quote:
Zaterdagochtend, 7 uur. Dan begint mijn weekend.quote:
Mooi zorg ik wel dat ik om 7 uur bij je benquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zaterdagochtend, 7 uur. Dan begint mijn weekend.
Mijne vandaag om 5 uur!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zaterdagochtend, 7 uur. Dan begint mijn weekend.
Je trekt het wel mop!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor mij ook... maar bijna is zo relatief...
ik las het ja... maar wat is de reden erachter eigenlijk? die snap ik niet helemaal..quote:
Wie gaat die maken danquote:
Als boobs en ik het maar snappenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik las het ja... maar wat is de reden erachter eigenlijk? die snap ik niet helemaal..
Ja, heb je wel gelijk in... maar het idee dat het de rest van de week mooi weer is en dat het in het weekend weer kouder wordt, daar word ik niet echt vrolijk vanquote:
Nouja, waarom niet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik las het ja... maar wat is de reden erachter eigenlijk? die snap ik niet helemaal..
Ja, dat is opzich het belangrijkste... maar waarom maken jullie dan ons zo nieuwsgierig?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als boobs en ik het maar snappen
Achja, het word vanzelf zomer enzo, dan kan je elke dag vol op genieten van het weer enzo!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, heb je wel gelijk in... maar het idee dat het de rest van de week mooi weer is en dat het in het weekend weer kouder wordt, daar word ik niet echt vrolijk van
Het is heel simpel. Boobs wil foto's van een bepaald buikje. Die ga ik zaterdag makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is opzich het belangrijkste... maar waarom maken jullie dan ons zo nieuwsgierig?![]()
omdat je vast al wel eens een foto van haar gezien hebt?quote:
Hoe simpel kan het zijn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Boobs wil foto's van een bepaald buikje. Die ga ik zaterdag maken
Ah, op die fiets, veel plezier met jullie buikfoto'squote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Boobs wil foto's van een bepaald buikje. Die ga ik zaterdag maken
Tja, zo kan je hem ook interpreteren....quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je vast al wel eens een foto van haar gezien hebt?
Ik ga geen foto's van mijn huge olifantenbuik makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je vast al wel eens een foto van haar gezien hebt?
Olifantenbuik?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn huge olifantenbuik maken
simpel... buikje laten zien, camera ervoor, op het knopje drukken, op de pc zetten, even versturen en klaarquote:
Nog simpeler.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
simpel... buikje laten zien, camera ervoor, op het knopje drukken, op de pc zetten, even versturen en klaar
WA ftw! Nog simpeler dus!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
simpel... buikje laten zien, camera ervoor, op het knopje drukken, op de pc zetten, even versturen en klaar
Of ik vertrek om 7 uur pas uit Zuid Oost. Zoals vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi zorg ik wel dat ik om 7 uur bij je ben
Nee, dat heb ik nu ook wel doorquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn huge olifantenbuik maken
Gheghehehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog simpeler.
Foto maken en met whatsapp versturen
Ja ik ben huge en dik en vadsig en gisteren werd ik door iemand olifant genoemdquote:
Ik wacht wel danquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of ik vertrek om 7 uur pas uit Zuid Oost. Zoals vandaag
Had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog simpeler.
Foto maken en met whatsapp versturen
Ohwww........ Dat zal wel meevallen toch!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben huge en dik en vadsig en gisteren werd ik door iemand olifant genoemd
Dat ben je pas na de 16e.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwww........ Dat zal wel meevallen toch!![]()
iemand noemde mij zwanger!
proficiat, hoeveel maanden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou als je voor olifant wordt uitgemaakt dan valt het niet meequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Als het een stomme gast was zou hij er wel geen verstand van hebben!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou als je voor olifant wordt uitgemaakt dan valt het niet mee![]()
Stomme gast die dat deed
Hoor je het Ezquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Als het een stomme gast was zou hij er wel geen verstand van hebben!
HA! fucking N00bc4k3!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoor je het Ez![]()
Je hebt er geen verstand van
Ach, mensen kleineren met woorden is laag... is je eigen tekortkomingen camoufleren...quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben huge en dik en vadsig en gisteren werd ik door iemand olifant genoemd
Je noemt jezelf een zeekoe, dan moet ik toch wat anders verzinnen om jou te plagen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoor je het Ez![]()
Je hebt er geen verstand van
Meisjes plagen....................quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je noemt jezelf een zeekoe, dan moet ik toch wat anders verzinnen om jou te plagen?
Ik nie snap jouquote:
Hihiquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, mensen kleineren met woorden is laag... is je eigen tekortkomingen camoufleren...
Denk je dat je ook een dag kan ZONDER mij te plagen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je noemt jezelf een zeekoe, dan moet ik toch wat anders verzinnen om jou te plagen?
Pijpbeurt tijdens het voetbal kijken vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Meisjes plagen....................kusjes vragen!!!!!
Oeh, dan ga ik jou veel plagen de komende tijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Mannenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pijpbeurt tijdens het voetbal kijken vragen
Heul niet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh, dan ga ik jou veel plagen de komende tijd
Dan heb ik even rustquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh, dan ga ik jou veel plagen de komende tijd
Welkom terug in dat geval!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op m'n eigen plek weer, was ff op andere afdeling
daar valt iets aan te doen hequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:05 schreef NBT het volgende:
Ohw, en ik heb helemaal geen skype meer op mijn laptop staan
Maar skypen is leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:05 schreef NBT het volgende:
Installeren die hap!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:05 schreef NBT het volgende:
jajajajajajaja, morgen. maar dan moet ik nog een mic kopenquote:
Hoe heb jij die jingle ingesproken dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:06 schreef NBT het volgende:
[..]
jajajajajajaja, morgen. maar dan moet ik nog een mic kopen
* Koen66 heeft een laptop met mic en cam ingebouwdquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:06 schreef NBT het volgende:
[..]
jajajajajajaja, morgen. maar dan moet ik nog een mic kopen
Nou.....quote:
Mijn nettop heeft ingebouwde mic dinges...quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heb jij die jingle ingesproken dan?
Ik niet, ez somsquote:
Ik momenteel 2 van die laptopsquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 heeft een laptop met mic en cam ingebouwd
Dat heeft Ez ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn nettop heeft ingebouwde mic dinges...
Ik weet niet of mijn nettop skype trektquote:
Mijn craptop kan het ook aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn nettop skype trekt
stenen tijdperk geval?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn nettop skype trekt
Daarom plaag ik nooit... van kusjes ga ik blozenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Lol nee 2 maanden oud, maarja, nettops zijn daar nietecht voor gemaakt hequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom plaag ik nooit... van kusjes ga ik blozen
Jaa inderdaad....quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CC was daar ook meer de aanjager van idd
quote:
En jij bent een vent, dus durf je niet te blozen. Dat is pas zwak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blozen is een teken van emotie en emotie is zwakheid
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
blozen is een teken van emotie en emotie is zwakheid
![]()
![]()
![]()
check die laatste smileyquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:12 schreef NBT het volgende:
[..]
En jij bent een vent, dus durf je niet te blozen. Dat is pas zwak.
Zeg dan niet van de gekke dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
check die laatste smiley
en jij weet ook wel beter... ik bloos veel te vaak
Dan komt mn bedquote:Informatie betreffende de aflevering :
De levering zal bezorgd worden op
23-03-2011, tussen 14:11 en 17:11 uur.
OK... maar dat komt de snelheid hier niet ten goede als ik mn mond ga houdenquote:
wat voor OS draait er dan opquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Lol nee 2 maanden oud, maarja, nettops zijn daar nietecht voor gemaakt he
Zorg dat je om 17.23 thuis bent, dan zullen ze aanbellenquote:
je vraagt je af hoe ze de tijden verzinnenquote:
Ik ben de hele dag thuis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zorg dat je om 17.23 thuis bent, dan zullen ze aanbellen
haha echt he!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zorg dat je om 17.23 thuis bent, dan zullen ze aanbellen
Nou inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je vraagt je af hoe ze de tijden verzinnen
ik verveel me wel, maar mag toch niet weg op mn werkquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag thuis.
Ik ga in mn eentje mn laminaat leggen![]()
Mocht iemand zich vervelen en me willen helpen dan graag
Wat een gemene baas heb jequote:Op woensdag 23 maart 2011 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verveel me wel, maar mag toch niet weg op mn werk
Succes... nope moet vanavond naar de IKEA hoorde ik gister en aangezien jij op 2 uur rijden woont, is dat niet te doen voor mij vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag thuis.
Ik ga in mn eentje mn laminaat leggen![]()
Mocht iemand zich vervelen en me willen helpen dan graag
Ja, ervaring leert dat...quote:
mn baas moet ik vandaag niks vragen. die heeft een behoorlijk pesthumeur op het momentquote:
Mjah ik weet het. Kan hier in de buurt ook niemand bellen. Al die boeren hebben rugklachtenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:16 schreef NBT het volgende:
Tja, ik heb ook niet veel te doen vandaag volgens mij, maar mijn werk zal er ook niet blij mee zijn.... en je woont nogal uit de buurt...
Je hoeft je mond niet te houdenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK... maar dat komt de snelheid hier niet ten goede als ik mn mond ga houden
Zn vrouw is loops?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mn baas moet ik vandaag niks vragen. die heeft een behoorlijk pesthumeur op het moment
Dan geef ik m wel aan jouquote:
nee, monteurs van ons zijn gisteren niet heel slim bezig geweest. zijn van een fabrieksterrein af getrapt. Baas moet vandaag daar op het matje komenquote:
Dat zuigt wel dat je zo ver weg woontquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik weet het. Kan hier in de buurt ook niemand bellen. Al die boeren hebben rugklachten![]()
Mn ex wil ik niet eens meer in de buurt hebben om te helpen.
Dat weet ik. Ver weg van alles en iedereen. Alle leuke mensjes wonen in het westenquote:
Omdat ik onder de plak zit en toch naar de ikea in barendrecht ga...quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:19 schreef NBT het volgende:
MD, waarom ga je niet vrijdagavond naar ikea?
half 6packquote:
Misschien voor een volgende keer als je gaat verhuizenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ver weg van alles en iedereen. Alle leuke mensjes wonen in het westen
Ohw.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Omdat ik onder de plak zit en toch naar de ikea in barendrecht ga...
oneens!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ver weg van alles en iedereen. Alle leuke mensjes wonen in het westen
Neeee..... the HORRORquote:
Een mogelijkheid tot minimeeten, omdat NBT dan in het openbaar te zien isquote:
Jij gaat naar Utrecht dan of niet?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een mogelijkheid tot minimeeten, omdat NBT dan in het openbaar te zien is
Dit ja...quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een mogelijkheid tot minimeeten, omdat NBT dan in het openbaar te zien is
Waarschijnlijk naar die daar bij Amersfoort In de buurt...quote:[..]
Jij gaat naar Utrecht dan of niet?
hihi..quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:25 schreef tripack het volgende:
Deessssieeeejj![]()
hoest met jouw op jouw laatste werkdag van deze week
MDwassup
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Dit ja...
[..]
Waarschijnlijk naar die daar bij Amersfoort In de buurt...
Helaas Pindakaas!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik begin stille hints te begrijpen
Dat is echt te ver omrijden voor mij...Das een uur rijden, terwijl er hier 1 op 10 minuten zit
Zeg dat wel...quote:
mooooi dat je zo vrijlijk bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
hihi..![]()
Jaaaa goed!! Ik ben vrolijk!![]()
Gister ook al!
![]()
Geen idee waarom, maar het werkt voor me!
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:28 schreef NBT het volgende:
Ik kan mijn middelvinger niet meer buigen, hij is ook opeens vet dik enzo..Zou het door het scrollen komen?
doe je dat niet met je wijsvinger?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:28 schreef NBT het volgende:
Ik kan mijn middelvinger niet meer buigen, hij is ook opeens vet dik enzo..Zou het door het scrollen komen?
Op mijn nettop draaitie best. je kan er alleen zo weinig mee... maar mijn nettop zou Windows 7 32 niet trekken joh...quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:28 schreef Koen66 het volgende:
@NBT: lees weinig positieve verhalen over Windows 7 starter
Lol, nee.... wtf, met je wijsvinger scrollen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe je dat niet met je wijsvinger?
Skype schijnt ie toch wel te lustenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Op mijn nettop draaitie best. je kan er alleen zo weinig mee... maar mijn nettop zou Windows 7 32 niet trekken joh...
wtf is een nettop?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Op mijn nettop draaitie best. je kan er alleen zo weinig mee... maar mijn nettop zou Windows 7 32 niet trekken joh...
Met jou ook alles okeee???quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:29 schreef tripack het volgende:
[..]
mooooi dat je zo vrijlijk benthouwe zo
Dan ga ik dat vanmiddag maar eens proberen!quote:
eten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan ga ik dat vanmiddag maar eens proberen!
jaah heb zin in morgenquote:
Ohw, ben ik dan echt zo vreemd?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:31 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah heb zin in morgen![]()
nog wel een beetje moei maar ach
ik scroll wel met mijn wijsvinger
nee, ik vind dat vork poppetje gewoon leuk.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:30 schreef Koen66 het volgende:
of ben je druk bezig met andere dingen met je vinger![]()
![]()
Lijkt me stug, dan buig je m toch juist... Klinkt een beetje als mn beide pinken en een ringvinger... maar ja die zijn met korfballen al verschillende keren zwaar gekneusd geweest en pink ook een keer gebrokenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:28 schreef NBT het volgende:
neu gewoon lekker gekquote:
Kijk jij maar uit voor je jouwe!quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lijkt me stug, dan buig je m toch juist... Klinkt een beetje als mn beide pinken en een ringvinger... maar ja die zijn met korfballen al verschillende keren zwaar gekneusd geweest en pink ook een keer gebroken
Nee, ik scroll ook met middelvingerquote:
Emmenquote:
Ja, maar dan voel ik de pijn ook als ik scrol....quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lijkt me stug, dan buig je m toch juist... Klinkt een beetje als mn beide pinken en een ringvinger... maar ja die zijn met korfballen al verschillende keren zwaar gekneusd geweest en pink ook een keer gebroken
Ik heb al een afspraak met mn zoon. De volgende verhuizing gaan we naar Amsterdam omgevingquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Misschien voor een volgende keer als je gaat verhuizen
Dat is al iets meer in de buurtquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak met mn zoon. De volgende verhuizing gaan we naar Amsterdam omgeving
mijn middelvinger ligt juist op de rechtermuisknopquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar dan voel ik de pijn ook als ik scrol....
Maargoed hoe kunnen jullie nou met je wijsvinger scrollenDaar moet je toch mee klikken enzo, en dan ligt de middelvinger toch sowieso al op het scrolwieltje?
waarom woon je er dan?quote:
quote:
Lang verhaal kort.quote:
Die kans moet je grijpen dan hea!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.
Kreeg als eerste een huis in emmen aangeboden
Oke,quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.
Kreeg als eerste een huis in emmen aangeboden
Hooow is....quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die kans moet je grijpen dan hea!
Heb trouwens gister voor het eerst in mn leven een filmpje gemonteerd
Juist het hoge gehalte boeren staat me zo tegenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke,
Emmen lijkt mij niet verkeerd, maar ja, wat weet ik. Ik ben ook maar een boerelul
Ja, goed hea!quote:
Drechtsteden ftw!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist het hoge gehalte boeren staat me zo tegen
Uhm nee. Ben wel blij dat ik daar weg ben.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee. Ben wel blij dat ik daar weg ben.
Trouwens is jouw echte naam robert?
Hoeksche waardquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee. Ben wel blij dat ik daar weg ben.
Trouwens is jouw echte naam robert?
Goed bezig...quote:
BIETEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
Hoeksche waardniet te hoog boeren gehalte
Maar zit je er eenmaal middenin, dan heb je het reuze naar je zinquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:46 schreef NBT het volgende:
Hoe dichter bij dorth, hoe rotter het wordt.
?? pardon?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar zit je er eenmaal middenin, dan heb je het reuze naar je zin
Regio van de bietenteeltquote:
dan geloof je het nietquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar zit je er eenmaal middenin, dan heb je het reuze naar je zin
Dorth is vast gezellig dan zwijndrecht!quote:
Weet ik niet, heb nooit in dort gewoond, maar wat ik van mn broer hoor, is het in Zwijndrecht toch gezelligerquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Dorth is vast gezellig dan zwijndrecht!
Ik vind nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb nooit in dort gewoond, maar wat ik van mn broer hoor, is het in Zwijndrecht toch gezelliger
in de hoekse waard nietquote:
Wat doet die h erachter? Het is Dort of Dordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Dorth is vast gezellig dan zwijndrecht!
Achja weet ik veel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doet die h erachter? Het is Dort of Dordt
dort is een speciaalbierquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doet die h erachter? Het is Dort of Dordt
Ik ben 1 keer in de Keuvel geweest in zwijndrecht, had toen allemaal mannen eruit gezopen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb nooit in dort gewoond, maar wat ik van mn broer hoor, is het in Zwijndrecht toch gezelliger
ik ben verliefd op een seuterquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in de hoekse waard niet
En heb je mij dat ooit zien posten hier?
Plannen om naar dort te verhuizen dan?quote:
ik wil toch wel een keer met jou zuipenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in de Keuvel geweest in zwijndrecht, had toen allemaal mannen eruit gezopen!
zoetermeerquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ben een echte Dordtenaar, in 1995 echter naar Zoetermeer ge-emigreerd....
Terecht...quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in de Keuvel geweest in zwijndrecht, had toen allemaal mannen eruit gezopen!
Geboren op de Staartquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:50 schreef Koen66 het volgende:
ik ben een echte Dordtenaar, in 1995 echter naar Zoetermeer ge-emigreerd....
Tijd voor een Alci-meetquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil toch wel een keer met jou zuipen
Daar woont mn broer nuquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geboren op de Staart
Net niet op de gifgrond
Oke!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil toch wel een keer met jou zuipen
quote:
Nu al aan het terugkrabbelen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Boobs: ik heb het vermoeden dat ik zaterdag mn foon opeens nergens kan vinden
Ik niet hoor.quote:
Ohw jah, Andriesquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat snap ik wel...
Andries... weet je...
neeee, Ez, Blijf bij haar foon uit de buurt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Boobs: ik heb het vermoeden dat ik zaterdag mn foon opeens nergens kan vinden
Ja daar luistert hij vast naarquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef NBT het volgende:
[..]
neeee, Ez, Blijf bij haar foon uit de buurt!
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef NBT het volgende:
[..]
neeee, Ez, Blijf bij haar foon uit de buurt!
Make me.quote:
Zo de airco is uit en gaat slapen en ik ga in gevecht met mn laminaatquote:
Airco? luxe hoor...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo de airco is uit en gaat slapen en ik ga in gevecht met mn laminaat
Sterkte!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
succesquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met airco bedoel ik Ez. Zat te skypen met hem en hij maakt een klereherrie altijd. Klinkt net alsof ie in de airco zitquote:
Ah, ik dacht al... zo warm is het toch nog nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met airco bedoel ik Ez. Zat te skypen met hem en hij maakt een klereherrie altijd. Klinkt net alsof ie in de airco zit
Sterrenburg dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geboren op de Staart
Net niet op de gifgrond
waar vind ik die?quote:
Die staat al te volquote:
Koop een nieuwe, dan heb je een lege!quote:
Is misschien wel een ideequote:
quote:
Daar woont Yvonne.quote:
Is leuk hoorquote:
Kan je dan ook een trio gesprek voeren?quote:
Yepz nog wel meer mensen erbij ook. Geen idee wat de max isquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan je dan ook een trio gesprek voeren?
lijkt me verwarrend.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz nog wel meer mensen erbij ook. Geen idee wat de max is
Is het soms ookquote:
als veel domme praat door elkaar wil horen ga ik wel naar de kroeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het soms ook![]()
Maar ook heel leuk
je moet wel weten wie hoe klinkt dan inderdaad en zulks.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het soms ook![]()
Maar ook heel leuk
Ik neem aan dat je het verschil tussen Ez en mij wel zal horenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:31 schreef NBT het volgende:
[..]
je moet wel weten wie hoe klinkt dan inderdaad en zulks.
Dat hoop ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het verschil tussen Ez en mij wel zal horen
ik ook, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het beste recept aant zoeken ben voor mijn pasta carnonara van vanavondquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het beste recept aant zoeken ben voor mijn pasta carnonara van vanavond
Ja maar hups heeft het drukquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:39 schreef NBT het volgende:
Nu ik het over eten heb denk ik opeens dat Huppel mij al dagen geen WA meer stuurt...Daarom dij ik uit.
neem maar rustig pauzequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hups heeft het druk![]()
Even peukiepauze heur
Pics van je dijenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:44 schreef NBT het volgende:
[..]
neem maar rustig pauze![]()
En het is mijn eigen schuld dat ik uitdij.
quote:
Jep, ben geleerd en knapquote:
Ik heb ooit geleerd en ben soms knap vervelend. telt dat ook?quote:
Geleerd, tja heb gestudeerd... dus dat mag ik wel zeggen..quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ooit geleerd en ben soms knap vervelend. telt dat ook?
Ssstttttquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geleerd, tja heb gestudeerd... dus dat mag ik wel zeggen..
en knap... tja dat heb je zelf gezegd![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ssst... zal ik ook niks zeggen over je dijen
Daar zou ik niks over zeggenquote:
raar woord is dat eigenlijk...quote:
Dan praat ik maar met jullie... ipv van met de dijen van collega's hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:02 schreef NBT het volgende:
Dijen - Kletser : het kletsen met dijen, ze antwoorden helaas niet.
je kunt ook tegen dijen aan kletsen, dan word het misschien leuker..quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:02 schreef NBT het volgende:
Dijen - Kletser : het kletsen met dijen, ze antwoorden helaas niet.
hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan praat ik maar met jullie... ipv van met de dijen van collega's hier
wat versta jij onder kletsen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt ook tegen dijen aan kletsen, dan word het misschien leuker..
Petsen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat versta jij onder kletsen dan?
botsen, klappen, klapperen, kletsen, kletteren, klotsen, ploffen, striemen, tikken, zwiepenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat versta jij onder kletsen dan?
en dat KEIHARD!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
botsen, klappen, klapperen, kletsen, kletteren, klotsen, ploffen, striemen, tikken, zwiepen
iets in die trant
quote:
Doe maar bij DW, die schijnt dat wel leuk te vindenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
botsen, klappen, klapperen, kletsen, kletteren, klotsen, ploffen, striemen, tikken, zwiepen
iets in die trant
ook niet in deze context: Ik geef je een pets.quote:
Ja, zo wel... maar kon het als werkwoord even niet thuisbrengenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
ook niet in deze context: Ik geef je een pets.![]()
Mijn kont heeft nog trauma's van de pets die Ez erop gaf in december 2009quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zo wel... maar kon het als werkwoord even niet thuisbrengen
Ik heb niet echt losse handjes, sla nooit zomaar, en geef ook niet zomaar iemand een pets!
bahahaha... dat komt wel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Kutlaminaat. Stik er maar in. Zo'n betonnen vloer is ook wel mooi
Rot voor je kont... wil je kont erover praten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kont heeft nog trauma's van de pets die Ez erop gaf in december 2009
Ja hoe danquote:
kletsen doe je ook niet met je handen maar met je bekkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zo wel... maar kon het als werkwoord even niet thuisbrengen
Ik heb niet echt losse handjes, sla nooit zomaar, en geef ook niet zomaar iemand een pets!
Nee, geen behoefte aan pratenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rot voor je kont... wil je kont erover praten?
Ik kan er ook zo slecht tegen als ploeggenotes voor of tijdens een wedstrijd me een pets op mn billen geven...
het gaat over Petsen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kletsen doe je ook niet met je handen maar met je bekken
vrienden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoe dan![]()
Ik heb gewoon iemand nodig die de plankjes op zn plek houdt.
Ohww.... bel random aan bij iemand in de buurt en ga smeken om hulp.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoe dan![]()
Ik heb gewoon iemand nodig die de plankjes op zn plek houdt.
Dat ik daar nog niet aan had gedachtquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik daar nog niet aan had gedacht![]()
1) wonen in het westen
2) werken
3) hebben rugklachten en kunnen daardoor niet klussen
Mjah ik denk dat ik die zo maar uit school ga halen. Dan mag hij helpenquote:
Dat kan hij bestquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat ik die zo maar uit school ga halen. Dan mag hij helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |