SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Nee, ik zeg ook niet dat ik het stom vind. Maar toch, als je elkaar een half jaar niet hebt gezien is het toch weer een beetje spannend ofzo. Ik heb haar toch heel leuk gevonden natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Idd, waarom is dat gek? Moet je elkaar verplicht vaker zien om het normaal te maken?
Uberhaupt werken mensen, ook vrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef Catbert het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat ik door de week in die RP mailtjes maar een of twee nieuwe matches toegestuurd krijg, maar na het weekend dit er steevast veel meer zijn. Dan krijg je er soms wel opeens tien ofzo. Ik vraag me af of dat dan allemaal vrouwen zijn die of hun weekend wat eenzaam vonden, of waar het in de kroeg weer eens niet gelukt is
Mensen zouden zich ook 's avonds aan kunnen melden. Ik verwacht toch dat er ergens in dat weekend inspiratie ontstaat om die stap te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Wicked-Game het volgende:
Uberhaupt werken mensen, ook vrouwen
Dus het aantal aanmeldingen in het weekend als men vrij is ligt hoger dan midden in de week. De activiteiten zijn het hoogst op vrijdag begin van de avond net voor staptijd, het weekend en de maandag. Daarna zwakt het weer af.
Overigens een leuk tipje, ga eens in je pauze RP'en, dan is de activiteit even hoog
In het weekend zitten er veel minder mensen op internet dan doordeweeks. Kijk maar naar dit forum alleen al, in het weekend is het vrij rustig. Iedereen is de hort op, leuke dingen doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen zouden zich ook 's avonds aan kunnen melden. Ik verwacht toch dat er ergens in dat weekend inspiratie ontstaat om die stap te maken.
Ja, en dan schrijven ze zich op zondagavond kennelijk en-masse in op RP omdat ze zich toch wat onbevredigd voelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef Silenus het volgende:
In het weekend zitten er veel minder mensen op internet dan doordeweeks. Kijk maar naar dit forum alleen al, in het weekend is het vrij rustig. Iedereen is de hort op, leuke dingen doen.
Denk het wel. Doordeweeks is iedereen bezig met z'n eigen dingetjes, vroeg eruit om naar het werk te gaan. Carriere. Gedoe. Vroeg naar bed. Bleh.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:
Maar ik vraag me af of dit ook aan de dames-kant zo is: dat er maandagochtend veel meer nieuwe aanmeldingen zijn dan de rest van de week.
Oh, ik dacht dat je op vrouwen viel. My bad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:48 schreef Silenus het volgende:
In het weekend wordt er gedanst en gesjanst, en dan lig je ineens zondagochtend in je uppie weer te wachten tot er niemand ontbijt op bed komt brengen. Best wel jammer. En dan heb je ook nog eens niemand om de hele dag mee te neuken of door het bos te wandelen. Dan denk je maandagochtend als je weer zo'n zware week hebt ook %#$^$&^&%^&%'...EN NU WIL IK EEN VENT!
Kan toch? Misschien dat je zoveel vrouwen date omdat je gewoon iets mist: een grote negerlul waar je helemaal op los kunt gaan.quote:
Misschien dat je nog niet uit de kast bent, of het gewoon nog niet door hebt. Ik praat je met alle plezier aan dat je gewoon homo bent hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Silenus het volgende:
Dan zou ik natuurlijk wel met grote negers daten, als ik dat zou missen. Zo moeilijk is het allemaal niet in het leven!
Dat zijn de leukstequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gister trouwens iets heel fouts gedaan.
Zat bij een klant waar een zeer schone dame werkte, heb een paar vragen aan haar moeten stellen, en ik had het gevoel dat ze redelijk met mij aan het flirten was, en ik natuurlijk terug flirten. Tegen 4en op facebook een bericht naar haar gestuurd, vrijwel direct eentje terug, en weer even later maar gevraagd of ze een hapje wilde eten die avond... en toen werd het stil....
Ik gelijk in de stress van.. OOH kak, Snuit, doe dan ook niet zoiets idioots.
Krijg ik rond 8 uur een bericht met haar telefoon nummer dat ze weg moest en het dus helaas niet meer gelezen had en ze graag eens een hapje ging eten met meOEF!
Ik vind um stoer!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zat bij een klant waar een zeer schone dame werkte, heb een paar vragen aan haar moeten stellen, en ik had het gevoel dat ze redelijk met mij aan het flirten was, en ik natuurlijk terug flirten. Tegen 4en op facebook een bericht naar haar gestuurd, vrijwel direct eentje terug, en weer even later maar gevraagd of ze een hapje wilde eten die avond... en toen werd het stil....
Krijg ik rond 8 uur een bericht met haar telefoon nummer dat ze weg moest en het dus helaas niet meer gelezen had en ze graag eens een hapje ging eten met meOEF!
Goed bezig! Ik ben daar in ieder geval erg voorzichtig mee. Als ik als consultant bij een klant zit en deze dan ga lopen versieren kan dat erg verkeerd opgevat worden. Maar er zitten regelmatig erg leuke tussen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |