zij is me iets te sociaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
mev krause is zelf ook flink aan t actievoeren
yup, maar hole heeft het vast gecapt en dan gaat het wel naar mn youtbue ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef alors het volgende:
Ben je al op de radio geweest?
Fackzooi ik heb echt zoveel honger de laatste dagIk haal wel weer ff wat anders kan ik straks toch niet slapen.
okayquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, maar hole heeft het vast gecapt en dan gaat het wel naar mn youtbue ofzo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ben echt moe....ik merk wel wat het wordt, maar ga nu pitten. slaap lekker allen!
Zelfs zo een onbenullig stukje als net over dat restaurantquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:28 schreef hole1988 het volgende:
ze zeggen dat Domien veel voicetrackt maar Ramon kan dat nog beter.
als dat een vraag is dan is het antwoord ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:34 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Zelfs zo een onbenullig stukje als net over dat restaurant
Nee, zat zelf ook even op de webcam mee te kijken. De rode telefoon ook al, wat wel logisch is, alleen het introducerende stukje was livequote:Op woensdag 23 maart 2011 01:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als dat een vraag is dan is het antwoord ja.
is wel uniek dat we hem op de webcam zien, want normaal zie je nu het 3FM logo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:36 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Nee, zat zelf ook even op de webcam mee te kijken. De rode telefoon ook al, wat wel logisch is, alleen het introducerende stukje was live
Of een lege stoelquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is wel uniek dat we hem op de webcam zien, want normaal zie je nu het 3FM logo.
en kunnen we mee genieten hoe Bert doorstarters aan het maken is.quote:
ben ik mee bezig. ik heb het filmpje bijna binnen en daarna moet ie nog naar YT. nog even geduld dusquote:
In de eerste zinnen had ik even het idee dat Giel het weer aan elkaar had geplakt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rutte.
Mooi dat ie ff de tijd nam om e.e.a. uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |