs voor nodig als het goed is.
Kanoën vind ik eigenlijk alleen leuk op een bergrivier met flinke stromingen of in de branding ofsoquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdje niet meer. Maar ik vind 't wel leuk om te doen. We hebben er twee.
Wellicht was ik wat beperkt in allerlei tierelantijntjes rond de uitleg, maar an sich was de benodigde informatie aanwezig in mijn originele bericht. Maar ik zal het in vervolg meteen voorzien van allerlei verder onderbouwende zaken rond de kernquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vreemde definitie van uitleggen heb je.
Ik schreef het nog wel bewust met hoofdletters.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel je met Double Date... Snapte 'm al niet
Sja, ik kende de hele band niet (het valse lied uiteraard wel).quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik schreef het nog wel bewust met hoofdletters.
Ah, ik wist niet dat dat veranderd was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Vroeger was het gekoppeld aan het aantal pk's van de motor. Dat was toen gemakkelijker...
Lijkt me goed. Je mist wel es wat met het inteelt- en negeerkliekje hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik zal het in vervolg meteen voorzien van allerlei verder onderbouwende zaken rond de kern
Ik begin me er van bewust te worden dat ik bij een uitleg ook 1000+ tekens aan informatie die in het verleden in Singles al is genoemd moet toevoegen. Ik zal beter opletten in de toekomst.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, ik kende de hele band niet (het valse lied uiteraard wel).
Snap hetquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:45 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me goed. Je mist wel es wat met het inteelt- en negeerkliekje hier.
Nou, ik had gewoon niet door dat het over de band gingquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin me er van bewust te worden dat ik bij een uitleg ook 1000+ tekens aan informatie die in het verleden in Singles al is genoemd moet toevoegen. Ik zal beter opletten in de toekomst.
Ook niet echt hun core-businessquote:
Vals gekras danquote:
Dat werd op 't songfestival wel duidelijk toch?quote:
ik hoop dat zo te houdenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat werd op 't songfestival wel duidelijk toch?
Ik heb overigens nog steeds de Nederlandse inzending niet gehoord
Het kanslozenkliekje post alleen met elkaar. Als je erop reageert, krijg je nooit reactie 'omdat je in het verleden wel eens iets hebt gezegd' of 'omdat je anders misschien in de toekomst niet meer in het broekje van x komt.'quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, inteelt snap ik, maar wie negeert er wie?
Ik ook... Al zegt pa dat ie best leuk is. Maar goed, Songfestival is altijd een flopquote:
Ze moet het ook niet van dr zangkwaliteiten hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vals gekras dan
[..]
Dat werd op 't songfestival wel duidelijk toch?
Ik heb overigens nog steeds de Nederlandse inzending niet gehoord
Sommige dingen zullen wel als muziek in je oren klinken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Ze moet het ook niet van dr zangkwaliteiten hebben.
Ach, ik weet verder niet wat voor noten ze nog op dr zang heeftquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sommige dingen zullen wel als muziek in je oren klinken.
Die foto die je van dr liet zien was anders ook niet zo geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze moet het ook niet van dr zangkwaliteiten hebben.
Noem 1 iemand die er wel uitziet op de foto zoals in het echt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die foto die je van dr liet zien was anders ook niet zo geweldig
Je snapt toch wel wat ik bedoel? Het was gewoon geen flatterende fotoquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem 1 iemand die er wel uitziet op de foto zoals in het echt?.
Oh zo ja. Ach, gelukkig posten Yuki en die bijstandstrekker uit Emmen hier niet meer, dat scheelt wel weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het kanslozenkliekje post alleen met elkaar. Als je erop reageert, krijg je nooit reactie 'omdat je in het verleden wel eens iets hebt gezegd' of 'omdat je anders misschien in de toekomst niet meer in het broekje van x komt.'
Maar goed, ik maak me er niet druk om ofzo. Ik volg het alleen niet meer, waardoor je wel es wat mist.
Ze is zwanger...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik weet verder niet wat voor noten ze nog op dr zang heeft.
Motorbootquote:
Volgens mij heb je het daar wel eens over gehad... Tof zegquote:
Nee, dat was het ook niet, maar IRL is ze echt heel erg leuk. Ik beweer ook weer niet dat ze Miss Holland is, maar het is een hele leuke, spontane, vriendelijke, treiterige meid. Kan het gewoon goed met dr vindenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel? Het was gewoon geen flatterende foto
Leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat was het ook niet, maar IRL is ze echt heel erg leuk. Ik beweer ook weer niet dat ze Miss Holland is, maar het is een hele leuke, spontane, vriendelijke, treiterige meid. Kan het gewoon goed met dr vinden.
Of op een double datequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukHeb je dr al op een date gevraagd?
wat snap je niet aan zwangerquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukHeb je dr al op een date gevraagd?
Klopt. Ja, het is heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:09 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb je het daar wel eens over gehad... Tof zeg
Dr zusje werkt op een terras op een gracht ergens, het zou kunnenquote:
Maar wat zal de papa van dat kind daar van vinden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr zusje werkt op een terras op een gracht ergens, het zou kunnen.
snap ikquote:
Geen idee, maar aangezien dit allemaal nooit gaat gebeuren ga ik me er ook niet druk om makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wat zal de papa van dat kind daar van vinden?
Ik niet. Wel een gewone datequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, ik heb binnenkort wel een double-date
Soort allesetersorgie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, die van mij is niet gewoon2x bi-meid, 2x bi-gozer
Ik ben in februari begonnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
het is echt lente he? Opeens date iedereen zich weer suf.
Da's niet heel gewoon neequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, die van mij is niet gewoon2x bi-meid, 2x bi-gozer
Nomnomnomnomquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hopelijk eindigt het daar wel in ja
Klopt, al doen zijn vrienden liever de boten vastleggen op één plek en dan een beetje ouwehoeren. Dat is lekker, maar niet als het 30 graden is, dan moet je varenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
snap iklekker stukje varen met wat vrienden is een prima manier om een mooie dag/avond door te brengen.
Je wordt op het water altijd zo heerlijk snel bruinquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, al doen zijn vrienden liever de boten vastleggen op één plek en dan een beetje ouwehoeren. Dat is lekker, maar niet als het 30 graden is, dan moet je varen
Dan moet je inderdaad varen, anders ga je maar op t terras aan het water zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, al doen zijn vrienden liever de boten vastleggen op één plek en dan een beetje ouwehoeren. Dat is lekker, maar niet als het 30 graden is, dan moet je varen
Ik verbrand ook. Maar ja, ik smeer nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
Je wordt op het water altijd zo heerlijk snel bruin
Nou ja, ik niet, ik verbrand
Wat kan je daar voor krijgen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Als je meer dan 15.000 km per jaar rijdt(incl woon-werk), is het hier verplicht om een leaseauto te nemen. Mijn budget is 404 euro. Daar ga ik echt niet van leasen
Zee varen lijkt me ook nog wel leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Een boot vast ankeren en niet varen... no way! Toen ik nog met mijn ex was ging ik altijd mee met haar ouders de zee op. Beetje waterskieen achter een speedjacht.
Waar mensen toch altijd denken het recht tot priveinformatie vandaan te halenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Rubbertje mee en knallen maar... of is dat ook al gebeurd
Ik smeer wel. Maar dan nog verbrand ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik verbrand ook. Maar ja, ik smeer niet
Ding was gewoon bruut! 18meter lang, 2 slaapcabine's en zeewaardig met 2x 250pk Volvo Penta blokken. Dat knalt best leuk op zee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zee varen lijkt me ook nog wel leuk
Je kunt natuurlijk zelf bijleggen, je hebt dan zelf ook niet meer de verzekering, belasting en afschrijving van je eigen auto.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Als je meer dan 15.000 km per jaar rijdt(incl woon-werk), is het hier verplicht om een leaseauto te nemen. Mijn budget is 404 euro. Daar ga ik echt niet van leasen
Hallo het is Fok, daar deel je toch alles met elkaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar mensen toch altijd denken het recht tot priveinformatie vandaan te halen.
De tank van de boot hier is zo leeg, dus dat doe je ook niet iedere dag. Er is hier een prima plas, waar je leuk op kan varen, maar waar het ook leuk is om gewoon te liggen. Ik begrijp ook wel dat mijn vriend niet altijd zin heeft om te varen. Ernaast zitten/liggen is makkelijk, maar ik heb ook wel eens geen zin om te rijden, dus ik begrijp dat hij ook niet altijd zin heeft om te varen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Een boot vast ankeren en niet varen... no way! Toen ik nog met mijn ex was ging ik altijd mee met haar ouders de zee op. Beetje waterskieen achter een speedjacht.
Nee snap ik ook wel, maar varen met dergelijke temperaturen vind ik prettiger dan stil liggen. Waar vaar je dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De tank van de boot hier is zo leeg, dus dat doe je ook niet iedere dag. Er is hier een prima plas, waar je leuk op kan varen, maar waar het ook leuk is om gewoon te liggen. Ik begrijp ook wel dat mijn vriend niet altijd zin heeft om te varen. Ernaast zitten/liggen is makkelijk, maar ik heb ook wel eens geen zin om te rijden, dus ik begrijp dat hij ook niet altijd zin heeft om te varen.
Damn, dat is een flink bakbeest, voor 18m vind ik 2 slaapcabines nog weinig eigenlijk. Dan had je nog flink wat leefruimte over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ding was gewoon bruut! 18meter lang, 2 slaapcabine's en zeewaardig met 2x 250pk Volvo Penta blokken. Dat knalt best leuk op zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |