abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94500224
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
pi_94500272
Wow, dat was even zoeken hoe of wat als kersverse FOK-gebruikster, maar het is gelukt. Applausje voor haarzelf _O-
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:24:45 #3
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94500340
:D

Goed gedaan dan inderdaad!
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:25:47 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94500371
tvp
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:46:19 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94500932
Vanavond afgesproken met m'n ex-vriendinnetje. Haar nieuwe boek is uit en aangezien ik vorig jaar zomer de eerste was die hoorde van het bestaan van dit boek wil ze vanavond een exemplaar aan mij overhandigen.

Heb haar al een half jaar niet meer gezien dus het is toch wel een beetje gek ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:50:32 #6
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94501042
Leuk juist!
pi_94501076
Idd, waarom is dat gek? Moet je elkaar verplicht vaker zien om het normaal te maken?
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:52:37 #8
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94501081
Ik zet er 20 op dat er geneukt gaat worden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:56:54 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94501227
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Idd, waarom is dat gek? Moet je elkaar verplicht vaker zien om het normaal te maken?
Nee, ik zeg ook niet dat ik het stom vind. Maar toch, als je elkaar een half jaar niet hebt gezien is het toch weer een beetje spannend ofzo. Ik heb haar toch heel leuk gevonden natuurlijk.
pi_94501725
Goed dinsdag een date gepland en dit weekend een date gepland. Eens zien wat dit allemaal weer gaat brengen. Spannend!
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:19:32 #11
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94501822
Wat me trouwens opvalt is dat ik door de week in die RP mailtjes maar een of twee nieuwe matches toegestuurd krijg, maar na het weekend dit er steevast veel meer zijn. Dan krijg je er soms wel opeens tien ofzo. Ik vraag me af of dat dan allemaal vrouwen zijn die of hun weekend wat eenzaam vonden, of waar het in de kroeg weer eens niet gelukt is :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94501878
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef Catbert het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat ik door de week in die RP mailtjes maar een of twee nieuwe matches toegestuurd krijg, maar na het weekend dit er steevast veel meer zijn. Dan krijg je er soms wel opeens tien ofzo. Ik vraag me af of dat dan allemaal vrouwen zijn die of hun weekend wat eenzaam vonden, of waar het in de kroeg weer eens niet gelukt is :)
Uberhaupt werken mensen, ook vrouwen ;)

Dus het aantal aanmeldingen in het weekend als men vrij is ligt hoger dan midden in de week. De activiteiten zijn het hoogst op vrijdag begin van de avond net voor staptijd, het weekend en de maandag. Daarna zwakt het weer af.

Overigens een leuk tipje, ga eens in je pauze RP'en, dan is de activiteit even hoog :D
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:27:59 #13
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94502051
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
Uberhaupt werken mensen, ook vrouwen ;)

Dus het aantal aanmeldingen in het weekend als men vrij is ligt hoger dan midden in de week. De activiteiten zijn het hoogst op vrijdag begin van de avond net voor staptijd, het weekend en de maandag. Daarna zwakt het weer af.

Overigens een leuk tipje, ga eens in je pauze RP'en, dan is de activiteit even hoog :D
Mensen zouden zich ook 's avonds aan kunnen melden. Ik verwacht toch dat er ergens in dat weekend inspiratie ontstaat om die stap te maken.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:42:28 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94502465
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mensen zouden zich ook 's avonds aan kunnen melden. Ik verwacht toch dat er ergens in dat weekend inspiratie ontstaat om die stap te maken.
In het weekend zitten er veel minder mensen op internet dan doordeweeks. Kijk maar naar dit forum alleen al, in het weekend is het vrij rustig. Iedereen is de hort op, leuke dingen doen.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:44:11 #15
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94502509
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef Silenus het volgende:
In het weekend zitten er veel minder mensen op internet dan doordeweeks. Kijk maar naar dit forum alleen al, in het weekend is het vrij rustig. Iedereen is de hort op, leuke dingen doen.
Ja, en dan schrijven ze zich op zondagavond kennelijk en-masse in op RP omdat ze zich toch wat onbevredigd voelen :)

Maar ik vraag me af of dit ook aan de dames-kant zo is: dat er maandagochtend veel meer nieuwe aanmeldingen zijn dan de rest van de week.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:48:52 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94502656
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:
Maar ik vraag me af of dit ook aan de dames-kant zo is: dat er maandagochtend veel meer nieuwe aanmeldingen zijn dan de rest van de week.
Denk het wel. Doordeweeks is iedereen bezig met z'n eigen dingetjes, vroeg eruit om naar het werk te gaan. Carriere. Gedoe. Vroeg naar bed. Bleh.

In het weekend wordt er gedanst en gesjanst, en dan lig je ineens zondagochtend in je uppie weer te wachten tot er niemand ontbijt op bed komt brengen. Best wel jammer. En dan heb je ook nog eens niemand om de hele dag mee te neuken of door het bos te wandelen. Dan denk je maandagochtend als je weer zo'n zware week hebt ook %#$^$&^&%^&%'...EN NU WIL IK EEN VENT!
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:52:14 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94502744
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:48 schreef Silenus het volgende:
In het weekend wordt er gedanst en gesjanst, en dan lig je ineens zondagochtend in je uppie weer te wachten tot er niemand ontbijt op bed komt brengen. Best wel jammer. En dan heb je ook nog eens niemand om de hele dag mee te neuken of door het bos te wandelen. Dan denk je maandagochtend als je weer zo'n zware week hebt ook %#$^$&^&%^&%'...EN NU WIL IK EEN VENT!
Oh, ik dacht dat je op vrouwen viel. My bad.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:53:12 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94502769
:')
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:55:27 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94502832
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:53 schreef Silenus het volgende:
:')
Kan toch? Misschien dat je zoveel vrouwen date omdat je gewoon iets mist: een grote negerlul waar je helemaal op los kunt gaan.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:57:05 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94502878
Dan zou ik natuurlijk wel met grote negers daten, als ik dat zou missen. Zo moeilijk is het allemaal niet in het leven!
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:58:05 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94502917
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Dan zou ik natuurlijk wel met grote negers daten, als ik dat zou missen. Zo moeilijk is het allemaal niet in het leven!
Misschien dat je nog niet uit de kast bent, of het gewoon nog niet door hebt. Ik praat je met alle plezier aan dat je gewoon homo bent hoor :D

Meer vrouwen voor mij, huhu
pi_94503212
Gister trouwens iets heel fouts gedaan.

Zat bij een klant waar een zeer schone dame werkte, heb een paar vragen aan haar moeten stellen, en ik had het gevoel dat ze redelijk met mij aan het flirten was, en ik natuurlijk terug flirten. Tegen 4en op facebook een bericht naar haar gestuurd, vrijwel direct eentje terug, en weer even later maar gevraagd of ze een hapje wilde eten die avond... en toen werd het stil....

Ik gelijk in de stress van.. OOH kak, Snuit, doe dan ook niet zoiets idioots.

Krijg ik rond 8 uur een bericht met haar telefoon nummer dat ze weg moest en het dus helaas niet meer gelezen had en ze graag eens een hapje ging eten met me *O* OEF! :D
pi_94503389
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:

Zat bij een klant waar een zeer schone dame werkte, heb een paar vragen aan haar moeten stellen, en ik had het gevoel dat ze redelijk met mij aan het flirten was, en ik natuurlijk terug flirten. Tegen 4en op facebook een bericht naar haar gestuurd, vrijwel direct eentje terug, en weer even later maar gevraagd of ze een hapje wilde eten die avond... en toen werd het stil....

Krijg ik rond 8 uur een bericht met haar telefoon nummer dat ze weg moest en het dus helaas niet meer gelezen had en ze graag eens een hapje ging eten met me *O* OEF! :D
Dat zijn de leukste ;)
pi_94504344
quote:

Ik vind um stoer!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:39:47 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94504434
quote:

Goed bezig! Ik ben daar in ieder geval erg voorzichtig mee. Als ik als consultant bij een klant zit en deze dan ga lopen versieren kan dat erg verkeerd opgevat worden. Maar er zitten regelmatig erg leuke tussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')