Wie Ceetje??? Dat kan niet......dat geleuf ik niet...Ceetje is de liefste hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, jij hebt nu ruzie met cynthia
You know you do....quote:
heeft ze ook iets te doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
bommie regelt werkelijk allus!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie Ceetje??? Dat kan niet......dat geleuf ik niet...Ceetje is de liefste hier.
Absoluutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
mompelt iets van meisjes plagen kusjes vragen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Of help ik nu je zorgvuldig opgebouwde reputatie om zeep bommie?
volgens mij is pissed op jou, ietsiepietsiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga daar vooral mee door, zit ik eens aan de zijlijn. Giet er maar drank in de verdoving is uitgewerkt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Of help ik nu je zorgvuldig opgebouwde reputatie om zeep bommie?
klein beetje maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij is pissed op jou, ietsiepietsie![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt eraan wie jij bentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Grappig, ik volg nu iemand op Twitter, die komt van hier, maar ik heb geen idee? Ben jij dat Flugeltje?
ik gok iets met miss jquote:
Zet dan ook gewoon je twitterlink in je profiel!quote:
Dan volg ik jou niet volgens mij...quote:
Oooh Bommie gooit weer een rel neer, arme Cynthia,ze wilde net der haar wassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
@Berremans72 Gast, op gevalletjes als jij ga ik niet eens meer serieus in. En ik ga me al helemaal niet tot jou Fok niveau verlagen. #sstnl
SST_Cynthia 3 minuten
more retweet favorite reply
![]()
ik volg jou wel volgens mij maar ik snap er nog niet zo veel vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan volg ik jou niet volgens mij...
ze begon eerder op de avond al te happen over de afwasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh Bommie gooit weer een rel neer, arme Cynthia,ze wilde net der haar wassen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh Bommie gooit weer een rel neer, arme Cynthia,ze wilde net der haar wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |