quote:
Zaterdagochtend, 7 uur. Dan begint mijn weekend.quote:
Mooi zorg ik wel dat ik om 7 uur bij je benquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zaterdagochtend, 7 uur. Dan begint mijn weekend.
Mijne vandaag om 5 uur!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zaterdagochtend, 7 uur. Dan begint mijn weekend.
Je trekt het wel mop!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor mij ook... maar bijna is zo relatief...
ik las het ja... maar wat is de reden erachter eigenlijk? die snap ik niet helemaal..quote:
Wie gaat die maken danquote:
Als boobs en ik het maar snappenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik las het ja... maar wat is de reden erachter eigenlijk? die snap ik niet helemaal..
Ja, heb je wel gelijk in... maar het idee dat het de rest van de week mooi weer is en dat het in het weekend weer kouder wordt, daar word ik niet echt vrolijk vanquote:
Nouja, waarom niet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik las het ja... maar wat is de reden erachter eigenlijk? die snap ik niet helemaal..
Ja, dat is opzich het belangrijkste... maar waarom maken jullie dan ons zo nieuwsgierig?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als boobs en ik het maar snappen
Achja, het word vanzelf zomer enzo, dan kan je elke dag vol op genieten van het weer enzo!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, heb je wel gelijk in... maar het idee dat het de rest van de week mooi weer is en dat het in het weekend weer kouder wordt, daar word ik niet echt vrolijk van
Het is heel simpel. Boobs wil foto's van een bepaald buikje. Die ga ik zaterdag makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is opzich het belangrijkste... maar waarom maken jullie dan ons zo nieuwsgierig?![]()
omdat je vast al wel eens een foto van haar gezien hebt?quote:
Hoe simpel kan het zijn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Boobs wil foto's van een bepaald buikje. Die ga ik zaterdag maken
Ah, op die fiets, veel plezier met jullie buikfoto'squote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Boobs wil foto's van een bepaald buikje. Die ga ik zaterdag maken
Tja, zo kan je hem ook interpreteren....quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je vast al wel eens een foto van haar gezien hebt?
Ik ga geen foto's van mijn huge olifantenbuik makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je vast al wel eens een foto van haar gezien hebt?
Olifantenbuik?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn huge olifantenbuik maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |