Mjah en goed ook. Slecht hoor, zo zonder Stoll en Kopitar.quote:
myp2pforum.eu en dan naar het NHL-forum toe gaan. Staat elke dag een mooie sticky met alle beschikbare streams. Tijdens de playoffs zijn van elke wedstrijd meestal zo'n 8 streams beschikbaar, vaak zelfs meer. Kwaliteit verschilt alleen wel heel erg, dus even de beste uitzoeken. Kilonet is in ieder geval altijd goedquote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef MrEarcheese het volgende:
Iemand die nog een goede stream heeft, of mag dat niet gedeeld worden op FOK?![]()
Geloof best dat je het leuk vond dat de Caps eruit vlogen tegen de Canadiensquote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Saviola het volgende:
Pff de Caps moeten dat defensieve gekut achterwege laten. Vorig jaar waren ze stukken leuker om te zien. Nu is het alleen maar vervelend om te zitten kijken.
haha inderdaad zegquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Katth het volgende:
Die snor van Dubinsky verdient het gewoon om te verliezen
Let's hope not.quote:
Dom van Koivu. Toch nog spannend in de laatste secondes. 4-3 Nashville (2-1 series). Zal lastig worden..quote:Op maandag 18 april 2011 02:35 schreef Doler12 het volgende:
Godver penalty voor de ducks en nog maar 2 minuten
Je doet zoveel moeite, maar ik ga uit principe niet juichen voor de Penguinsquote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef Saviola het volgende:
3de periode van Caps/Rangers niet meer gezien maar ik kan prima leven met de uitslag
Ik zei toch dat die serie een eitje voor ze ging worden. Ik had al 4-0 voorspeldquote:
yupyup, zonde man. Zeker omdat ze nog gelijk kwamen dankzijquote:
Skinner moet 'm winnen imo.quote:San Jose centre Logan Couture, Islanders winger Michael Grabner and Carolina Hurricanes centre Jeff Skinner are the three finalists for NHL rookie of the year.
The Calder Trophy winner will be announced June 22 at the NHL awards in Las Vegas.
Couture had 32 goals, 56 points and was a plus-18 for the Sharks.
Grabner didn't start the season with the Islanders, but ended it as the club's goals leader with 34.
Skinner, just 18, led all rookies in scoring as the league's youngest player. He had 31 goals and 32 assists.
quote:After each delivered what some are calling questionable hits in Monday night's Game 3 between Tampa Bay and Pittsburgh, both Penguins forward Chris Kunitz and Lightning forward Steve Downie had disciplinary hearings with the NHL Tuesday, according to a TSN report.
1 game voor Kunitzquote:
Klopt, ben er ook heel blij mee. Volgende wedstrijd hopelijk wel wat minder spannend maken en toch winnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:12 schreef Katth het volgende:
Lekkere overwinning Nyny. Zo win je ze zelden
Ga die wedstrijd vanavond maar even terugkijken. Caps game ga ik vannacht overslaan, vorige week niet echt goed bevallen met het voor de tijd gaan slapen. Dit weekend volop games kijken!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt, ben er ook heel blij mee. Volgende wedstrijd hopelijk wel wat minder spannend maken en toch winnen.
Prutserquote:Op woensdag 20 april 2011 06:43 schreef nyny83 het volgende:
Whaha ik zet mn wekker voor de SJS-LAK game, gaat ie niet af. Ik ben net op tijd voor de derde periode nu en kijk naar de stand: 5-5!!! IK MIS GVD DE MEEST EPISCHE WEDSTRIJD OOIT!!!
Stevie Yquote:Vancouver's Mike Gillis, Nashville's David Poile and Tampa Bay's Steve Yzerman are the three finalists for the 2010-11 NHL General Manager of the Year Award.
Voting for this award was conducted by the NHL's 30 GMs and a panel of NHL executives, print and broadcast media.
The winner will be announced June 22 in Las Vegas.
Kunnen die ook streams opnemen dan? Kheb geen digitale TV met ESPN oid...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef Saviola het volgende:
[..]
Prutsermisschien eens een recorder aanschaffen
Agreed. Wat hij in een jaar tijd heeft bewerkstelligd is ongeëvenaard. Canucks doen het ook heel goed, maar die zaten er vorig jaar ook al dichbij. Lightning zijn veel harder gegroeid.quote:
Toch eens doen man.. ze hebben al elke Sharks game uitgezonden..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kunnen die ook streams opnemen dan? Kheb geen digitale TV met ESPN oid...
Wordt het niet eens tijd om de 21e eeuw te betreden, en analoge televisie af te schaffen?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef nyny83 het volgende:
Kunnen die ook streams opnemen dan? Kheb geen digitale TV met ESPN oid...
Kheb Tele2 al in bestelling staan. Denk alleen dat ik voor ESPN extra moet betalen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef Saviola het volgende:
[..]
Toch eens doen man.. ze hebben al elke Sharks game uitgezonden..
Yep.... ik heb em voornamelijk gehoord de wedstrijd, in de auto en zo.... alleen de 1e en 3e period eigenlijk, en dan deels. Was uit met het vrouwtje.quote:
Het lijkt me echt zo frustrerend als je Henrik Lundqvist bent. Sta je elke dag de sterren van de hemel te keepen, maar omdat je zo'n ongelofelijk prutsteam hebt verlies je alsnog. En dat terwijl ze met Gaborik, Lundqvist, Callahan, Dubinsky, Frolov, Wolski, Staal en Girardi best aardige spelers hebben. Tijd voor een coaching change?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |