Dat. Of een systemrescueCD en DBANnen, dan zijn de gevens permanent weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef RitseB het volgende:
1. Windows cd er in doen
2. Schijf formateren
3 ?????
4 Profit.
Werkt niet als je in Windows zit.quote:
Niet meer? Vroeger wel altijd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Werkt niet als je in Windows zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Werkt niet als je in Windows zit.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:51 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Niet meer? Vroeger wel altijd!vast in het 9x tijdperkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon je met echo J | format c: /q mooi de boel verneuken![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:21 schreef idefox het volgende:
Ik heb nu op me ssd schijf windows staan, en op me gewone schijf. Alleen kan ik nog steeds niet windows van me ssd halen ;S
quote:
Hoezo "kan" het niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:21 schreef idefox het volgende:
Ik heb nu op me ssd schijf windows staan, en op me gewone schijf. Alleen kan ik nog steeds niet windows van me ssd halen ;S
Dat, en waarom zou je het niet op je SSD willenquote:
Ik zou juist windows op de ssd zetten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:02 schreef GieJay het volgende:
Dat, en waarom zou je het niet op je SSD willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |