Ow, da's heul niet moeilijk; ik zat er zelfs niet ver naastquote:
Ja alleen oompje Bquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen over ome B zeker![]()
Had hij nou die zaak van die weggepeste homo's?
Vanwaar de flessenquote:
Surequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
en ik kom echt wel eens bij jou langs hoor, ik ontloop je niet ofzo
Je bent natuurlijk bang dat oh-oh meteen doortastend wil zoenenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
en ik kom echt wel eens bij jou langs hoor, ik ontloop je niet ofzo
maar zo erg is dat helemaal niet he Elies?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk bang dat oh-oh meteen doortastend wil zoenen![]()
Snap ik wel
Twas wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef oh-oh het volgende:
maar zo erg is dat helemaal niet he Elies?
Eigenlijk?quote:
Nou ja, ik heb voor de sier natuurlijk nog even wat weerstand geboden, maar dat was meer vanwege de buurman die in dezelfde lift stond. Jeweetsquote:
Die neger die je achterna liep?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb voor de sier natuurlijk nog even wat weerstand geboden, maar dat was meer vanwege de buurman die in dezelfde lift stond. Jeweets
Hij stond tegen mijn rugzakje te zwaffelen en dat vond ik niet fris. Kon wel een hondje tegen geplast hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Die neger die je achterna liep?
Hihi, die mocht niet meedoen van je he, flauwe lesbo
Ik bedoel die labrador die tegen jouw bevallige bips stond te rijden. Die moest volgens mij daarna plassenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Tsss waar zie je mijn hondjes voor aan?
en Chico had zn pamper om
Ieuw, ik haat labjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel die labrador die tegen jouw bevallige bips stond te rijden. Die moest volgens mij daarna plassen
Hoe kun je een tegen-je-bips-rijdende hond nou missenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ieuw, ik haat labjes![]()
Heb ik dat weer gemist, gelukkig
Als je maar druk genoeg bent met andere dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe kun je een tegen-je-bips-rijdende hond nou missen![]()
Maar het was grieks.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je maar druk genoeg bent met andere dingen
Hoe druk kun je zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je maar druk genoeg bent met andere dingen
Lesbos is ook Grieks he?quote:
jezus fuck, je kent Elies hequote:
Awwwww! Cupkitty!quote:
Ik ben al es besprongen in een macquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al es besprongen in een mac
Door Elies?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb t es gedaan op de plee in de mac maar ik had me voorgenomen zulke dingen niet meer te vertellen en die plee was minder ranzig dan die in de Magnaplaza
Die in de bieb hier zijn super , alleen moet je dan heeeeeeeel stil zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in een plee gedaan
Ik zal er aan denken als ik in de buurt benquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die in de bieb hier zijn super , alleen moet je dan heeeeeeeel stil zijn
ik ook !quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb t es gedaan op de plee in de mac maar ik had me voorgenomen zulke dingen niet meer te vertellen en die plee was minder ranzig dan die in de Magnaplaza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |