wie zijn jullie dan ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we zijn maar aan het twitteren geslagen
*tikt een eitje
Ik zei dus dat ik via tweetdeck ook geen mensen kan toevoegen, dan open ik maar twitter om het te doen, is er dus wel een manier voor?quote:
truste Maryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga mijn nestje in... twitter ze nog lekker voort
![]()
doei doei![]()
Ik vroeg wie jij was op twitter!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik zei dus dat ik via tweetdeck ook geen mensen kan toevoegen, dan open ik maar twitter om het te doen, is er dus wel een manier voor?
hier kan het wel gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik zei dus dat ik via tweetdeck ook geen mensen kan toevoegen, dan open ik maar twitter om het te doen, is er dus wel een manier voor?
blijkbaar wel, maar ik weet 'm nog niet, hahahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
doei doei![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
doei doei![]()
Tsss, je had me al op twitter.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vroeg wie jij was op twitter!
huh? wie ben jij dan?quote:
Dat doet me aan Jerry MacGuire denken...quote:
Dat zegt hij tegen iedere vrouwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Vorige week riep je op Twitter nog dat ik blootsvoets in de keuken moest.....
Wat zij zegt!quote:
Bommert heeft altijd wel iets aan te merken op de vrouwen in z'n lijntjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ook dat ik met mijn rechteroog in mijn linkerbroekzak kan kijken? Dat roep die ook namelijk.
Was me nog niet opgevallen........(kruist vingers achter der rug)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommert heeft altijd wel iets aan te merken op de vrouwen in z'n lijntje
echt? wie ? ikke? tsssk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommert heeft altijd wel iets aan te merken op de vrouwen in z'n lijntje
Ohwja, jij hebt nu ruzie met cynthiaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
blijkbaar wel, maar ik weet 'm nog niet, hahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |