Of door al het bierquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik pis me de laatste tijd ook helemaal scheel
Wss door de medicatie.
als jullie een keer in de buurt zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kom je ook eens naar een ksc meet?
brabantquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als jullie een keer in de buurt zijnwhy not?
Klachten kunnen divers zijn. Vorig jaar januari anderhalve maand thuis gezet. Het begon met hoofdpijn/stress-gevoel en ging over naar depressie; vermoeidheid; voortdurend spierpijn; ontzettend prikkelbaar; huilbuien; tinteling in armen en tong......quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe zit dat met die vitamine als ik vragen mag? Wat zijn je klachten ?
quote:
ik woon in rotterdamquote:
Roaccutane oftewel acne.quote:
oohhhh!! das te regelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam
was alleen met carnaval parttime in brabant
en nu slik je vitamine pillen??quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klachten kunnen divers zijn. Vorig jaar januari anderhalve maand thuis gezet. Het begon met hoofdpijn/stress-gevoel en ging over naar depressie; vermoeidheid; voortdurend spierpijn; ontzettend prikkelbaar; huilbuien; tinteling in armen en tong......
Dokter dacht, in eerste instantie, aan een burnout; maar mijn vitamine B waarde was veel te laag. Beginnen met prikken en na een 3/4-tal weken kon ik weer fulltime werken
Ok dat is wel heftig ja... nou daar heb je 8 maanden alcohol-loos wel voor over toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Roaccutane oftewel acne.
Zijn redelijk zware medicijnen die mijn gezicht en lippen uitdroogt.
Moet ook 1x in de maand bloed laten onderzoeken en terug naar de dermatoloog.
Ik moet ze voor 8 maanden slikken.
Moet oppassen voor mijn leverquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wat heb je aan een medicijn waar je dood aan gaat?
Mooi klote johquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moet oppassen voor mijn lever
Dus geen alcohol
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, zijn er genoeg hier in Zuid-Holland, dus een ZH meetlocatie is zo gek toch niet dan?
preciesquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, zijn er genoeg hier in Zuid-Holland, dus een ZH meetlocatie is zo gek toch niet dan?
Ja, dat heb ik er uiteraard voor over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok dat is wel heftig ja... nou daar heb je 8 maanden alcohol-loos wel voor over toch?
Maar heb je iets waar mee je je gezicht en lippen kan 'invetten' enzo?
Hoeraquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Koffiefilterzakjeshouder is opgevoerdEr kan nu wel een heel pak filterzakjes in
spontane meets zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesdat leek mij ook wel
ik wil een bbqmeet hier in een van de parkendat is zo cool... Alleen lastig plannen ivm het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |